Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Здравейте!
Това не е тема от вида: "Ще направя 3д MMORPG, което е по-яко от WoW!". (играта няма да включва мултиплеър) От Юни 2008 съм започнал работата по този огромен проект.Не съм сигурен кога ще е готов, но няма да е скоро. Новости в петото демо: -добавена е търговията. не че и преди не можеше да се търгува, но беше доста незавършена, а и сега е приведена към новата система за разговори, също така вече се показва цената на купуване и продаване и някои статове на посочения предмет -добавена е възможността да се взимат предмети от земята, които не са част от инветара -добавени са лекове - един възстановява 100 здраве -оправени са доста дребни бъгчета и недоразумения Новости в четвъртото демо: -има сгради, може да се влиза в две от тях -двойно по-бързо зареждане на картата -по-гладка игра Новости в третото демо: -могат да се изпълняват мисии - има една засега -разговори -избираеми отговори. Те ще играят доста важна роля. -кътсцени -щетата направена на врага зависи от оръжието, умението за съответното оръжие, атаката и устойчивостта на врага към видовете щета -по-голям инвентар -повече оръжия -няколко оправени съобщения за грешки -по-нисък ъгъл на камерата, така че се вижда повече от играта -оправен е графичен бъг на терена -отвесните скали не могат да бъдат изкачени мигновено -доста други дребни нещица Новости във второто демо: -по-реалистични текстури на терена -добавени са два вида пътя, които изглеждат по-добре от предишния -контролите са по-удобни от преди -много нови предмети, главно оръжия -героят вече се обръща постепенно към точката, към която ходи, вместо изведнъж да си сменя посоката -щетата вече зависи от умението и оръжието -вече е възможно да се трупат нива и да се влагат точки в уменията -камерата се обръща спрямо посоката на героя -и много други дребни неща Като цяло добавих голяма доза реализъм в играта и тя е по-приятна за игране, както и почти направих рпг системата(вдигане на нива, биене на гадини, умения, т.н.) Оправих и няколко графични бъга. Контроли за игра: -десен бутон за вървене до дадена точка или удряне на гад, ако тя е близко до мишката(използва дясното умение) -ляв бутон за атакуване на гадта пред героя(използва лявото умение) -q, w, e, r за превключване на дясното умение -колелце на мишката за превключване на лявото умение -b за превключване на вида на камерата и стрелките за въртенето й, когато е свободна -i отваря инвентара, а о - уменията -с контрол се тича цъкаемо В следващото демо: -нова гадина (най-вероятно, не зависи от мене, други правят моделите) -още куестове -още неща из картата -звуци, вероятно и музика -не всички хора ще стоят като статуи, някои ще се движат из селото -всякакви модели де що бъдат направени ще бъдат включени в играта - това включва гадини, оръжия, предмети по терена и тем подобни -разни дребни оправии на бъгове и нещица ![]() ![]() ![]() Редактор на карти за играта ![]() Линк за сваляне: http://www.box.net/shared/static/653yyt4ijt.zip История Цитат Множество войни из целия свят, разделящи го на приблизително два лагера и напрактика представящи една огромна световна война, известни под събирателното наименование Дългите войни и преначертали много граници, са приключили съвсем наскоро. Всички те са започнали поради различни причини, но в относително кратък период от време.
Играчът, оцелял след войната, наскоро е започнал работа като дипломат и вестоносец. Макар да не го осъзнава, му предстоят много избори, от които зависи съдбата на целия свят. Има възможността да спаси градове от опустошение, да сваля правителства на тирани и диктатори, да открие забравени от векове цивилизации, да изиграе ключова роля във връщането на загубени територии. С две думи историята е епична. След време ще разкрия още подробности. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
![]() |
07:11:53, 25-October-2010, Monday
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Не гледай колко са кадрите на шота, то е защото има към 400 обекта, повечето от които рисуват триизмерен модел. Не бях помислил колко ще лагва ако искам целия терен да се вижда едновременно.
Иначе като се рисува част по част, както ще е в играта, всичко си върви идеално. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
яверт Скрита сила демо пет 21.01.2012 10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Namelesshero Замисъла е жесток! Играта ми харесва Среднове... 13:46:04, 19-February-2009, Thursday
coolediz Бива бива,дано играта ти да не е като слайдшоу,как... 13:55:47, 19-February-2009, Thursday
яверт Време е да съживим тази стара тема...
Първата карт... 20:38:40, 01-July-2009, Wednesday
koes007 Като за гейм мейкър е добре, но трябва да пооправи... 22:23:34, 01-July-2009, Wednesday
яверт Цитат(koes007 @ 23:23:34, 01-Jul... 16:35:02, 02-July-2009, Thursday
baner4ooo Амиии освен че е жестотко не знам друго какво да к... 09:39:47, 02-July-2009, Thursday
Пешо яверт, като професионалист от сега те съветвам да ... 18:06:24, 02-July-2009, Thursday
koes007 Аз не мисля така...
Графиката не винаги е всичко... 21:10:56, 02-July-2009, Thursday
яверт Първо, относно U3D,X3D, обмислял съм и тези вариан... 21:24:03, 02-July-2009, Thursday
koes007 Път??!?!??!?!
И пишеш че няма да П... 22:10:33, 02-July-2009, Thursday
Soviet Чесно да си кажа винаги съм искал да си направиме ... 23:13:10, 02-July-2009, Thursday
forsi Браво,@яверт,идеята на играта ми харесва! 23:17:25, 02-July-2009, Thursday
яверт Добре де, вината е моя, че не казах отначало, че т... 07:54:12, 03-July-2009, Friday
koes007 Не е трудно, да се нарисува текстура, на един сред... 13:15:15, 03-July-2009, Friday
Hella_from_Hell Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си гу... 10:09:11, 07-July-2009, Tuesday
яверт Цитат(Hella_from_Hell @ 11:09:11, 07... 11:25:25, 13-February-2010, Saturday
baner4ooo Ако нещата които написа в този пост са такива какв... 11:49:37, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell На хартия звучи доста добре ама ти го имаш вече на... 11:55:15, 13-February-2010, Saturday
baner4ooo Hella, ако Яверт го имаше направено то щеше да е т... 12:07:03, 13-February-2010, Saturday
яверт Първо, благодаря за отговорите.
@банерчо - първо,... 12:24:43, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами очакваме играта тогава. 13:27:50, 13-February-2010, Saturday
яверт От оживената дискусия разбрах, че нямате никакви з... 14:04:48, 20-February-2010, Saturday
baner4ooo Добре Яверт, и аз съм доволен от това което си нап... 17:16:01, 20-February-2010, Saturday
яверт Вече писах относно демото.
Ето как изглежда график... 11:25:10, 21-February-2010, Sunday
Hella_from_Hell От това което показваш в момента се съмнявам някой... 12:37:09, 21-February-2010, Sunday
яверт По време на игра ще има след около седмица след ка... 16:56:12, 21-February-2010, Sunday
яверт Доста се забавих, но за сметка на това графиките с... 20:41:37, 07-March-2010, Sunday
baner4ooo Доста е добро . Очаквам играта с нетърпение. А бтл... 21:09:17, 07-March-2010, Sunday
Пешо Ама направи сенки и на текстурата! 01:41:15, 08-March-2010, Monday
яверт Относно първото видео - лагваше доста и бе с много... 11:32:41, 13-April-2010, Tuesday
Hella_from_Hell За какво видео изобщо става дума?
200-300 MB? Как... 12:08:28, 13-April-2010, Tuesday
яверт За демо видео на играта, нещо като трейлър.
По пр... 10:27:58, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Obvious отговор: 2 11:25:47, 23-April-2010, Friday
яверт Добре, само да знай, че като го погледнеш по-отнис... 11:32:37, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Няма ли по-добре да дадеш screenshot под ъгъла под... 12:43:33, 23-April-2010, Friday
Nikol4y Аз лично предпочитам 1. Някакси по ... гладко седи 19:50:39, 23-April-2010, Friday
яверт Вариант 2, гледан от нормална височина:
1 още изг... 20:31:53, 23-April-2010, Friday
Nikol4y И все пак предпочитам първия вариант . Много по-до... 22:29:24, 23-April-2010, Friday
яверт Вие хубаво гласувахте за първото, ама междувременн... 09:20:37, 30-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Ами още по-добре тогава. Тъкмо ще я направиш и по-... 12:15:23, 30-April-2010, Friday
Bloodcount Цитат(яверт @ 10:20:37, 30-April... 08:52:39, 01-May-2010, Saturday
яверт Едитора на втората минута ми изкарва синия екран. ... 14:46:01, 23-May-2010, Sunday
Hella_from_Hell И от кога ти го изкарва този син екран? Пробва ли ... 14:53:45, 23-May-2010, Sunday
яверт Ами след като почна да оцветявам терена, веднага щ... 10:32:47, 03-September-2010, Friday
g-man Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 13:26:18, 03-September-2010, Friday
Hella_from_Hell Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 15:10:06, 03-September-2010, Friday
яверт Въпреки, че напоследък съм доста зает, все още раб... 17:50:15, 27-September-2010, Monday
hristokoev А да попитам: има ли настроен UVW мапинг? Би трябв... 19:07:28, 27-September-2010, Monday
яверт Не ми стана много ясно от википедията какво е това... 19:44:22, 27-September-2010, Monday
hristokoev Еми аз няма да ти го обясня по-правилно, но ще се ... 19:50:43, 27-September-2010, Monday
яверт В такъв случай не намирам голяма разлика между UVW... 19:55:12, 27-September-2010, Monday
hristokoev Има текстури, които се "loop-ват", т.е. ... 19:57:25, 27-September-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 20:57:25, 27... 20:08:00, 27-September-2010, Monday
hristokoev Хмм, добре. Все пак, ако не съм нахален, да ти пок... 20:18:31, 27-September-2010, Monday
яверт Това е графиката на този етап. Предстои да направя... 10:41:39, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell На мен ми се струва че имаш бая още работа ама щом... 12:23:09, 16-October-2010, Saturday
hristokoev Smooth? Няма ли начин да бъде използван? Би трябва... 14:42:44, 16-October-2010, Saturday
яверт Цитат(hristokoev @ 15:42:44, 16... 14:54:08, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами защо не го направиш колкото за един screenshot... 19:21:24, 16-October-2010, Saturday
яверт Завършването на картата наближава, а с това и пуск... 13:05:56, 24-October-2010, Sunday
P.A.S._BG Щом на CoreDuo му е 1 FPS, то ние с старите щайги ... 17:36:24, 24-October-2010, Sunday
hristokoev Т.е. обектите, които са зад камерата, да не бъдат ... 16:37:53, 25-October-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 17:37:53, 25... 09:33:31, 27-October-2010, Wednesday
Hella_from_Hell Ех, защо бе... знаеш ли как щях да му се зарадвам ... 12:22:14, 27-October-2010, Wednesday
hristokoev А то как ще е? Отгоре?
Ако е, то може да няма ча... 15:43:04, 27-October-2010, Wednesday
яверт Съжалявам, никога не съм го предвиждал да е fps/tp... 21:15:20, 27-October-2010, Wednesday
gep_150 Хайде без промени ... отколко време го чакаме това... 21:54:55, 27-October-2010, Wednesday
яверт Днеска направих още един голям пробив - файловете ... 17:00:07, 31-October-2010, Sunday
gep_150 Значи догодина по това време може и да видим демот... 19:17:23, 31-October-2010, Sunday
яверт Направих рисуването на статичните модели. По карта... 17:41:48, 25-November-2010, Thursday
Hella_from_Hell Добре е като за начало.
Времето за зареждане на к... 16:50:50, 26-November-2010, Friday
яверт Не моделите бавят зареждането, а самият терен. Вис... 14:07:35, 28-December-2010, Tuesday
Hella_from_Hell Текстурите определено исглеждат по-добре въпреки, ... 23:11:48, 28-December-2010, Tuesday
яверт Цитат(Hella_from_Hell @ 23:11:48, 28... 17:53:42, 29-December-2010, Wednesday
DreeM1 Може ли нов линк ;? 00:26:26, 13-February-2011, Sunday
яверт Този не си ли работи?
http://www.mediafire.com/?8b... 19:12:28, 21-January-2012, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 20:12:18, 03.11.25 |