Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо ![]() -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Ето отговорите ми:
-за хъд - Всичката информация която искаш я има точно и ясно като натиснеш и задържиш "B", ниво, опит, колко опит за следващото, хп, максхп, мана, LP-точки за учение, точки на оръжието, статистика на оръжието... това видя ли го? -да добра идея е да добавя анимация ;) -мислех гадините да си останат така, но след като си подобрих мърдащия енджин, ще ги направя да не преминават през себе си. Но змиите си остават така, все пак са пълзящи -Златото си го има много едро изписано в инвентара най-отгоре. Чудно, всички RPG-та дето съм играл все така им се изписва златото... -тресенето на овцете би трябвало да е анимация за мърдане... леле колко съм зле в анимиранетооо... -че то си има мисии. Основната ти мисия е да разбереш къде си(Quest Log - General Info). Доктора, който е забутан, също е участник в мисия. (сега ще зема да я разкажа). Той е бил изгонен от селото, защото са го обвинили в пласиране на овци на бандитите. Той е невинен, и се е завърнал скришом в селото. Този който е виновен за неговото изгонване, е пазачът на вълците, който е бандит под прикритие. Той е разкарал доктора за да може да завземе селото по-лесно. Ти трябва да събереш улики от трима човека, и да говориш с пазача на вълците. Тогава решаваш дали ще защитиш доктора, или ще завземеш селото. Твоето решение е важно за репутацията ти към краля или бандитите. Ако защитиш доктора, той заема старото си място, в центъра на селото, и е по-достъпен.... е доволен ли си, разкрих дългия куест "мисия"... -В историята на играта пише "И единственото което си спомя е че е бил изометричен едно време"; втората версия ще е изометрична, в първата си се изгубил ... другаде ;) -Мерси, дано не ми омръзне ;) -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 21:54:19, 03.07.25 |