3d за начи наещ |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
3d за начи наещ |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 86 Регистриран: 15.02.09 Град: пазарджик Потребител № 1413 ![]() |
искам да се науча да правя 3д игри и съм взел туториалите от иво георгиев и ще се пробвам но искам да знам как да направя така че камерата ми да следи героя и да върви по него а не да е на едно място и само да го гледа ако можете да ми помогнете плс
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Просто искаш камерата да бъде близо до героя?По-просто нещо от това няма.Ето го кода:
Код //step x=geroi.x+20; y=geroi.y; //draw d3d_set_projection(x,y,... Променяш 20, за да промениш разстоянието.Ако искаш камерата да следи героя под определен ъгъл пишеш: Код x=geroi.x+lengthdir_x(разстояние,ъгъл); y=geroi.y+lengthdir_y(разстояние,ъгъл); Надявам се, вече не си толкова начи_наещ. koes007:Направи нов обект с depth противоположен на камерата.След това използвай този код: Код d3d_set_projection_ortho(0,0,view_wview[0],view_hview[0],0);
//код за рисуване на курсора в 2д -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 15:34:16, 03.07.25 |