Двойни стандарти в Game Maker?, Или как да си именуваме променливите? |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Двойни стандарти в Game Maker?, Или как да си именуваме променливите? |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Значи реших да си оптимизирам редактора на карти, като това включва използването на няколко листа.
Пиша следният код: Цитат //create ... wwo=ds_list_create(); ... //destroy ... ds_list_destroy(wwo); ... //draw ... else if !ds_list_empty(wwo) for(i=0;i<ds_list_size(wwo);i+=1) ... Създаването се изпълнява ВИНАГИ и само при унищожаването унищожавам wwo. Да обаче като пусна играта, ми реве следната грешка: "data structure with index does not exists". ![]() ![]() Цитат //create ... wwo=ds_list_create(); yoyogamessux=ds_list_create(); ... //destroy ... ds_list_destroy(wwo); ... //draw ... else if !ds_list_empty(yoyogamessux) for(i=0;i<ds_list_size(yoyogamessux);i+=1) ... И то взе, че тръгна. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 19:07:02, 04.07.25 |