Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо ![]() -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Давам извадки от кода на един от главните контролни обекти, този който товари най-много. Това е горе-долу енджина ми за инвентар... дано разбереш нещо че съм го писал само аз да си го разбирам.
CODE //предмети(код за изравняване на стоиностите)
for(i=0; i<maxslots; i+=1){ if(slot_amount[i]!=snskinsamount&&slot_item[i]=2&&snskinslot=1){ slot_amount[i]=snskinsamount }//За всеки итем има по едно такова(итемите са над 50 сега, и ще бъдат над 200... } //оръжия for(wi=0; wi<=wmaxslots; wi+=1){ if(wslot_equip[wi]!=rswordequip&&wslot_item[wi]=51){ if(rswordequip>0 && wslot_numb[wi]=equip_numb){ wslot_equip[wi]=rswordequip } if(rswordequip=0){ wslot_equip[wi]=rswordequip } }//за всяко оръжие прави тази проверка, дали оръжието е екипирано. има 20 оръжия, ще има над 50 //за всеки итем и оръжие, това е въвеждащия код, който го слага на определен слот. if(snskinslot=0&&snskinsamount>0){ for(i=0; i<=maxslots; i+=1){ if(slot_item[i]=0){ snskinslot=1 slot_item[i]=2 slot_amount[i]=snskinsamount exit } } } //кода за изпразване на слот for(i=0; i<maxslots; i+=1){ if(snskinsamount=0&&slot_item[i]=2){ slot_item[i]=0 snskinslot=0 } } Това се изпълва за всеки итем всеки степ от играта. Всеки итем си има индефикатор (2 за змииски кожи, 3 за вълчи, 51 за ръждив меч и т.н.) Не мога да си представя как да съкратя кода. Най-много да го огранича, и да му давам да го изпълнява по-рядко. Оптимизацията ми изглежда трудна, но ще бъде наложителна. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 20:42:34, 03.07.25 |