GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

мултиплеар игри, количество изпращани данни
svetljjjo
коментар 20:27:38, 09-August-2012, Thursday
Коментар #1


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 106
Регистриран: 04.02.06
Потребител № 97



Имам едно въпросче за начина по който се изпращат даните в мултиплеар игри

ако е така както го дават в официалното ръководство

Код
speed = 8;
    direction = other.y-y;
    // send the ball information to the slave
    mplay_message_send(0,11,x);
    mplay_message_send(0,12,y);
    mplay_message_send(0,13,speed);
    mplay_message_send(0,14,direction);


тук се използва 4 пъти функцията mplay_message_send
това означава ли прави 4 пращания до другия комп или тея неща се събират в некъв буфер и се пращат на веднъж
Ако е така то не е ли по разумно тея всички данни да се съберат в едно съобщение и да се пратят и няма ли да е по бързо ?!?
И още нещо не го пише в хелпа ама гамемакера сокет ли отваря като ги праща и получава тея неща или какво някой може ли да обясни
Зням чу има ДЛЛ файлове за мултиплеар сега разучавам тоя 39DLL но и там примерите пак така са го направили набиват в буфера по отделно данните и не знам дали после сокета ги праща на веднъж или пак прави няколко пращания а на мен ми се струва че всички параметри могат да се съберат в едно и да се пратят на веднъж и еднократно


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Пишете в тази тема


Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 13:05:38, 03.07.25