Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
14:46:58, 28-August-2012, Tuesday
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 238 Регистриран: 12.03.07 Град: София Потребител № 469 |
Здравейте
имам нужда от вашата помощ, как да направя така че играча да отчита допир когато го докосне въртящата се линия, понеже линията когато се върти с голяма скорост и прескача играча който е с размер 16x16, ![]() ето и примерен код на въртящата се линия: len=100 // Примерно image_angle+=20; // пак примерно draw_line(x,y,x+lengthdir_x(len,image_angle),y+lengthdir_y(len,image_angle)); // -------------------- Inxsys=(top down view shooter)-(Online)
|
|
|
|
Angel Rotating Collision Check? 14:46:58, 28-August-2012, Tuesday
яверт Всяка стъпка трябва да проверяваш дали след малък ... 08:10:30, 06-September-2012, Thursday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 00:17:44, 04.11.25 |