Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо ![]() -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Има доста за дооправяне.Поне да беше завършил енджина.И освен това защо е топ-даун?Мразя топдаун
![]() Има три неща, които трябва да завършиш(по мое мнение), преди да пускаш следващото демо: -система за разговори - много е досадно само да натискаш ентер и потискащият дефолт текстбокс на гм постоянно да те тормози от центъра на екрана, докато закрива една трета от него.Ако се затрудняваш, виж моя пример за рпг ![]() -оправи сблъсъците - когато натиснах ентър на ония двамата говорещи си фермери те така ми се развикаха go away go away и и.н., едвам се отървах.Същото важи и за гадовете -запазване/отваряне на играта.Какво е рпг без това ![]() Не съм го играл много, но има потенциал.Само трябва да се работи здравата. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Споменатите три са също във to do, но има доста други неща да дооправя и не ги добавих. Ще сложа и меню преди да пусна следващото демо. И сигурно ще е + нивото гора, където е пътя за града, и града... а ... е жалко че не харесваш топ-доун... аз така го планирах... то общо взето е въпрос на графики, ако се върне художника ми ще сменя стила, но засега си остава топ-доун... сорка
![]() П.П. Това със системата за разговор почти съм го оправил, планът е долу в правоъгълник да изписва опциите, който казваш, а отгоре да показва това, което ти отговарят. За по-далечен период планирам и гласове, но това по-късно. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#4
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
И не само.. Лошите са крайно дървени, контрола също. Защо трябва да спирам да се движа докато замахвам?! И защо нямам диагонали? Трябва да мислиш за перфектността на игрите! И за дизайна.
Като за начало, след като оправиш говоренето и колижъните, оправи и диагоналните движения. Както и меча. и графиката. Не съм фен на top-down стила, можеш да пробваш изометрия.. виж играта Earthbound (за SNES) - има страхотен стил. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#5
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Oк ще го имам в предвид, какво разбираш под дървени? ако е свързано със графиката, не съм добър в това, а контрола на меча, там със замаха, ми е в to-do листата. Диагоналите също са планирани. Това е начално демо, направих го за да се види общо взето какво ще представлява играта.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
Гост_dpaladin_* |
![]()
Коментар
#6
|
Гост ![]() |
Ще се оправи...Ама можеше и да е по гадно(тва го казвам защото се заяздаш)....
Направи по яко инвентори и оправи магазините и всикчо... |
|
|
![]()
Коментар
#7
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Втората демо версия на играта е пусната, повече в първия ми пост.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#8
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Добре е, харесва ми. Но направи поне малко повече ефекти да има, при удар към гадините да се получава някакво хварчене на кръв. И направи повечко дръвчета, тревички
![]() |
|
|
![]()
Коментар
#9
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Ако ти харесва кръв, излез в гората , намери бандитите и убии един, би трябвало да задоволиш жаждата за кръв ;) ок отхвърчане на кръв, отбелязах си.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#10
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Добре си я започнал. Графиките са добре но сложи поне някакъв спрайт за трева че тоя зеления цвят само дразни. Също енергията на героя се слива с тревата когато остане на половина. Вземи я очертай с нещо.
Също ходя върху хората. Овцете (или каквото са там) минават върху диалога. Оправи им depth-а. Като стана дума за диалога, тайминга е много зле. Два пъти пускам играта и 2 пъти не успявам да прочета какво ми казва дядката накрая (последния надпис се маха след 2 секунди), а след това дори не мога да разговарям с него. Направи да се маха чак като натисна бутон. Контролите са неудобни за игра. Прибирането и ваденето на меча е излишно. Излиза се с esc? WTH? Направи pause menu. Последно се бих с нещо като вълк или куче и умрях след като го бях убил вече. Това видях от едно пускане на играта ама сигурно има и още бъгове. Също тея 2 ехе-та не ти трябват. Конвъртнатото за Виста ти стига. То върви на всички Windows-и. Общо взето играта за сега е доста добре ама имаш да поправяш бая неща. Успех по натаък. ![]() -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#11
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Вълците са си доста силни, добре е поне 2 ниво weapon Power преди да се биеш с тях, предполагам те е убило и с меча си го наръгал
![]() Диалога е доста бърз... трябва да го дооправя, взимам го в предвид Всички хора ги правя солидни. Но за овцете... ще е малко бъгаво ако ги направя солидни, ще помисля по въпроса, взимам и това в предвид. Очертавам всички барове, и ей сега ще дръпна някоя "Grass Texture" за бекграунд ![]() Мерси за коментара, трябва да знам какви са ми проблемите за да ги оправя ![]() -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#12
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Хела, добро мнение даваш. Но не съм съгласен с това че само зеленото дразни. Научнодоказано си е че зелената светлина и цвят, успокояват. Както го е направил зелено, не че дразни ами става скучно
![]() |
|
|
![]()
Коментар
#13
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Историята е кратка, някакъв маг те е хванал във "магическа дупкка" и те е прехвърлил от твоя свят във MerLand, странно кралство т.н. т.н. Планирам на края, след като магът те върне нещо да се обърка и вместо да те върне във твоето си време, да те прави във бъдещето(сиреч сега) и играта да завърши със героя, казвайки "What the Hell... not again!!!"
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#14
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
току-що тествах отново. Меча отново се размахва дървено, а TOP-DOWN стила не ме кефи определено
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#15
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
eee аз мислих че змиите бяха дървени, затова ги разчлених
![]() ![]() -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#16
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Определено е по-добра от предишната версия, но има и още неща за направа:
-туториал - не знам контролите, наулучках ентера и шпацията. -Показал си маната и кръвта, ама защо нищо не пише там?Поне някакви цифри? -опита и нивата също липсват -гадовете вървят един под други също така те атакуват изпод тебе.Това е много гадно.Кодовете не са толкова трудни: Код //collision event на гадта родител със себе си: var k;k=50; while(place_meeting(x,y,gadroditel)&&k>0) { k-=1; x=x+lengthdir_x(1,point_direction(other.x,other.y,x,y)); y=y+lengthdir_y(1,point_direction(other.x,other.y,x,y)); } -графиката е по-добра от преди, но с изометрична би била още по-добре.Меча не ми изглежда дървен, само го направи да се движи леко като вървиш. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#17
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
[/old]Целта на змийте е да се вият под краката ти
![]() ![]() ![]() EDIT: Здравейте отново ! Имам ъпдейт да съобщавам. Контролите са горе, ето новите неща: контроли: Q - затваряне на прозореца на магазина други: -възможност за завладяване на селото -подобрено АI -малко подобрен енджин -още два-три предмета, и ново оръжие Не съм разширявал самата карта, само съм подобрил енджъна ;) снимка1 снимка2 Пълно демо(с музика):Time Loss(music 20 MB) Направо играйте в YoYoGames: Time Loss Instant Play -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#18
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Първите ми впечатления:
-Графиката!Изглежда ще трябва да се примиря с това, че няма да бъде изометрична.Все пак е доста по-качествена от преди, има и сенки, която я прави доста реалистична ![]() -Когато отидох възможно най-близко до една вертикална ограда и реших да отида нагоре или надолу запецнах.За да решиш този проблем махни precise collision checking на героя и оградата, ако не си и се увери, че всички изображения на героя имат еднакъв размер, център и bounding box. -През същата тази ограда мога да бия гадовете.Надявам се да не го оставиш така. -Използваш вградените ефекти на гм, което много дразни.Става дума за когато убиваш врагове.Или си направи свои, по-хубави и по-малки, или не използвай въобще. -За щастие гадините не отиват под героя, но пак се качват едни връз други и те обикалят, вместо да те атакуват. -Езика - не забелязах някакви грешки, но речника от думи ти е малък.В смисъл в други рпгта използват доста по-разнообразни думи.Бих желал да видя версия на български. ![]() -Когато натисна esc, след като съм натиснал f1, ме пита дали наистина абсолютно съм убеден, че искам да изляза от играта. -Не ми се пуска никаква музика? -Ще кажа още впечатления след още игра. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#19
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
collision_mask на героя е точна окръжност, перфектно центрирана за да няма проблеми. Ако се биеш в стената няма да минеш
![]() Това с биенето на гадовете го смятам за преимущество, въпреки че често гадоете също те бият през оградата. Това със обикалянето съм го настройл така нарочно, не е ли по-добре от колкото да спре? Това с ефектите ще го сменя изцяло със кръв или ... парчета ;) но това по-късно... За българска версия... ми сигурно ще направя, но си има доста работа .. а за музика трябва да си дръпнал пълната версия(20 МБ) ... ако не тръгра пробвай да натиснеш "Т" това би трябвало да сменя музиката. Бъга със Esc oт F1 го знам, ще го оправя ;) Щом ще я играеш още значи съм ти хванал вниманието, радвам се ;) -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]()
Коментар
#20
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Аз бих направил маскара квадратна, но ти си решаваш.Продължавам с идеите:
-Трябва да има някаква бърза анимация на вадене на меча(3 - 4 кадъра), не просто да се появява и да изчезва. -Където се срещат три пътя не би трябвало да са разделени с черна линия. -Ако не смяташ да се играе с мишката, направи често използваните клавиши z, x и c, не да натискам ту шпация, ту ентър, ту контрол. -Трябва да има някакъв хъд с най-важните статистики, да показва кога имаш точки за влагане, както и да има бутони за отваряне на инветара, мисиите, т.н.. -Направи хората да се различават и физически, не само по цвета на дрехите - някой по-дебел, някой с сива/жълта/кафява коса, малко по-сплескана глава, може би и деца.Къщите също да са разнообразни, някои да са с комин, някои със сламен покрив, с малко по-сложни форми, с кладенци и насечени дърва наблизо. -Не предполагах, че овцете не се спират на едно място. ![]() -Досадно е всеки път да потвърждавам, когато използвам предмет от инветара.Па и почна да ме следва онова отдето си купувам, когато тръгнах. -Описвай повече мисиите, какво да се направи.Онова докторът или каквото там беше нищо не ми говори. -Добави някакви настройки, примерно дали да се показва онова фпс, дали да има музика, звуци, други дреболии. -Добави и звуци от природата - блеенето на овцете, виенето на вълците, пръщенето на огъня, може би и някой кукуригащ петел. ![]() -Не разбрах как се излиза от селото.Или има само една карта? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 00:40:10, 04.07.25 |