Car Engine |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Car Engine |
Гост_Александър Витков_* |
08:37:43, 25-May-2008, Sunday
Коментар
#1
|
Гост |
Ето кво сътворих: CAR ENGINE най-прост кар енджин :D
Съдържа: *Всичко се върти в посоката си (image_angle=direction)* *Полиция гони играча* *И една черна кола,дето си обикаля patha.* Бъгове: * Полицията,ако се докосне до играча,тя започва да вибрира. * * Тая черната кола мноо забива(тва го оправих)* |
|
|
16:27:51, 25-May-2008, Sunday
Коментар
#2
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
Поздравявам те за това, че вече не пишеш "за напреднали" или "за начинаещи", това е правилното решение, дори и аз не знам дали съм noob или advanced.
Прост - добре. Първо, съветвам те да използваш D&D когато може, защото то е по-бързо (без критики по този въпрос към моите примери, аз тогава не знаех за това...). Код image_angle=direction if keyboard_check(vk_left){direction+=4} if keyboard_check(vk_right){direction-=4} if keyboard_check(vk_up){speed=5} if keyboard_check_released(vk_up){speed=0} Добро: Невероятно прост код. Само че { и } не са нужни. Но това е страхотен "ход", защото така един новак в gml би разбрал смисъла на блоковете, или пък поне да разберат, че трябва да ги слагат когато ще използват много действия. Също е много портативен за един новак, той просто го копира. Лошо: Относно последното, което казах: новаците не бива да се учат да копират и пействат. Обаче, този прост принцип има няколко огромни недостатъка: Първо, просто да използваш actions/events е малко по-бързо, но не е портативно. Аз щях да го направя с actions/events, защото в случая е engine, не example. Тоест трябва да се базираме на него. Обаче е ужасно лош принцип на управление. Колата се чувства като танк. Това е един прост портативен скрипт от мене: Код //Copyright: Ivo Georgiev //Ultra portable car script for traipal 2 if keyboard_check(vk_left) wheel_dir+=0.2; if keyboard_check(vk_right) wheel_dir-=0.2; if keyboard_check(vk_up) speed+=0.1; if keyboard_check(vk_down) speed-=0.1; if !keyboard_check(vk_left) && !keyboard_check(vk_right) { if wheel_dir>0 wheel_dir-=0.2; if wheel_dir<0 wheel_dir+=0.2; } if wheel_dir>3 wheel_dir=3; if wheel_dir<-3 wheel_dir=-3; if speed>12 speed=12; if speed<-4 speed=-4; ///////////////////////////////////////////////////////////////// direction+=wheel_dir*(speed/10); image_angle=direction+90; Съвсем семпло. Отново препоръчвам wheel_dir да се променя чрез action right key/left key. Тъй, скоро може да публикувам RaceDay engine - скриптовете от RaceDay 0.79 - the reloaded. Да ти покажа какво е car engine. Също махни нещата с полицията, няма смисъл от тях като е car engine. |
|
|
Гост_Александър Витков_* |
19:42:36, 25-May-2008, Sunday
Коментар
#3
|
Гост |
Също махни нещата с полицията, няма смисъл от тях като е car engine.
Иво,може па на някой да му трябва.Да знаят хората как да я направят. |
|
|
06:12:06, 26-May-2008, Monday
Коментар
#4
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
Тогава го направи AI engine. Аз си представям Car Engine по този начин:
Една проста кола с реалистично управление. Представям си Race engine така: Една кола с реалистично управление, хубаво AI, старт-финал система, обиколки и check-point-ове. |
|
|
13:16:05, 26-May-2008, Monday
Коментар
#5
|
|
Редовен потребител Група: Потребител Коментари: 216 Регистриран: 13.06.07 Град: българия Потребител № 627 |
На мене ще ми трябва.
-------------------- Подписа бе съкратен от модератор.
I am a according to the gml n00b test! The Stone Of Death DEMO: 15% ◄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► 100% |
|
|
Гост_Александър Витков_* |
20:46:57, 26-May-2008, Monday
Коментар
#6
|
Гост |
те след малко ще направя 2ра версия
ЕДИТ : Ето ви линк,но махнах полицията защото ме ядоса един бъг с нея,дето не можах да го оправя.Тва по прилича на Race Engine,ма няма нищо |
|
|
20:54:47, 26-May-2008, Monday
Коментар
#7
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
Ако е за Car engine, бих ти помогнал. Тия дни ще видя ако имам време да пускам джама, ще допиша нещото, което идва от RaceDay.
|
|
|
Гост_Александър Витков_* |
21:16:53, 26-May-2008, Monday
Коментар
#8
|
Гост |
иво,трябва ми помощ за оня бъг с полицията от 1в
Бъгове: * Полицията,ако се докосне до играча,тя започва да вибрира. * |
|
|
Гост_koes007_* |
13:06:23, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#9
|
Гост |
Код x=xprevious;
y=yprevious; |
|
|
Гост_Александър Витков_* |
15:44:54, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#10
|
Гост |
нещо ти пречи да натиснеш 1 ли
|
|
|
16:21:42, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#11
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
На мене изключително много ме дразни името на сайта.
|
|
|
Гост_Александър Витков_* |
18:52:11, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#12
|
Гост |
кое
ако искаш да го кача в http://superforums.dir.bg |
|
|
19:24:47, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#13
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
Цитат 1.БАН-при писане на глупости 2.БАН-при спам 3.БАН при писане за тема на игра или програма в грешен отдел Вече започнах много offtopic, но така се излагаш... като БАНичар Майтап бе, уили. Нямаш ли намерение да използваш dll за engine-а? Защото аз имам. |
|
|
Гост_Александър Витков_* |
19:30:37, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#14
|
Гост |
Майтап бе, уили. Ти Алф ли си бе
|
|
|
19:33:00, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#15
|
|
Иво Георгиев Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 |
Почти...
Сега, виж, ще ти изброя предимствата на използването на dll за енджина: 1) Получаваш винаги една и съща скорост на колата (така че при мултиплеър скоростта на колата няма да зависи от пърформънса на компютъра), независимо от скоростта на графиката. 2) Лесно се портва, когато има един .lib към него. 3) По-бърза скорост на изчисление. 4) Предимство да избираш език за програмиране, на който ще го програмираш. Недостатъци: 1) Не всеки може да пише DLL-ове. 2) Повече файлове на играта (не че е голям проблем...) |
|
|
Гост_Александър Витков_* |
19:39:39, 27-May-2008, Tuesday
Коментар
#16
|
Гост |
Не си ме накарал.Имам и проект за игра ся.Повече версии за сега не мисля да правя.
Честито!Вече не си редовен потребител,а бъбривко. java script:emoticon |
|
|
Олекотена версия | Час: 08:13:07, 02.06.24 |