Помощ за Room_set_persistent(), Не работи... |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Помощ за Room_set_persistent(), Не работи... |
![]()
Коментар
#1
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702 ![]() |
Привет на всички...
В момента всички стаи в играта ми са persistent. Проблема ми е, че след добавяне на още 5 пъти повече стаи лага ще стане умопомрачителен, за това реших да пооправя малко нещата, като persistent да е само стаята, в която се намира героя... И така. Ако героя влезе в room1 ползвам кода: room_set_persistent(room1,1) instance_create(16,400,obj_hero) global.location=1 Когато излезе от room1 и влезе в room2 използвам кода: room1: if(obj_hero.x<16){ room_set_persistent(room1,0) //destroy hero } room2: instance_create(784,400,obj_hero) room_set_persistent(room2,1) global.location=2 Ползвам location за други цели, които не са важни в момента. Проблема е: instance_create() се изпълнява. Все пак героя ми е в стаята. global.location се променя, защото това, за което го ползвам си работи. room_set_persistent() не се изпълнява... Не знам защо. Ползвам имената на стаите, които копирам от програмата, пробвах с 1/0 и true/false... Не знам вече какво да правя, но стаите не са persistent. Къде греша? -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :)
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 ![]() Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 ![]() |
Мисля, че сега те разбирам.
Искаш да кажеш, че инвентара ти е отделна стая, така ли? И при room1 няма проблем, но с room2 има. Вероятно става грешка с името на стаята. Пробвай следния код: Цитат room2: instance_create(784,400,obj_hero) room_set_persistent(room,1) global.location=2 Това room трябва да върне индекса на текущата стая. Ако стане така ще измислим нещо базирано на този принцип. -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702 ![]() |
Това room трябва да върне индекса на текущата стая. Ако стане така ще измислим нещо базирано на този принцип. искаш да кажеш, че ако ползвам room_set_persistent(room,1) това автоматично ще сетне стаята, в която съм като персистънт? Искаш да кажеш, че инвентара ти е отделна стая, така ли? И при room1 няма проблем, но с room2 има. Да, инвентара ми е отделна стая... И не... нито една стая не е както трябва... Нито room2, нито room1... PS: не... пак не става... Ако предварително сложа в сетинга че е персистънт - да. ако не сложа отметката - не се сетва като персистънт... -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :)
|
|
|
![]()
Коментар
#4
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 ![]() Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 ![]() |
За да не превръщаме форума в чат ти правя пример, изчакай малко.
искаш да кажеш, че ако ползвам room_set_persistent(room,1) това автоматично ще сетне стаята, в която съм като персистънт? ДА. Edit: Интересното е, че и при мен не става. Може би persistent трябва да се сетне преди стаята да е заредена. Демек не може да се използва в текущата стая. Ако го направя с глобални променливи ще ти върши ли работа? И още един въпрос - от какъв зор инвентара ти е в друга стая? -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 13:56:43, 03.07.25 |