Text Example, Writes the text letter after letter  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Text Example, Writes the text letter after letter  | 
	 
	 
			
			  16:08:00, 05-June-2005, Sunday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Редовен потребител Група: VIP Коментари: 127 Регистриран: 16.11.04 Град: София Потребител № 9  | 
       
			
			 
				Направих примерче за изписване постепенно на текст, иначе казано буква след буква, а не целия текст наведнъж. Ако все още не сте ме разбрали, направо го свалете и ше разберете! ;) 
			
			Има си и всичко което го има примера:Zelda Само че разликата е че тука не губиш място за спрайтове на 100 букви, не се нервиш с спрайтове за букви, по-леко и по-просто е, много по-функционално (откъм фонтове,размери,цветове и т.н.) и т.н. Може да го свалите от ТУК. ПП: Правен е на GM5.3, но може лесно да се приспособи на GM6.x ПП2: А как да тура сега линка към него в комуната, след като е http://gmuploader.uni.cc/main/download_file.php?uid=2466 ??? Разширението му не е позволено. Този коментар е бил редактиран от DeadMeat на 16:24:14, 05-June-2005, Sunday --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  15:56:36, 24-December-2010, Friday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116  | 
       
			
			 
				Най-напред ти трябва променлива в контролния обект до коя позиция си стигнал. В степ евент после се проверява при натискане на повечето клавиши дали символът на тази позиция е същият както в низа и оттам вече се проверява лесно с иф-елс: 
			
			Код //create 
				
				
				
			niz="тука пишеш каквото си искаш"; niz2=""; poz=1; //step if keyboard_check_pressed(vk_anykey) if keyboard_lastkey!=vk_space&&keyboard_lastkey!=vk_shift&&keyboard_lastkey!=vk_control { niz2+=keyboard_lastchar; if keyboard_lastchar==string_char_at(niz,poz) {действия при съвпадение} else {други действия} poz+=1; } //draw draw_text(x,y,niz+"#"+niz2); -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  00:47:07, 25-December-2010, Saturday
			
				 Коментар
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 15 Регистриран: 22.12.10 Потребител № 1626  | 
       
			
			 
				Супер, много благодаря! 
			
			
					
		Понеже преди няколко дни за пръв път видях ГМ, ще те изнервя още малко... Как се задава действието при съвпадение и при несъвпадение?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 DeadMeat   Text Example   16:08:00, 05-June-2005, Sunday
 
 Snake_biTe   Не мисля, че тук ще получиш нужното внимание за то...   08:59:54, 07-June-2005, Tuesday
 
 DeadMeat   Очевидно е така! ;)
Само да кажа, качих пример...   22:08:38, 08-June-2005, Wednesday
 
 LiNkiN_RaGe   И аз имам такъв пример (само дето не сам го пускал...   15:26:43, 09-June-2005, Thursday
 
 DeadMeat   Цитат(LiNkiN_RaGe @ 15:26:43, 09-June-2005, T...   15:50:49, 10-June-2005, Friday
 
 DeadMeat   Направих много добри подобрения и добавих много но...   14:29:04, 28-August-2005, Sunday
 
 Phoenix   Цитат(DeadMeat @ 17:08:00, 05-Ju...   15:03:54, 24-December-2010, Friday
 
 яверт   Със код
F1 > the game maker language(gml)   11:06:27, 25-December-2010, Saturday
 
 Phoenix   Цитат(яверт @ 11:06:27, 25-Decem...   11:30:44, 25-December-2010, Saturday![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 07:18:32, 04.11.25 |