Двойни стандарти в Game Maker?, Или как да си именуваме променливите?  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Двойни стандарти в Game Maker?, Или как да си именуваме променливите?  | 
	 
	 
			
			  13:54:09, 06-February-2011, Sunday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116  | 
       
			
			 
				Значи реших да си оптимизирам редактора на карти, като това включва използването на няколко листа. 
			
			Пиша следният код: Цитат //create ... wwo=ds_list_create(); ... //destroy ... ds_list_destroy(wwo); ... //draw ... else if !ds_list_empty(wwo) for(i=0;i<ds_list_size(wwo);i+=1) ... Създаването се изпълнява ВИНАГИ и само при унищожаването унищожавам wwo. Да обаче като пусна играта, ми реве следната грешка: "data structure with index does not exists". Цитат //create ... wwo=ds_list_create(); yoyogamessux=ds_list_create(); ... //destroy ... ds_list_destroy(wwo); ... //draw ... else if !ds_list_empty(yoyogamessux) for(i=0;i<ds_list_size(yoyogamessux);i+=1) ... И то взе, че тръгна. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 04:04:03, 04.11.25 |