мултиплеар игри, количество изпращани данни  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
мултиплеар игри, количество изпращани данни  | 
	 
	 
			
			  20:27:38, 09-August-2012, Thursday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 106 Регистриран: 04.02.06 Потребител № 97  | 
       
			
			 
				Имам едно въпросче за начина по който се изпращат даните в мултиплеар игри 
			
			ако е така както го дават в официалното ръководство Код  speed = 8; direction = other.y-y; // send the ball information to the slave mplay_message_send(0,11,x); mplay_message_send(0,12,y); mplay_message_send(0,13,speed); mplay_message_send(0,14,direction); тук се използва 4 пъти функцията mplay_message_send това означава ли прави 4 пращания до другия комп или тея неща се събират в некъв буфер и се пращат на веднъж Ако е така то не е ли по разумно тея всички данни да се съберат в едно съобщение и да се пратят и няма ли да е по бързо ?!? И още нещо не го пише в хелпа ама гамемакера сокет ли отваря като ги праща и получава тея неща или какво някой може ли да обясни Зням чу има ДЛЛ файлове за мултиплеар сега разучавам тоя 39DLL но и там примерите пак така са го направили набиват в буфера по отделно данните и не знам дали после сокета ги праща на веднъж или пак прави няколко пращания а на мен ми се струва че всички параметри могат да се съберат в едно и да се пратят на веднъж и еднократно --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 
 яверт   Зарежи вградения начин и 39длл, които са загуба на...   15:45:30, 10-August-2012, Friday
 
 svetljjjo   ами дай някакви линкове на тея дето смяташ че си к...   21:43:07, 16-August-2012, Thursday
 
 Zlobara   Значи,Светльо бих ти препоръчал фауцет networking....   23:42:46, 23-December-2012, Sunday![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 06:49:22, 04.11.25 |