Изброяване?, Има ли начин?  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Изброяване?, Има ли начин?  | 
	 
	 
			
			  01:00:21, 25-August-2010, Wednesday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 216 Регистриран: 13.06.07 Град: българия Потребител № 627  | 
       
			
			 
				Разработвам едно AI enemy в играта си, и трябва да му задам да ходи на obj_wall например, получи се! Ето и част от скрипта gravity=(!place_meeting(x,y+1,obj_wall)) Обаче има и други обекти по които трябва да стъпва например като obj_grass и се чудих дали може да направя така, че да изброявам по кое може, добавих и едно and ето: gravity=(!place_meeting(x,y+1,obj_wall and obj_grass)) После пуснах и не стана заседва и на двата обекта! И незнам как да направя така, че да изброя повече от един обект по който може да върви като AI? Ако може малко помощ? 
			
			Направо ето ви целия скрипт: Код if(random(50)<1 && dir<1) dir+=1; 
				
				
				
			if(random(50)<1 && dir>-1) dir-=1; if(place_meeting(x+movspeed*dir,y,obj_wall)) dir=0; x+=movspeed*dir; if(dir!=0) image_xscale=dir; gravity=(!place_meeting(x,y+1,obj_wall))*grav; if(dir==0) { if(gravity==0) { sprite_index=spr_enemy1_stand; } else { sprite_index=spr_enemy1_still; } } else { if(gravity==0) { sprite_index=spr_enemy1_walk; } else { sprite_index=spr_enemy1_moving; } } if(vspeed>10) vspeed=10; if(collision_rectangle(x+dir*16,y+16,x+dir*movspeed*20,y-maxjump,obj_wall,true,true)>0 && gravity==0) { if(random(4)<1&&!place_meeting(x,y-24,obj_wall) && dir!=0) { ok=0; vx=x; vy=y; x-=999999; y-=999999; with(obj_wall) { if(collision_rectangle(other.vx+other.dir*16,other.vy+16,other.vx+other.dir*other.movspeed*20,other .vy-other.maxjump,id,true,false)) { if(!place_meeting(x-(other.vx<x)+(other.vx>=x),y-1,obj_wall) && collision_line(x,y,other.vx,other.vy,obj_wall,true,true)<0) { other.ok=other.vy-y+16; } } } x=vx; y=vy; if(ok>0) vspeed=-floor(sqrt(2*(ok+64/grav)))*(grav);; } } -------------------- Подписа бе съкратен от модератор. 
					
		I am a    according to the   gml n00b test!The Stone Of Death DEMO: 15% ◄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► 100%  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  10:52:23, 25-August-2010, Wednesday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 216 Регистриран: 13.06.07 Град: българия Потребител № 627  | 
       
			
			 
				Аха, ами аз направих един ivisible wall и после а тайлс сложих тревата и земята и invisible wall отгоре им аправих го като клеткаи през него виждам и tiles и пак става! На ако твоят начин е друг дай пример да го видя може и да е по - добре! Аз като го направих по моя също спестих лагове защото слагах по малко wall ето виж снимка в едитора по моя начин:  
			
			 
				
				
				
			-------------------- Подписа бе съкратен от модератор. 
					
		I am a    according to the   gml n00b test!The Stone Of Death DEMO: 15% ◄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬► 100%  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 martinmarks   Изброяване?   01:00:21, 25-August-2010, Wednesday
 
 яверт   Пробвай gravity=(!place_meeting(x,y+1,obj_wall...   07:14:31, 25-August-2010, Wednesday
 
 TALANTO   Щом е станало с obj_wall пробвай в другия обкет да...   08:13:01, 25-August-2010, Wednesday
 
 Hella_from_Hell   Това "and" още щом го видите и трябва да...   09:34:26, 25-August-2010, Wednesday
 
 яверт   Цитат(Hella_from_Hell @ 10:34:26, 25...   09:55:09, 25-August-2010, Wednesday
 
 Hella_from_Hell   Цитат(яверт @ 10:55:09, 25-Augus...   07:25:11, 26-August-2010, Thursday
 
 TALANTO   Цитат(Hella_from_Hell @ 08:25:11, 26...   09:29:07, 26-August-2010, Thursday
 
 яверт   Цитат(Hella_from_Hell @ 08:25:11, 26...   09:35:17, 26-August-2010, Thursday
 
 TALANTO   Не виждам разлика между and и &&. Ако има ...   10:01:03, 25-August-2010, Wednesday
 
 martinmarks   Ами аз като сложих and се оцвети в син цвят и тога...   10:05:17, 25-August-2010, Wednesday
 
 яверт   Цитат(martinmarks @ 11:05:17, 25...   10:13:53, 25-August-2010, Wednesday
 
 TALANTO   Цитат(martinmarks @ 11:05:17, 25...   10:22:10, 25-August-2010, Wednesday
 
 martinmarks   Аха, ами аз направих един ivisible wall и после а ...   10:52:23, 25-August-2010, Wednesday
 
 TALANTO   Вече редактирах горния коментар примера е в него. ...   10:57:23, 25-August-2010, Wednesday
 
 martinmarks   Таланто много ти благодаря, и товя начи се получи ...   11:34:04, 25-August-2010, Wednesday![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 07:18:31, 04.11.25 |