GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

 
Reply to this topicStart new topic
ресурси в играта, как да го направя
CFC232
коментар 22:19:14, 25-February-2009, Wednesday
Коментар #1


Потребител
**

Група: Потребител
Коментари: 86
Регистриран: 15.02.09
Град: пазарджик
Потребител № 1413



имам един проблем и не знам как да го оправя.Сложил съм опция в играта си която позволява да се пезарежда но това струва пари в ролята на парите съм сложил score-a и всяко презареждане струва 100 долара ,но не знам само като сваршат парите да става невъзможно да се презарежда моля ако някой знае как да ми каже helpsmilie.gif


--------------------
I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 22:43:24, 25-February-2009, Wednesday
Коментар #2


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



така ако примерно за презареждане натискаш "R" пишеш този код в key releace евент:

if(score>99){
score-=100
bullets+=50
}

където bullets е променлива за патроните smile.gif


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CFC232
коментар 22:54:04, 25-February-2009, Wednesday
Коментар #3


Потребител
**

Група: Потребител
Коментари: 86
Регистриран: 15.02.09
Град: пазарджик
Потребител № 1413



добре но ако имам повече оръжиа от едно да пиша на всички куршумите така ли?


--------------------
I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 06:37:24, 26-February-2009, Thursday
Коментар #4


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Може още в create на героя да пишеш за всички оръжия:

pistol_bullets=10
m4_bullets=0
granedes=0
shotgun_bulets=0

и така нататък...

За да провериш дали има патрони, за бутон space в events сложи:

if(pistol>0&&pistol_bullets>0){
instance_create(x,y,pistol_bullet)
}

Където pistol е променлива за оръжието, т.е. ако сменяш оръжията, пиши в променливите за оръжия че са равни на 1. pistol=1 - в момента държиш пистолет.
pistol_bullet е обекта патрон, които се изтрелва от пистолета.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CFC232
коментар 21:02:26, 26-February-2009, Thursday
Коментар #5


Потребител
**

Група: Потребител
Коментари: 86
Регистриран: 15.02.09
Град: пазарджик
Потребител № 1413



благодаря много успях да се оправя


--------------------
I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 08:47:35, 02.06.24