GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Помощ за Room_set_persistent(), Не работи...
psycho666
коментар 23:05:07, 28-January-2012, Saturday
Коментар #1


Новодошъл
*

Група: Потребител
Коментари: 22
Регистриран: 29.12.11
Град: Враца
Потребител № 1702



Привет на всички...
В момента всички стаи в играта ми са persistent. Проблема ми е, че след добавяне на още 5 пъти повече стаи лага ще стане умопомрачителен, за това реших да пооправя малко нещата, като persistent да е само стаята, в която се намира героя... И така.

Ако героя влезе в room1 ползвам кода:
room_set_persistent(room1,1)
instance_create(16,400,obj_hero)
global.location=1

Когато излезе от room1 и влезе в room2 използвам кода:
room1:
if(obj_hero.x<16){
room_set_persistent(room1,0)
//destroy hero
}

room2:
instance_create(784,400,obj_hero)
room_set_persistent(room2,1)
global.location=2

Ползвам location за други цели, които не са важни в момента. Проблема е:
instance_create() се изпълнява. Все пак героя ми е в стаята.
global.location се променя, защото това, за което го ползвам си работи.
room_set_persistent() не се изпълнява... Не знам защо. Ползвам имената на стаите, които копирам от програмата, пробвах с 1/0 и true/false...

Не знам вече какво да правя, но стаите не са persistent.
Къде греша?


--------------------
Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Пишете в тази тема


Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 09:09:35, 03.07.25