Motion_set() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Motion_set() |
23:09:16, 14-September-2010, Tuesday
Коментар
#1
|
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 17 Регистриран: 25.07.08 Потребител № 1126 |
как да задам за кой обект да се изпълни функцията motion_set() във срипт който е извън обекта ?
|
|
|
|
![]() |
05:38:57, 11-February-2011, Friday
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 |
Все пак пиша система за създаване на игри - знам какви са основните алгоритми за реализация на колижън чекинг, не са никак леки и задължително са свързани с цикъл, обхождащ всяко едно обектче и инстанцийка в стаята ти.... При това, някои алгоритми трябва освен да обходят всичко веднъж, да смятат 1000 неща с тежки функции като sin и cos, което е просто убийствено...
Ето примерна имплементация на класическия point_distance() например: С++ Код float point_distance(float x1,float y1,float x2,float y2) { return sqrt((x2-x1)*(x2-x1) + (y2-y1)*(y2-y1)); } Да не говорим, че в Game Maker нямаше функция дето връща пресечната точка на две линии.... ето как изглежда тази функция, която в моята среда ЩЕ я има: С++ Код int lines_intersect(float x0,float y0,float x1,float y1, float x2,float y2,float x3,float y3,float *x,float *y) { float d=(x1-x0)*(y3-y2)-(y1-y0)*(x3-x2); if (abs(d)<1.0001) {return -1;} float AB=((y0-y2)*(x3-x2)-(x0-x2)*(y3-y2))/d; if (AB>0.0001 && AB<1.0001) { float CD=((y0-y2)*(x1-x0)-(x0-x2)*(y1-y0))/d; if (CD>0.0001 && CD<1.0001) { *x=x0+AB*(x1-x0)+1; *y=y0+AB*(y1-y0); return 1; } } return 0; } Помисли си сега, ако трябва тези две да се викат от всеки обект със всеки, или поне от един обект с всички? -------------------- |
|
|
|
html4eto Motion_set() 23:09:16, 14-September-2010, Tuesday
P.A.S._BG Има много начини, моето момче, но аз ти препоръчва... 11:03:14, 16-September-2010, Thursday
TALANTO Аз пък не харесвам начина на P.A.S._BG. За мен е п... 14:47:46, 16-September-2010, Thursday
html4eto така не работи
with ball
{
if (keyboard_check(... 18:07:04, 16-September-2010, Thursday
TALANTO Макар, че не си го написал правилно - работи. Тряб... 19:23:42, 16-September-2010, Thursday
html4eto разбрах си грешката.направил съм си един помощен о... 19:53:55, 16-September-2010, Thursday
TALANTO До колкото те разбирам пишеш в create, но трябва д... 20:29:59, 16-September-2010, Thursday
html4eto Досега главно със flash АS3 съм се занимавал ии от... 20:54:42, 16-September-2010, Thursday
P.A.S._BG Moже и да не го харесваш, таланто, но не всеки е н... 11:35:30, 17-September-2010, Friday
TALANTO Цитат(P.A.S._BG @ 12:35:30, 17-S... 15:03:26, 17-September-2010, Friday
html4eto TALANTO имам нов проблем.С този код където и да ц... 18:57:37, 17-September-2010, Friday
яверт Цитат(html4eto @ 19:57:37, 17-Se... 19:05:12, 17-September-2010, Friday
TALANTO Или това на яверт или това:
Ако искаш да е само ко... 19:05:21, 17-September-2010, Friday
html4eto Мери отново и ок ще правя нова теме 19:18:46, 17-September-2010, Friday
Пешо И ок, html4eto, съвет: Ползвай EVENT системата, не... 15:30:33, 20-September-2010, Monday
яверт Цитат(Пешо @ 16:30:33, 20-Septem... 16:20:48, 20-September-2010, Monday
TALANTO Цитат(Пешо @ 15:30:33, 20-Septem... 11:22:26, 05-February-2011, Saturday
яверт Цитат(TALANTO @ 11:22:26, 05-Feb... 11:53:00, 05-February-2011, Saturday
Пешо @яверт:
O(n²)
Ако не и по-зле от O(n²) .... 23:36:32, 04-February-2011, Friday
яверт хах ти намери кога да ми отговориш 09:01:00, 05-February-2011, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 19:07:26, 24.12.25 |