Motion_set() |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Motion_set() |
![]()
Коментар
#1
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 17 Регистриран: 25.07.08 Потребител № 1126 ![]() |
как да задам за кой обект да се изпълни функцията motion_set() във срипт който е извън обекта ?
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
И ок, html4eto, съвет: Ползвай EVENT системата, не я симулирай! Ако искаш играта ти да стане бавна като crap, продължавай. Иначе ползвай Event системата. Окобено ако те интересува високата производителност, което трябва да те интересува поне малко!
@TALANTO, за теб също се отнася това с производителността. instance_position не е никак бърза функция! За фукнция с O(n²) трябва много да се замисляш! -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
И ок, html4eto, съвет: Ползвай EVENT системата, не я симулирай! Ако искаш играта ти да стане бавна като crap, продължавай. Иначе ползвай Event системата. Окобено ако те интересува високата производителност, което трябва да те интересува поне малко! @TALANTO, за теб също се отнася това с производителността. instance_position не е никак бърза функция! За фукнция с O(n²) трябва много да се замисляш! А instance_nearest и collision_* функциите на какъв принцип работят? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 05:57:59, 04.07.25 |