Реален звук, плс хелп |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
Реален звук, плс хелп |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 208 Регистриран: 08.08.08 Град: Varna Потребител № 1163 ![]() |
Здравейте ! Начи проблема е следния :
Имам една картешница.Тя издава постоянно един звук.Та идеята е като се отдалеча от картешницата звука да стихва.Колкото повече се отдалеча от картешницата толкова по нисък става звукът и обратно - колкото по близко дойда до картешницата толкова по силен да става звука...плс хелп ![]() -------------------- Just Николчу... :)
|
|
|
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Иво Георгиев ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 ![]() |
1. Това не е тема за раздел "ресурси"
2. Няма да ти отговори никой, докато не се научиш на правопис Аве аз ще ти отговоря: В обекта на оръжието, степ евент (и имай късмет да не прочетеш по-надолу обяснението, мъча се да те науча на нещо): Код sound_volume(sounda_na_karte4nicata,1-(distance_to_object(obekt_na_geroq)/100)) това "100" ще трябва да го настроиш, в зависимост от него ще се определя от колко далече максимално може да се чува оръжието И как работи: sound_volume настройва силата на звука sounda_na_karte4nicata според това уравнение - 1-x/100, като x ти е дистанцията до обекта на героя ![]() Като се има предвид, че максималния volume е 1 (май така беше, или пък е 100) - да ме поправят ако има проблем Иначе има функции за 3d sound, но това е простичко решение! |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 208 Регистриран: 08.08.08 Град: Varna Потребител № 1163 ![]() |
то бая сложно било
![]() -------------------- Just Николчу... :)
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 16:25:19, 05.07.25 |