Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Rotating Collision Check?, Проверка за допир с бързо въртяща се линия? |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 237 Регистриран: 12.03.07 Град: София Потребител № 469 ![]() |
Здравейте
![]() имам нужда от вашата помощ, как да направя така че играча да отчита допир когато го докосне въртящата се линия, понеже линията когато се върти с голяма скорост и прескача играча който е с размер 16x16, ![]() ето и примерен код на въртящата се линия: len=100 // Примерно image_angle+=20; // пак примерно ![]() draw_line(x,y,x+lengthdir_x(len,image_angle),y+lengthdir_y(len,image_angle)); // ![]() ![]() ![]() -------------------- Inxsys=(top down view shooter)-(Online)
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 16:47:38, 03.07.25 |