Monstrosity (beta), RPG |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Monstrosity (beta), RPG |
![]()
Коментар
#1
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 22 Регистриран: 29.12.11 Град: Враца Потребител № 1702 ![]() |
Привет на всички...
От известно време се занимавам с това чудо на техниката - Game Maker... И го докарах до бета версия... Който има няколко часа свободни може да хвърли едно око... Коментарите ще са добре дошли ![]() http://sandbox.yoyogames.com/games/191067-monstrosity -------------------- Monstrocity (beta) Поиграйте, коментирайте, 80% от функционалността е готова. Останалото ще се появи на по-късне етап. Съобщавайте за бъгове за да ги отстранявам. :)
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 88 Регистриран: 29.05.08 Град: Montana Потребител № 1014 ![]() |
Влизам аз със очакване да е по-лесно в началото на играта, и едва не умрех от първата ябълка ниво 2! Добре че беше колбата, иначе пак требваше да почвам отначало ... Дигнеш ли ниво 2 - с регенерация за лайф си безсмъртен на там.
Ето и бъг който от одавна забравям да го спомена тука. Доката си хода на некъде в WoW, не пускам W бутона за движение и натискам C за да си вида статистики. Същото права и тука, но иде и проблема с който звукът на стъпките продължава да свири независимо, че героя и гадовете са във режим на "пауза" на картата. С тия пазари вече си ми мяза на интересна игра. Все още е разбалансирана с тия скорости на удар, но има време за тва де. Ето ти един начин също да си пооправиш проблема наречен бързо биене със много дмг: Чичко Близард си реши проблема от диабло 2 със WC3 и WoW. Просто направи така, че вместо героя да дига статистики като луд и да се чудиш кво да правиш, автоматично всички статистики да се дигат по 1 на ниво или нещо подобно. Докато играх отново със бързо биещия клас оръжие, видех как лошо си направил по-силните оръжия да стават по-бавни. Тва е грешка заради Attack и Might - passive спамването ... Аз само купих втората ножовка, и с нея си останах! Забравих да добавя: 1 скил за крит е 0.50%, а 2 скила са 1%. 1 скил за атака е 3 атака, а 2 са 6. 5 статистики са 1% крит. 5 статистики са и 5 атака. Поради свободата която си ми дал в играта, аз си дигам САМО лайф регенерация и скил за атака. В статистиките дигам в началото само 2 стамина и 3 атака колкото да почна, и натам вече е само крит. Сметни си логиката. Поне си оправил скила за меча вече да дава повече дмг от пасивното умение. Има гадове дето избегвам да бия! Те все едно прават магии ... не драскаха по мене поне де. Едно странно око 5-7 лвл бия вместо тия пчели, щото прават много повече дмг. След странните храсталаци 2-3 лвл направо към очите отивам, щото ония странни сини драконови муцуни бият много силно! От левата част при силните избегвах да бия пеперудите - една пеперуда 10 биеше по-силно от богомолка 10. Тва е! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 21:10:34, 03.07.25 |