GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

3 страници V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Time Loss Rpg, време беше да му дам име
Namelesshero
коментар 05:48:20, 28-May-2010, Friday
Коментар #21


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



[old]1)Анимация, добре, записах си ;)
2)Трябва да си разширя tile set-a ще го оправя по някое време ;)
3)Хъд, и това си записах
4)Различни хора, ок
5)Хаха, чесно казано, най-много ай съм сложил в овцете.. странно нали, те принципни нищо не правят biggrin.gif вълците са крокодили? леле, трябва да си зема рисувач biggrin.gif
6)А да трябва да махна това със оставащия магазин ... а text-box-овете дето се показват ще ги премахна напълно.. скоро smile.gif
7)Това за доктора трябва сам да го разгадаеш... сигурен ли си че си говорил със всички? Всъщност трябва да говориш с овцепазача два пъти, но за да говориш с него втори път трябва да намериш една друга "улика"
8)Има време и за настройки
9)Звуци, веднага казвам на композитора ;)
10)Има втора карта, просто отиди в долен десен ъгъл на селото - един път води до там

Радвам се че овцете ти харесват biggrin.gif[/old]

Нова версия! Сега със лък, 2 нови места, и други новости, проверете първия пост!


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TALANTO
коментар 11:18:27, 28-May-2010, Friday
Коментар #22


BEST ENTRY award - зад.1/2008
Икона на група

Група: VIP
Коментари: 597
Регистриран: 19.04.07
Град: Kюстендил
Потребител № 539



Тая игра е много готина, само не ми хареса английския език. Ако беше на български до сега да съм я врътнал. Графиката е супер и тя много ми харесва. Ще поиграя още малко въпреки английския език, може пък и да и стигна края.

Намерих еднин бъг, но незнам как става. Проблема е че при второто пускане на играта не мога да говоря с никой човек. Добре че си оставил F5 / F6 и ти направих сейф точно когото играта е бъгната:

Тъкмо ще пробвам хоста на g-man.
Ъъъъъ?


--------------------
"Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 12:53:44, 28-May-2010, Friday
Коментар #23


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Хмм... от сейфа нищо не получавам. Ти си пред овцете, аз си говора с който искам... а стой! Меча! Не можеш да говориш със меча вдигнат! Да това ти е проблема...

Разгледах ти сеифа, задръж 'B' и си разпредели learning points и weapon points, не си ги използвал, имаш 15 LP, ако ги направиш на HP ставаш със 110 HP, а трите WP ги слагай при оръжието за weapon power или повече щета, или повече сила на удара.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TALANTO
коментар 13:12:53, 28-May-2010, Friday
Коментар #24


BEST ENTRY award - зад.1/2008
Икона на група

Група: VIP
Коментари: 597
Регистриран: 19.04.07
Град: Kюстендил
Потребител № 539



Наистина е било от меча. Как можах да не се сетя tooth.gif.


--------------------
"Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 13:14:31, 28-May-2010, Friday
Коментар #25


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Цитат
Не можеш да говориш със меча вдигнат!
Не можеш ли да си поговориш с някого чрез оръжията? biggrin.gif Защо не добавиш тази възможност.

Ще видя играта по-късно, че направих голям пробив в разработката на Соклория. smile.gif


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 13:23:34, 28-May-2010, Friday
Коментар #26


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Беше програмирано да се говори и със меч в ръка... но изглежда странно... представи си някой да тръгне към тебе с нож и да те пита "Ей, ко стаа бро?"

Цитат
направих голям пробив в разработката на Соклория.


Ей, очаквам с нетърпение ;)


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 16:38:29, 28-May-2010, Friday
Коментар #27


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Прегледах играта. Бих могъл да повторя доста от нещата, които казах предният път и не са направени, обаче ще кажа само тези, които ми направиха впечатление:
-хъда - какво му е толкова трудното да изчертаеш един правоъгълник в горната част на екрана? Хъдът е минимум за едно рпг.
-в хъда трябва да се сложат нивото и опита и да се напише кое какво е. Не се подразбира. Когато се посочи едно от тези неща с мишката, да му се изписва стойността.
-когато натисна шпация, мечът се появява от нищото. Трябва да има анимация на изваждане и прибиране.
-някои гадини минават една над друга, което убива всякакъв реализъм.
-не пише как да придобия ново умение.
-не пише и колко злато имам, нито как да го взема. Затова и не можах да се излекувам. Лекарът трябва да го сложиш на по видно място, не забутан в миша дупка.
-овцете този път се спират, но мисля, че ще е по-добре ако се тресат по-малко или въобще не се тресат.
-не е зле вече да направиш няколко мисии. smile.gif
-играта вече си има атмосфера. Графиката и музиката подхождат на играта. А за създаването на изометрична графика си има полезна програмка на име "Движи се". smile.gif
-продължавай в същия дух.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 17:34:45, 28-May-2010, Friday
Коментар #28


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Ето отговорите ми:
-за хъд - Всичката информация която искаш я има точно и ясно като натиснеш и задържиш "B", ниво, опит, колко опит за следващото, хп, максхп, мана, LP-точки за учение, точки на оръжието, статистика на оръжието... това видя ли го?
-да добра идея е да добавя анимация ;)
-мислех гадините да си останат така, но след като си подобрих мърдащия енджин, ще ги направя да не преминават през себе си. Но змиите си остават така, все пак са пълзящи
-Златото си го има много едро изписано в инвентара най-отгоре. Чудно, всички RPG-та дето съм играл все така им се изписва златото...
-тресенето на овцете би трябвало да е анимация за мърдане... леле колко съм зле в анимиранетооо...
-че то си има мисии. Основната ти мисия е да разбереш къде си(Quest Log - General Info). Доктора, който е забутан, също е участник в мисия. (сега ще зема да я разкажа). Той е бил изгонен от селото, защото са го обвинили в пласиране на овци на бандитите. Той е невинен, и се е завърнал скришом в селото. Този който е виновен за неговото изгонване, е пазачът на вълците, който е бандит под прикритие. Той е разкарал доктора за да може да завземе селото по-лесно. Ти трябва да събереш улики от трима човека, и да говориш с пазача на вълците. Тогава решаваш дали ще защитиш доктора, или ще завземеш селото. Твоето решение е важно за репутацията ти към краля или бандитите. Ако защитиш доктора, той заема старото си място, в центъра на селото, и е по-достъпен.... е доволен ли си, разкрих дългия куест "мисия"...

-В историята на играта пише "И единственото което си спомя е че е бил изометричен едно време"; втората версия ще е изометрична, в първата си се изгубил ... другаде ;)

-Мерси, дано не ми омръзне ;)


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 18:09:42, 31-January-2011, Monday
Коментар #29


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Цитат
-за хъд - Всичката информация която искаш я има точно и ясно като натиснеш и задържиш "B", ниво, опит, колко опит за следващото, хп, максхп, мана, LP-точки за учение, точки на оръжието, статистика на оръжието... това видя ли го?

Видях го. Ама го направи като обикновено рпг. Къде другаде си видял да се задържа/натиска клавиш, за да се покажат подробностите? Това става чрез натискането на бутон от хъда, а на самия хъд също си има доволно много количество информация. Пък и изглежда някак недовършено само три хелтбара директно нарисувани върху земята.

Работиш ли още по това нещо?


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 14:49:49, 14-February-2011, Monday
Коментар #30


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



[old]

Ох леле, работя biggrin.gif

Много неща имам да показвам, но скоро, скоро. Хъд вече си има, там пише колко живот, колко мана, колко ехп имаш и колко ти остава, има съобщения за прибран предмет, съндъци за предмети, оръжия, доспехи и т.н. Нови гадове, подобрена система на гадовете(вече си имат *parents*) и много други неща. Даже имам и въпроси да питам за "родителите" ...

В момента доизпипвам системата за магии, после ще дооправя "quick bar"-а. Нали се сещаш, това със 1-10 за скилове, магии, отвари и т.н. Надявам се демото да е готово до половин месец(ако се напрегна може и по-рано) и после ще има "векилата революция" в която ще добавя всички предмети, всички куестове, местностите, и то за 2-3 месеца цялата игра е готова smile.gif


[/old]

Е ето дойде моментът да покажа и завършека на енджина. Очаквам последните критики и коментари, за да го доизпипам напълно, и почвам да надграждам smile.gif Приятна игра(проверете първия пост)


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 20:24:33, 14-February-2011, Monday
Коментар #31


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Някакъв туториал няма ли? Не мога да се ориентирам кое как става. wacko.gif Fpsто не се качва над 15, а hudът изглежда не се показва при мене.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 22:43:07, 14-February-2011, Monday
Коментар #32


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Ето от това се плашех... fps-a... трябва доста да си преориентирам кода, защото яде много процесор. Не знам защо не ти се явява хъда... би трябвало да нямаш проблем с него...

За тюториъл... е всичко е стандартно, виж контролите при Options - Keyboard configuration, и прави каквото си искаш, говоти със хора, изпълнявай куестове, избиваи гадовете, играта е open-world, няма нужда от тюториал.

EDIT: Хъд-ът се скрива когато говориш, или когато натиснеш "B". Иначе винаги трябва да е долу на екрана.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 08:37:29, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #33


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



А как пускам магии?
Иначе за скоростта едно от най-важните неща е да имаш малко обекти по картата. И 100 могат да причинят значително забавяне. Освен това гледай колкото се може по-малко обекти да имат кълижън евент. Това също бави. Примерно играчът да има кълижън евент с гадовете и стените вместо обратното.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 13:46:13, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #34


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Човек ти ме объркваш... провери контролите, M за книгата с магиите,ctrl за да мериш гадината по която стреляш(змиите не могат да бъдат ударени с мереща се магия, защото са малки и пълзящи) , Z за ползване на магията, Space за махане на магията. Почти същия принцип като при едно обикновенно оръжие.

Ще поработя сериозно по оправяне на FPS-a, защото в момента е отчайващо нисък на машините със по-малко от 3Ghz, което е много лошо.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hella_from_Hell
коментар 19:04:45, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #35


Редовен бъбривко
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 782
Регистриран: 31.12.07
Град: Шумен
Потребител № 824



Графиката си я подобрил май или така ми се струва? Добре изглежда за сега. Май доста неща си направил.
При мен ми прави 19-25 FPS средно. В момент използвам това:

Intel Pentium Dual @ 1.73GHz 1.73GHz
RAM: 2GB
вградено видео без собствен RAM - Mobile Intel GMA X3100

Има някои нещица за оправяне. Например Когато съм в първия shop още и преди да се махне текста с говоренето посоча item, героят застава отгоре върху обяснителното поле на item-a. Също дава грешка като умреш.

Добави някакъв бутон да се skip-ва текста по-бързо за да не се чака, а също и да не изчезва когато му кефне когато няма опция за отговор.
Не ми стана чсно ка се използват тея итеми долу в ляво на hud-а. Пише уж да натисна 1, 2, 3, 4 за всеки един ама нищо не става. Като стана дума като посоча нещо от hud-a с мишката текста се показва, но не и показалеца на мишката и се налага да гадая къде.

Като изключим че има дребни нещица за оправяне останалото ми се вижда доста добре направено на задоволително ниво.
Продължавай в същия дух. smile.gif


--------------------
Download my games (click an image for more information and downloading):

website: rbglifestyle.hit.bg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 19:29:18, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #36


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



smile.gif Мерси, записах си нещата smile.gif

Значи FPS-a е много голям проблем, трябва да си пренапиша кода. Само за справка, върви със 30-35 на лаптопа, който има 5 Ghz двуядрен.(по 2.4 на ядро)

Дава грешка при умиране? Това трябва да се провери....

Текстът се скипва със Space smile.gif

EDIT: Ето един факт:
Сигурен съм че играта яде само CPU, защото без проблеми върви на видео 64 мб, и на 128мб рам, и даже знам защо яде процесор. Само във един Step се извършват над 50 for цикъла от различните контролни обекти. Някаква идея как да пренеса някой от тези цикли към рам-та? Или как да съкратя процесор за рам памет?


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 22:22:34, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #37


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Значи там ми пишеше "магия 5 натисни клавиш 7 да я използваш". Сложил съм си на бутона в хъда магия, натискам 7, нищо. Като натисна Z, как да посоча коя от всичките в хъда да ползвам? unsure.gif И как да ползвам тези магии, които не целят гадини, а действат върху мене?


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 22:31:16, 15-February-2011, Tuesday
Коментар #38


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



За жалост не съм ти отключил всички магии. Това си е работа на бета тестърите biggrin.gif Отворил съм само 3? Като те имат действие директно на героя. Може би добавих и верижната светкавица? Нейният принцип е "бии най-близката гад, и останалите около него".

Кажи малко за геймплея де, остави магиите smile.gif По-добре ли е хъд-а, как е инвентара, куестовете, нещо за доизпипвае? Ако искаш дай някоя идея за куест, че ми трябват много smile.gif


В хъда има въпросчета нали? Е ако е въпросче значи не си сложил магия там. Като влезеш в менюто със магии, натисни на някоя магия със десен бутон и тя се появява на хъда, като и се изрисува имигжа. Така може да я избираш.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 09:41:25, 16-February-2011, Wednesday
Коментар #39


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Цитат(Namelesshero @ 22:31:16, 15-February-2011, Tuesday) *
В хъда има въпросчета нали? Е ако е въпросче значи не си сложил магия там. Като влезеш в менюто със магии, натисни на някоя магия със десен бутон и тя се появява на хъда, като и се изрисува имигжа. Така може да я избираш.

Това го измислих. Всички въпросчета си запълних с магии, които не са сиви, ами разноцветни. Обаче не можах да използвам никоя.
Ще кажа повече, като играя играта отново, а това не зная кога ще стане. Днеска примерно имам само към 3 часа свободно време. shutup.gif


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hella_from_Hell
коментар 18:27:05, 16-February-2011, Wednesday
Коментар #40


Редовен бъбривко
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 782
Регистриран: 31.12.07
Град: Шумен
Потребител № 824



И аз това казах ама никой не ми отговори на това.
Имам item-и на първите 4 slot-а ама нищо не става като се мъча да ги използвам като натискам 1,2,3 или 4.


--------------------
Download my games (click an image for more information and downloading):

website: rbglifestyle.hit.bg
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 страници V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 17:57:01, 03.07.25