мултиплеар игри, количество изпращани данни |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
мултиплеар игри, количество изпращани данни |
![]()
Коментар
#1
|
|
Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 106 Регистриран: 04.02.06 Потребител № 97 ![]() |
Имам едно въпросче за начина по който се изпращат даните в мултиплеар игри
ако е така както го дават в официалното ръководство Код speed = 8; direction = other.y-y; // send the ball information to the slave mplay_message_send(0,11,x); mplay_message_send(0,12,y); mplay_message_send(0,13,speed); mplay_message_send(0,14,direction); тук се използва 4 пъти функцията mplay_message_send това означава ли прави 4 пращания до другия комп или тея неща се събират в некъв буфер и се пращат на веднъж Ако е така то не е ли по разумно тея всички данни да се съберат в едно съобщение и да се пратят и няма ли да е по бързо ?!? И още нещо не го пише в хелпа ама гамемакера сокет ли отваря като ги праща и получава тея неща или какво някой може ли да обясни Зням чу има ДЛЛ файлове за мултиплеар сега разучавам тоя 39DLL но и там примерите пак така са го направили набиват в буфера по отделно данните и не знам дали после сокета ги праща на веднъж или пак прави няколко пращания а на мен ми се струва че всички параметри могат да се съберат в едно и да се пратят на веднъж и еднократно -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 13:05:38, 03.07.25 |