Пиксел арт графика по поръчка, Новак сама ама... |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Пиксел арт графика по поръчка, Новак сама ама... |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 73 Регистриран: 14.02.08 Град: Svishtov Потребител № 860 ![]() |
значи ако някой иска графика за играта си на воля може да ми изка немога много но се старая такаче скайп :g-n.ilief
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 241 Регистриран: 27.04.08 Град: София Потребител № 959 ![]() |
Ти добре разработваш да ходи до джакпота, ама замисляш ли се, че трябва да се съобразява самия лабиринт и с пътищата до другите суми ... тоест става еднаа ...
-------------------- Ученик:Единно Средно Технологично Училеще по Електронни Системи към Техническия Университет гр.София
За първа година в 10 клас ![]() ![]() ![]() -Block Mine - 100% completed Линк към играта -Block Heap - 50 % completed Линк към играта -Block Maze - 90 % completed Линк към играта -Falling Asteroids - 50 % completed Тука вече няма линк.-Проекта е непубликуван- -Block Circle TD - 20 % completed-stopped for now- -nMemories - 15 % completed[/size][/color]-working on it- |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 ![]() Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 ![]() |
Ти добре разработваш да ходи до джакпота, ама замисляш ли се, че трябва да се съобразява самия лабиринт и с пътищата до другите суми ... тоест става еднаа ... Естествено че съм се замислил. Тази част е по-лесна просто ще тръгна от зад на пред от всяка сума докато не се срещне с някоя друга пътека, по същия начин ще направя и някакъв път и за другите две стрелки в началото. По-големият проблем как да генерирам по-добри пътища, а не като мазалото показано по горе. -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 17:13:17, 06.07.25 |