Pulse Stars - Най Накрая има демо, Походово РПГ |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Pulse Stars - Най Накрая има демо, Походово РПГ |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 37 Регистриран: 19.01.07 Град: Варна, Каварна - с Лаптопа Потребител № 303 ![]() |
И така...
След около 2 години работа играта най-накрая започна да добива форма. Описание за играта, видео (малко старо), screenshot-и и ДЕМО ще намерите тук: Pulse Stars По-играта има още доста неща да се правят но като цяло енджина е завършен. Приятна игра! Ако имате идеи за оръжия, гадове, планети и бла бла бла бла каквото и да е още там... драскайте ![]() КОНТРОЛ: Ляв цък - движение/стрелба/избор на меню/взимане на обект Десен бутон (задържан) - показва информация за обекта (ако има) Стрелките - местят камерата C - центрира върху играча който е на ход H - взима всички предмети в обсега си ESC - отваря менюто В демото: F5 - добавя Пират на картата F6 - добавя Алиен Шип на картата -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Значи като отидох при първата планета имаше бъг - когато не е мой ред не се рисува хъдът. Освен това пиратите бяха активни нищо че не са видими, та се чудя тоя кораб какво стреля във нищото. Два пъти ми каза got em, въпреки, че бяха една дружинка пирати. А освен това приятелските кораби също се появиха от нищото.
Други дребни неща: -удобно е да се означава кой сейв вече е зает и името му -рисуваните хора някак не пасват на останалата част от графиката, човек очаква да види 3д модели -трудно е да се разбере какво трябва да се направи без лог на мисиите -предпочитам реалновремева игра за такъв тип игри, в смисъл без ходове или както е на спейс рейнджърс - всички да си карат ходовете едновременно -анимация за влизане в базата няма да е зле ![]() А и също откъде да събера толкова пари за оръжията? А сега плюсовете: -против графиката не може да се каже и дума. Да не говоря за взривовете. -против музиката също -историята се очертава да е доста интересна(толкова време се чудех какво е XBIT) -цялата игра сама по себе си е завладяваща -качеството е на 100%, същото като при игрите от големите компании Очаквам пълната версия скоро. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 37 Регистриран: 19.01.07 Град: Варна, Каварна - с Лаптопа Потребител № 303 ![]() |
Мерси за коментарите.
Туториала пуснахте ли го от Options? Hella: "- Добави стрелка или нещо друго да обозначава корабът който е избран." Не ми беше хрумнало. Може. Ще го имам в предвид за напред. "-Никъде не намерих нещо което да обозначава дължината на хода (т. е. колко пъти можеш да се движиш или каквото е там) или кога можеш да стреляш по противник и кога не. Понякога стреля, понякога не ще дори след цял ход когато съм в обхват. Не ми стана много ясно това." Значи самата механика на хода е следната: Докато имаш АП > 0 можеш да се движиш, стреляш и така нататък. Стигне ли 0 дори и да имаш още гориво не можеш да се движиш. Също когато кацаш в базите губиш всички АП. Това е нарочно направено така. Другото за стрелянето зависи от оръжията. Някой искат повече АП за да стреляш. Примерно ако имаш АП=6 и оръжие което иска 7 то няма да стрелнеш. По принцип героя казва че е "Out of range" ама забелязах един бъг след ъплоада дет неще да лоадва някой от гласовете и буквално не чуваш нищо. Ще го погледна това иначе. "-Направи когато се натъкнеш на противици те да остават на екрана през цялото време, а не да изчезват когато се отдалечиш и да се мъчиш да си спомняш къде са били." Това което играчът който е на ход вижда се определя от неговия Био компютър. Също има 2 вида обсег. Единият ти е за Виждане другия за Стреляне. Тоест ако имаш Био Компютър=40 ще виждаш целия мап. Това с изчезването става защото гада излиза отвън Виждащия рейндж. Но оке ще го пробвам тоя вариянт да видя как ще мине. "-Добави движение по картата като с цъкане върху mini map-а." Той целия мини мап трябва да мине една цяла преработка че е бая бъгав. Ще се постарая да добавя това (стига да мога). "-Добави hot key на end бутона. Досадно е да се цъка само с мишка върху него." Съгласен! То аз се опитах поне 3 пъти да добавя SPACE като такъв бутон ама да му се невиди нещо все пискаше грешки и работеше само с мишка. Засега на демото с ЦЪК само а за по нататък 100% ще направя такъв. Яверт: "Значи като отидох при първата планета имаше бъг - когато не е мой ред не се рисува хъдът." То аз нарочно го направих така. Защото хъдът рисува данните на играча който е на ход и ако се вижда за гадовете дава еррор. "Освен това пиратите бяха активни нищо че не са видими, та се чудя тоя кораб какво стреля във нищото. Два пъти ми каза got em, въпреки, че бяха една дружинка пирати. А освен това приятелските кораби също се появиха от нищото." Това е заради рейнджа дето писах по-нагоре. Това с два пъти репликата може да се е получило ако всъщност единия гад е бил малко извън рейнджа, пребил си първия и после като си мръднал леко да си детектнал другия. "-рисуваните хора някак не пасват на останалата част от графиката, човек очаква да види 3д модели" Е да ама рисувани хора се правят и анимират по лесно ![]() "-удобно е да се означава кой сейв вече е зает и името му" Хех да виж не ми беше хрумнало. Ще го пробвам това. Макар че имената са твърдо зададени като PSSave1,2,3. Ама някой картинка или знак мога лепна. "-трудно е да се разбере какво трябва да се направи без лог на мисиите" То това е в разработка, разбира се ![]() "-предпочитам реалновремева игра за такъв тип игри, в смисъл без ходове или както е на спейс рейнджърс - всички да си карат ходовете едновременно" Ами то в Спейс Рейнджърс пак се води на ходове ама да поне всички мърдат едновременно. Но моята по начало беше планирана като походова стил X-Com и затова така ![]() "-анимация за влизане в базата няма да е зле " -ха виж за това не се бях сетил.... ще пробвам ![]() "А и също откъде да събера толкова пари за оръжията?" Такаааааа... сега ще разесня. Понеже генератора на оръжията засега няма ограничение от никаде (тоест колко АДВАНСЕД УЕПЪНС да прави) генерира каквото му падне от скапани до най-мощните възможни. Цената на оръжието се изчислява според статистиките му. По-крапав гън = по-евтин. В пълната игра ще има значение TECH level-a на базата на която си в момента. То сега го има ама просто не е обвързан с генератора. Иначе най-лесен начин за изкарване на пари като цяло е да утрепеш противниците и ако пуснат нещо да ги джобиш и продаваш. Засега в демото можеш да си добавяш гадове с F5 и F6 и да ги трепеш за кеш. Демото свършва в Galactic Patrol - там червения фон и голямата битка. То сторито още липсва на доста евенти и затова не са много свързани събитията и затова като минавате през маповете и се чудите какво става. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 20:48:13, 03.07.25 |