Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 237 Регистриран: 12.03.07 Град: София Потребител № 469 ![]() |
Здравейте
![]() имам нужда от вашата помощ, как да направя така че играча да отчита допир когато го докосне въртящата се линия, понеже линията когато се върти с голяма скорост и прескача играча който е с размер 16x16, ![]() ето и примерен код на въртящата се линия: len=100 // Примерно image_angle+=20; // пак примерно ![]() draw_line(x,y,x+lengthdir_x(len,image_angle),y+lengthdir_y(len,image_angle)); // ![]() ![]() ![]() -------------------- Inxsys=(top down view shooter)-(Online)
|
|
|
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Всяка стъпка трябва да проверяваш дали след малък брой ъгли има сблъсък. Сиреч, не изведнъж да увеличаваш с 20, а да речем с 2 и след всяко увеличение да правиш проверка за сблъсък.
Код for(i=0;i<10;i+=1)
{ image_angle+=2; /* проверка за сблъсък */ } if (сблъсък) еди-кво-си -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 05:19:43, 03.07.25 |