независимо от лага поддържайте скоростта еднаква!, чрез Delta Timing  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
независимо от лага поддържайте скоростта еднаква!, чрез Delta Timing  | 
	 
	 
			
			  12:24:48, 29-May-2010, Saturday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116  | 
       
			
			 
				Нито концепцията, нито кода са мои, но това е нещо твърде полезно да бъде подминато. 
			
			С две думи чрез този метод нещата ще се движат с еднаква скорост независимо от лага.... винаги! И е изключително прост, всеки може да го приложи. Какво трябва да се направи: 1.В първата стая на играта, в контрол обекта при създаването му се инициализира една глобална променлива global.gamespeed=1; 2.После тази променлива трябва да се обновява всяка стъпка в begin step на контрола за съответната стая: Код if fps>1 { global.gamespeed=fps/room_speed; } 3.За всяко нещо, което се движи, или се променя постоянно, се разделя на тази глобална променлива, за да се поддържа тази скорост: Код //това са само примери speed=10/global.gamespeed; friction=0.5/global.gamespeed; image_speed=2/global.gamespeed;//изключително важно, за да изглежда и анимацията наред //ако нещо се увеличава всяка стъпка, то това правило важи и за него health+=3/global.gamespeed; edikvositam+=10/global.gamespeed; И това е само. Толкова просто. Има едно изключение и това са алармите. Те не могат да бъдат повлияни от този метод. За това може да се използва тяхната алтернатива в код. Delta timinga не е оправдание да занемарите играта да бъде неоптимизирана да се влачи с едва 20 кадъра в секунда. Ще стане насечена и определено неприятна за игра. Този метод е само за случаите когато някой има по-стар компютър, или има лаг поради многото пуснати програми. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  13:22:44, 29-May-2010, Saturday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824  | 
       
			
			 
				Добре де ама ако всичко се влияе от тази променлива няма ли играта да сече умишлено? 
			
			В смисъл то движението хубаво ще се запази едно и също, но така форсираш играта ти да бави повече като процеси. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading): 
					
		  website: rbglifestyle.hit.bg  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 яверт   независимо от лага поддържайте скоростта еднаква!   12:24:48, 29-May-2010, Saturday
 
 Hella_from_Hell   Добре де ама ако всичко се влияе от тази променлив...   13:22:44, 29-May-2010, Saturday
 
 яверт   Не мога да те разбера какво имаш впредвид. Очевидн...   13:27:29, 29-May-2010, Saturday
 
 Hella_from_Hell   Форсираш имах в предвид. Много ми се яде и ям букв...   13:35:48, 29-May-2010, Saturday
 
 яверт   Не, не се насилва играта по този начин.
Цитатно вл...   13:41:42, 29-May-2010, Saturday
 
 Angel   Еми реших да го пробвам,и резултата е кофти     ,у...   15:51:12, 28-June-2011, Tuesday
 
 svetljjjo   някой има ли го тоя длл че от рапит шаре са го мах...   17:53:55, 29-July-2012, Sunday![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 07:00:49, 04.11.25 |