Помощ за Room_set_persistent(), Не работи...  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Помощ за Room_set_persistent(), Не работи...  | 
	 
	 
			
			  23:05:07, 28-January-2012, Saturday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702  | 
       
			
			 
				Привет на всички... 
			
			В момента всички стаи в играта ми са persistent. Проблема ми е, че след добавяне на още 5 пъти повече стаи лага ще стане умопомрачителен, за това реших да пооправя малко нещата, като persistent да е само стаята, в която се намира героя... И така. Ако героя влезе в room1 ползвам кода: room_set_persistent(room1,1) instance_create(16,400,obj_hero) global.location=1 Когато излезе от room1 и влезе в room2 използвам кода: room1: if(obj_hero.x<16){ room_set_persistent(room1,0) //destroy hero } room2: instance_create(784,400,obj_hero) room_set_persistent(room2,1) global.location=2 Ползвам location за други цели, които не са важни в момента. Проблема е: instance_create() се изпълнява. Все пак героя ми е в стаята. global.location се променя, защото това, за което го ползвам си работи. room_set_persistent() не се изпълнява... Не знам защо. Ползвам имената на стаите, които копирам от програмата, пробвах с 1/0 и true/false... Не знам вече какво да правя, но стаите не са persistent. Къде греша? -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :) 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  23:46:51, 28-January-2012, Saturday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702  | 
       
			
			 
				Аз точно това искам. Докато съм в room1 и отида в инвентара, като се върна героя да е пак на същото място. За това при стартиране на room1 я правя persistent. След като отида в room2, room1 вече не ми е необходима да е persistent, за това давам 0, но сетвам room2 да е персистънт. така ако съм в room2 и вляза в инвентара, скиловете или евентуално в куест руума като се върна в руум2 героя ще е там, дето го зарязвам последно. Проблема е, че като вляза в инвентара и се върна в руум2 героя го няма, т.е. стаята не е сетната като персистънт. Ако сложа отметката в settings на room-а всичко е наред. Но не искам всички стаи да са винаги персистънт. В момента имам само 3 територии и скилове, инвентар и менюта. Куестовете допълнително ще натоварят нещата, а в крайната игра плана е за 17 територии с над 100 противника, над 200 итема, а даже не съм почнал куестовете. Те ще гълтат още ресурси. 
			
			Но просто кода не работи а не знам защо. Стаята просто не се сетва като персистънт когато трябва. -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :) 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
 psycho666   Помощ за Room_set_persistent()   23:05:07, 28-January-2012, Saturday
 
 TALANTO   Май някои неща не са ти ясно, но не знам до каква ...   23:37:57, 28-January-2012, Saturday
 
 TALANTO   Мисля, че сега те разбирам.
Искаш да кажеш, че ин...   23:55:09, 28-January-2012, Saturday
 
 psycho666   Цитат(TALANTO @ 23:55:09, 28-Jan...   00:00:22, 29-January-2012, Sunday
 
 TALANTO   За да не превръщаме форума в чат ти правя пример, ...   00:10:35, 29-January-2012, Sunday
 
 psycho666   Как ще стане с глобални променливи? в смисъл не ми...   00:24:14, 29-January-2012, Sunday
 
 TALANTO   Направих примера с глобалните променливи. Доста гл...   00:42:48, 29-January-2012, Sunday![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 07:20:42, 04.11.25 |