Text Example, Writes the text letter after letter |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Text Example, Writes the text letter after letter |
16:08:00, 05-June-2005, Sunday
Коментар
#1
|
|
|
Редовен потребител Група: VIP Коментари: 127 Регистриран: 16.11.04 Град: София Потребител № 9 |
Направих примерче за изписване постепенно на текст, иначе казано буква след буква, а не целия текст наведнъж. Ако все още не сте ме разбрали, направо го свалете и ше разберете! ;)
Има си и всичко което го има примера:Zelda Само че разликата е че тука не губиш място за спрайтове на 100 букви, не се нервиш с спрайтове за букви, по-леко и по-просто е, много по-функционално (откъм фонтове,размери,цветове и т.н.) и т.н. Може да го свалите от ТУК. ПП: Правен е на GM5.3, но може лесно да се приспособи на GM6.x ПП2: А как да тура сега линка към него в комуната, след като е http://gmuploader.uni.cc/main/download_file.php?uid=2466 ??? Разширението му не е позволено. Този коментар е бил редактиран от DeadMeat на 16:24:14, 05-June-2005, Sunday -------------------- |
|
|
|
![]() |
15:26:43, 09-June-2005, Thursday
Коментар
#2
|
|
![]() I'm The Evil Admin Група: Администратор Коментари: 541 Регистриран: 14.11.04 Потребител № 3 |
И аз имам такъв пример (само дето не сам го пускал като пример), който според мен е много простичък - използвал съм го в играта ми за "предизвикателството" - използва 3 скрипта (всеки който е не повече от 4 реда) и 3-4 event-а на един обект - само трябва да се махнат някои неща понеже сам го преправял за играта (обекта се казва Story) - разликата е че не рисува background с avatar за говорещия но това се постига лесно ...
-------------------- Si hoc non legere potes tu asinus es!
|
|
|
|
15:50:49, 10-June-2005, Friday
Коментар
#3
|
|
|
Редовен потребител Група: VIP Коментари: 127 Регистриран: 16.11.04 Град: София Потребител № 9 |
Цитат(LiNkiN_RaGe @ 15:26:43, 09-June-2005, Thursday) И аз имам такъв пример (само дето не сам го пускал като пример), който според мен е много простичък - използвал съм го в играта ми за "предизвикателството" - използва 3 скрипта (всеки който е не повече от 4 реда) и 3-4 event-а на един обект ... Не звучи таква просто за изпълнение! ;) Мойто също бе малко тъпо като начин на използване. Но сега е различно. Направих нова версия, използвайте горния линк или кликнете ТУК. Сега всичко се draw-ва буквално за един step, липсва един бъг и е само с един script, а не с цели 4! Всичко е максимално улеснено. Добавени са и още 2-3 функции на скрипта като забавяне и sound и още нещо ако не се лъжа. Струва си според мене. А Vidi кога ше ги тури примерите в раздел "Downloads/Examples/" ? Шото от 2 дена съм дал заявката и ни вест ни кост от Vidi! -------------------- |
|
|
|
DeadMeat Text Example 16:08:00, 05-June-2005, Sunday
Snake_biTe Не мисля, че тук ще получиш нужното внимание за то... 08:59:54, 07-June-2005, Tuesday
DeadMeat Очевидно е така! ;)
Само да кажа, качих пример... 22:08:38, 08-June-2005, Wednesday
DeadMeat Направих много добри подобрения и добавих много но... 14:29:04, 28-August-2005, Sunday
Phoenix Цитат(DeadMeat @ 17:08:00, 05-Ju... 15:03:54, 24-December-2010, Friday
яверт Най-напред ти трябва променлива в контролния обект... 15:56:36, 24-December-2010, Friday
Phoenix Супер, много благодаря!
Понеже преди няколко ... 00:47:07, 25-December-2010, Saturday
яверт Със код
F1 > the game maker language(gml) 11:06:27, 25-December-2010, Saturday
Phoenix Цитат(яверт @ 11:06:27, 25-Decem... 11:30:44, 25-December-2010, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 19:02:23, 24.12.25 |