ресурси в играта, как да го направя |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
ресурси в играта, как да го направя |
22:19:14, 25-February-2009, Wednesday
Коментар
#1
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 86 Регистриран: 15.02.09 Град: пазарджик Потребител № 1413 |
имам един проблем и не знам как да го оправя.Сложил съм опция в играта си която позволява да се пезарежда но това струва пари в ролята на парите съм сложил score-a и всяко презареждане струва 100 долара ,но не знам само като сваршат парите да става невъзможно да се презарежда моля ако някой знае как да ми каже
-------------------- I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ |
|
|
22:43:24, 25-February-2009, Wednesday
Коментар
#2
|
|
Редовен потребител Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
така ако примерно за презареждане натискаш "R" пишеш този код в key releace евент:
if(score>99){ score-=100 bullets+=50 } където bullets е променлива за патроните -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
22:54:04, 25-February-2009, Wednesday
Коментар
#3
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 86 Регистриран: 15.02.09 Град: пазарджик Потребител № 1413 |
добре но ако имам повече оръжиа от едно да пиша на всички куршумите така ли?
-------------------- I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ |
|
|
06:37:24, 26-February-2009, Thursday
Коментар
#4
|
|
Редовен потребител Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Може още в create на героя да пишеш за всички оръжия:
pistol_bullets=10 m4_bullets=0 granedes=0 shotgun_bulets=0 и така нататък... За да провериш дали има патрони, за бутон space в events сложи: if(pistol>0&&pistol_bullets>0){ instance_create(x,y,pistol_bullet) } Където pistol е променлива за оръжието, т.е. ако сменяш оръжията, пиши в променливите за оръжия че са равни на 1. pistol=1 - в момента държиш пистолет. pistol_bullet е обекта патрон, които се изтрелва от пистолета. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
21:02:26, 26-February-2009, Thursday
Коментар
#5
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 86 Регистриран: 15.02.09 Град: пазарджик Потребител № 1413 |
благодаря много успях да се оправя
-------------------- I am a according to the gml n00b test!
ЗАВРЪЩАМ СЕ |
|
|
Олекотена версия | Час: 08:47:35, 02.06.24 |