Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо ![]() -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
А как пускам магии?
Иначе за скоростта едно от най-важните неща е да имаш малко обекти по картата. И 100 могат да причинят значително забавяне. Освен това гледай колкото се може по-малко обекти да имат кълижън евент. Това също бави. Примерно играчът да има кълижън евент с гадовете и стените вместо обратното. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 20:39:55, 03.07.25 |