Движение на обект спрямо друг обект |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Движение на обект спрямо друг обект |
![]()
Коментар
#1
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 12 Регистриран: 27.01.11 Потребител № 1637 ![]() |
Здравейте, имам още един въпрос.
Ако на някой му се занимава моля да ми каже на бързо как ще стане ![]() Значи имам 1 кръгъл обект Vrag и един Hero, та въпроса ми е как да направа така че като Hero удари Vrag, Vrag-а да почне да се върти и движи към Hero. П.П. Забравих.. още нещо не ми е много важно, но ако е кратко и лесно ще ви помоля да драснете 1 ред и за него ![]() над другия обект текст .. примерно не ме доближавай или нещо друго Благодаря предварително. Лека вечер! ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Правиш един скрипт razlikaagli:
Код return ((((argument0 - argument1) mod 360) + 540) mod 360) - 180; той ще ти трябва за плавното завъртане на врага Код //vrag createevent udaren=0; //step event vrag var k,skorost;k=8;skorost=5; if udaren {direction+=sign(razlikaagli(direction,point_direction(x,y,hero.x,hero.y)))*k; x+=lengthdir_x(skorost,direction);y+=lengthdir_y(skorost,direction);} k е колко бързо да се обръща врагът към играча, ако се клати странни замени direction+= c direction-= после когато някоя гадина бъде ударена, направи променливата й udaren на 1 за втория въпрос Код //vrag draw event
if point_distance(x,y,hero.x,hero.y)<100 draw_text(x,y-20,"begi ottuka"); -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 12 Регистриран: 27.01.11 Потребител № 1637 ![]() |
Мерси яверт!!!
![]() П.П. Вчера уш пуснах тема да ти благодаря само че сега видях че нещо не се е изпратило ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 17:03:47, 03.07.25 |