Water, http://www.2shared.com/file/3hIgXjpC/water.html |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Water, http://www.2shared.com/file/3hIgXjpC/water.html |
16:59:00, 15-April-2011, Friday
Коментар
#1
|
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 6 Регистриран: 15.04.11 Потребител № 1665 |
http://www.2shared.com/file/3hIgXjpC/water.html това е линка за водата въпросът ми е как да направя така 4е на да не се разширява
|
|
|
|
19:17:14, 15-April-2011, Friday
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
Какво искаш да кажеш с "да не се разшхирява"?
Идеята не е ли да запълва всичко, което е празно? Този пример е доста неоптимизиран между другото. Създава тонове обекти и изяжда FPSa знчително. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
20:29:15, 15-April-2011, Friday
Коментар
#3
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Според мен иска да знае как да не се създава вода от нищото. Ами, мести обекта, вместо да създаваш нов
Ако обаче искаш да създадеш реалистично изглеждаща 2измерна вода, надали ще успееш. Ако правиш, защото ти трябва, а не заради самото правене ползвай това http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=448115 или моя пример http://gmc.pi-dev.com/index.php?showtopic=2071 ако не ти се ползват библиотеки -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
09:52:22, 16-April-2011, Saturday
Коментар
#4
|
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 6 Регистриран: 15.04.11 Потребител № 1665 |
Какво искаш да кажеш с "да не се разшхирява"?
Идеята не е ли да запълва всичко, което е празно Да точно това имам на предвит И мерси за фаила ще го разгледам ;) тфа нарочно за да изглежда по реалистично THE BEST СТЕ |
|
|
|
![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 00:44:08, 03.11.25 |