Text Example, Writes the text letter after letter |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Text Example, Writes the text letter after letter |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
Редовен потребител ![]() Група: VIP Коментари: 127 Регистриран: 16.11.04 Град: София Потребител № 9 ![]() |
Направих примерче за изписване постепенно на текст, иначе казано буква след буква, а не целия текст наведнъж. Ако все още не сте ме разбрали, направо го свалете и ше разберете! ;)
Има си и всичко което го има примера:Zelda Само че разликата е че тука не губиш място за спрайтове на 100 букви, не се нервиш с спрайтове за букви, по-леко и по-просто е, много по-функционално (откъм фонтове,размери,цветове и т.н.) и т.н. Може да го свалите от ТУК. ПП: Правен е на GM5.3, но може лесно да се приспособи на GM6.x ПП2: А как да тура сега линка към него в комуната, след като е http://gmuploader.uni.cc/main/download_file.php?uid=2466 ??? Разширението му не е позволено. Този коментар е бил редактиран от DeadMeat на 16:24:14, 05-June-2005, Sunday -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Най-напред ти трябва променлива в контролния обект до коя позиция си стигнал. В степ евент после се проверява при натискане на повечето клавиши дали символът на тази позиция е същият както в низа и оттам вече се проверява лесно с иф-елс:
Код //create
niz="тука пишеш каквото си искаш"; niz2=""; poz=1; //step if keyboard_check_pressed(vk_anykey) if keyboard_lastkey!=vk_space&&keyboard_lastkey!=vk_shift&&keyboard_lastkey!=vk_control { niz2+=keyboard_lastchar; if keyboard_lastchar==string_char_at(niz,poz) {действия при съвпадение} else {други действия} poz+=1; } //draw draw_text(x,y,niz+"#"+niz2); -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 12:06:29, 04.07.25 |