GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Text Example, Writes the text letter after letter
DeadMeat
коментар 16:08:00, 05-June-2005, Sunday
Коментар #1


Редовен потребител
Икона на група

Група: VIP
Коментари: 127
Регистриран: 16.11.04
Град: София
Потребител № 9



Направих примерче за изписване постепенно на текст, иначе казано буква след буква, а не целия текст наведнъж. Ако все още не сте ме разбрали, направо го свалете и ше разберете! ;)

Има си и всичко което го има примера:Zelda
Само че разликата е че тука не губиш място за спрайтове на 100 букви, не се нервиш с спрайтове за букви, по-леко и по-просто е, много по-функционално (откъм фонтове,размери,цветове и т.н.) и т.н.

Може да го свалите от ТУК.

ПП: Правен е на GM5.3, но може лесно да се приспособи на GM6.x

ПП2: А как да тура сега линка към него в комуната, след като е http://gmuploader.uni.cc/main/download_file.php?uid=2466 ??? Разширението му не е позволено.

Този коментар е бил редактиран от DeadMeat на 16:24:14, 05-June-2005, Sunday


--------------------
Does not exist anymore...

See my products in my SITE; Marioid -> Completed -> Link
Wanna make Windows Text Box, the GM way? Try This. It's perfect!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Отговори
яверт
коментар 15:56:36, 24-December-2010, Friday
Коментар #2


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Най-напред ти трябва променлива в контролния обект до коя позиция си стигнал. В степ евент после се проверява при натискане на повечето клавиши дали символът на тази позиция е същият както в низа и оттам вече се проверява лесно с иф-елс:
Код
//create
niz="тука пишеш каквото си искаш";
niz2="";
poz=1;
//step
if keyboard_check_pressed(vk_anykey)
   if keyboard_lastkey!=vk_space&&keyboard_lastkey!=vk_shift&&keyboard_lastkey!=vk_control
      {
       niz2+=keyboard_lastchar;
       if keyboard_lastchar==string_char_at(niz,poz)
          {действия при съвпадение}
        else
           {други действия}
        poz+=1;
       }
//draw
draw_text(x,y,niz+"#"+niz2);


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Phoenix
коментар 00:47:07, 25-December-2010, Saturday
Коментар #3


Новодошъл
*

Група: Потребител
Коментари: 15
Регистриран: 22.12.10
Потребител № 1626



Супер, много благодаря!

Понеже преди няколко дни за пръв път видях ГМ, ще те изнервя още малко... smile.gif
Как се задава действието при съвпадение и при несъвпадение?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Пишете в тази тема


Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 12:01:34, 04.07.25