Километраж и дири след колата :) |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Километраж и дири след колата :) |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 73 Регистриран: 14.02.08 Град: Svishtov Потребител № 860 ![]() |
Това е едно малко примерче от мен в което има километраж дирислед колата и басик кар контрол
![]() Link: - изтрит заради нарушено авторство. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 ![]() Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 ![]() |
Нямам нищо против теб, но мога само лошо да говоря за твоя пример.
1. Използваш прекалено много обекти за следите от гуми. И това ще бави играта ти на по-слаби компютри моя процесор е 2 x 2.2GHz и неможах да смъкна fps-а под 30, но повярвайми на много хора ще бави. Използвай Surfaces, макар че на ГМ 6 бяха бъгави и не можах да ги разуча напълно, те са за тази цел. Изгледай това видео! 2. Тревата - отново много обекти при това спрайт с размери 32x32, ако държиш да са обекти, направи ги много по-големи. Но най-добрия вариант е tiles. 3. Защо следите излизат от средата на колата (естествено заради оригина), но направи илюзия че гумите са си на мястото. 4. Много променливи използваш, макар че не съм ти чел кодовете съм сигурен че доста може да се спести. 5. И последно, но не е чек толкова важно - колата минава през сградата. И още - много голяма текстура си избрал. Абе тая сграда защо лежи? Това е за сега, подобри примера и дай пак да го видим. едит: 6. Какво е това d3d дето си го използвал има си draw_sprite_ext() и background-и. -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 73 Регистриран: 14.02.08 Град: Svishtov Потребител № 860 ![]() |
Нямам нищо против теб, но мога само лошо да говоря за твоя пример. 1. Използваш прекалено много обекти за следите от гуми. И това ще бави играта ти на по-слаби компютри моя процесор е 2 x 2.2GHz и неможах да смъкна fps-а под 30, но повярвайми на много хора ще бави. Използвай Surfaces, макар че на ГМ 6 бяха бъгави и не можах да ги разуча напълно, те са за тази цел. Изгледай това видео! 2. Тревата - отново много обекти при това спрайт с размери 32x32, ако държиш да са обекти, направи ги много по-големи. Но най-добрия вариант е tiles. 3. Защо следите излизат от средата на колата (естествено заради оригина), но направи илюзия че гумите са си на мястото. 4. Много променливи използваш, макар че не съм ти чел кодовете съм сигурен че доста може да се спести. 5. И последно, но не е чек толкова важно - колата минава през сградата. И още - много голяма текстура си избрал. Абе тая сграда защо лежи? Това е за сега, подобри примера и дай пак да го видим. едит: 6. Какво е това d3d дето си го използвал има си draw_sprite_ext() и background-и. Значи таланто не се бях сетил че ще лаги мерси колкото до сградата тя е просто така и тревата те са си така примера е за следите и километража всичко друго може да бъде махнато ще се постарая да го оправя ![]() EDIT:Пробвах на 64 рам и 400 HZ 32 мб видео карта не лаги само съвсем малко 29 фпс не пада повече -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 12:01:34, 04.07.25 |