Край на кризата с декомпилатора, Най после чудото стана! |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Край на кризата с декомпилатора, Най после чудото стана! |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
С радост съобщавам, че вече има решение което слага край на Game Maker Decompiler!
Програмата Anti-Decompiler пачва изпълнимите ЕХЕ файлове на Game Maker 7, и Виста пачнатите Game Maker 6.1 файлове, криптирайки EOF данните, и размествайки IAT и указателните таблици на ЕХЕ файла. На прост български значи, че ако пачнете игрите си с това, декомпилатора няма да може да възстанови .gmk/.gm6 файла на играта, а ще започне да дава постоянно грешки. Екипа на GMC Bulgaria препоръчва на всеки, който се занимава сериозно да използва тази програма, когато завършва игрите си. Инструкции за прилагане на пача: Зaреждате програмата, избирате ЕХЕ-то на играта ви и сте готови. Файла е записан под име AntiDec.Exe в папката на анти Декомпилатора. ПРОБЛЕМИ: Пачнатите ЕХЕ-та не тръгват с InstantPlay. Решението е просто - правите малка програма на GM, която просто вика execute_program, пускайки пачнатия файл. ВАЖНО тук е да промените разширението на пачнатия файл, например mygame.dat, и да махнете зареждащото лого на launcher-а. Така, InstantPlay ще свали всичко, ще зареди лаунчера, който и да го декомпилират няма да намерят нищо освен един execute_program, а launcher-а ще си пусне истинската игра ![]() Сваляне на Aнти Декомпилатора: Премахнато. ЗАБЕЛЕЖКА: Това не работи с Game Maker 8. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 02:15:36, 05.07.25 |