Два героя с един View, Грешка при смърт на единият |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Два героя с един View, Грешка при смърт на единият |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 48 Регистриран: 24.06.06 Град: Пловдив Потребител № 122 ![]() |
Здравейте.
Опитвам се да направя платформена игра за двама. Не искам екрана да се разделя на две, а просто камерата да следи и двамата герои. Намерих си кодче в интернет, и всичко си работи, докато един от героите не умре, тогава започва да дава ерори. Create Event: Код manx=0 many=0 manxy=0 viewxy=0 Step Event: Код if obj_pl1.x<obj_pl2.x { x1=obj_pl1.x x2=obj_pl2.x } else { x1=obj_pl2.x x2=obj_pl1.x } if obj_pl1.y<obj_pl2.y { y1=obj_pl1.y y2=obj_pl2.y } else { y1=obj_pl2.y y2=obj_pl1.y } dir=point_direction(x1,y1,x2,y2) dist=point_distance(x1,y1,x2,y2) view_xview[0]=x1+lengthdir_x(dist/8,dir)-((view_wview[0])/8) view_yview[0]=y1+lengthdir_y(dist/8,dir)-((view_hview[0])/8) От кода се вижда, че и единият да изчезне и всичко отива подяволите. Искам да ми дадете насоки как може да се избегне този проблем. Благодаря предварително ![]() -------------------- Skype: Dosko13
The New Project: The Secret SysAdmin Life -Trailer The Secret SysAdmin Life S01E01 The Secret SysAdmin Life S01E02 |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702 ![]() |
Привет...
Разбрах какъв е проблема ти, и мисля че имам решение... Просто трябва да ползваш object_exists(obj_pl1) и object_exists(obj_pl2)... step event: if(object_exists(obj_pl1)=true)&&(object_exists(obj_pl2)=true){ //кода, който си написал } if(object_exists(obj_pl1)=false)&&(object_exists(obj_pl2)=true){ //следиш само obj_pl2 } if(object_exists(obj_pl1)=true)&&(object_exists(obj_pl2)=false){ //следиш само obj_pl1 } if(object_exists(obj_pl1)=false)&&(object_exists(obj_pl2)=false){ //Край на нивото, или каквото трябва да стане ако и двамата умрат. } Разбира се това ще работи само ако при смърт на единя герой го унищожаваш. Но предполагам че това правиш, иначе не би трябвало въобще да ти дава ерори... Пробвай го това и ако има проблеми ще мислим за друго решение. -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :)
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 06:25:12, 05.07.25 |