Text Example, Writes the text letter after letter |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Text Example, Writes the text letter after letter |
16:08:00, 05-June-2005, Sunday
Коментар
#1
|
|
|
Редовен потребител Група: VIP Коментари: 127 Регистриран: 16.11.04 Град: София Потребител № 9 |
Направих примерче за изписване постепенно на текст, иначе казано буква след буква, а не целия текст наведнъж. Ако все още не сте ме разбрали, направо го свалете и ше разберете! ;)
Има си и всичко което го има примера:Zelda Само че разликата е че тука не губиш място за спрайтове на 100 букви, не се нервиш с спрайтове за букви, по-леко и по-просто е, много по-функционално (откъм фонтове,размери,цветове и т.н.) и т.н. Може да го свалите от ТУК. ПП: Правен е на GM5.3, но може лесно да се приспособи на GM6.x ПП2: А как да тура сега линка към него в комуната, след като е http://gmuploader.uni.cc/main/download_file.php?uid=2466 ??? Разширението му не е позволено. Този коментар е бил редактиран от DeadMeat на 16:24:14, 05-June-2005, Sunday -------------------- |
|
|
|
![]() |
15:56:36, 24-December-2010, Friday
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Най-напред ти трябва променлива в контролния обект до коя позиция си стигнал. В степ евент после се проверява при натискане на повечето клавиши дали символът на тази позиция е същият както в низа и оттам вече се проверява лесно с иф-елс:
Код //create
niz="тука пишеш каквото си искаш"; niz2=""; poz=1; //step if keyboard_check_pressed(vk_anykey) if keyboard_lastkey!=vk_space&&keyboard_lastkey!=vk_shift&&keyboard_lastkey!=vk_control { niz2+=keyboard_lastchar; if keyboard_lastchar==string_char_at(niz,poz) {действия при съвпадение} else {други действия} poz+=1; } //draw draw_text(x,y,niz+"#"+niz2); -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
00:47:07, 25-December-2010, Saturday
Коментар
#3
|
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 15 Регистриран: 22.12.10 Потребител № 1626 |
Супер, много благодаря!
Понеже преди няколко дни за пръв път видях ГМ, ще те изнервя още малко... Как се задава действието при съвпадение и при несъвпадение? |
|
|
|
DeadMeat Text Example 16:08:00, 05-June-2005, Sunday
Snake_biTe Не мисля, че тук ще получиш нужното внимание за то... 08:59:54, 07-June-2005, Tuesday
DeadMeat Очевидно е така! ;)
Само да кажа, качих пример... 22:08:38, 08-June-2005, Wednesday
LiNkiN_RaGe И аз имам такъв пример (само дето не сам го пускал... 15:26:43, 09-June-2005, Thursday
DeadMeat Цитат(LiNkiN_RaGe @ 15:26:43, 09-June-2005, T... 15:50:49, 10-June-2005, Friday
DeadMeat Направих много добри подобрения и добавих много но... 14:29:04, 28-August-2005, Sunday
Phoenix Цитат(DeadMeat @ 17:08:00, 05-Ju... 15:03:54, 24-December-2010, Friday
яверт Със код
F1 > the game maker language(gml) 11:06:27, 25-December-2010, Saturday
Phoenix Цитат(яверт @ 11:06:27, 25-Decem... 11:30:44, 25-December-2010, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 19:07:13, 24.12.25 |