GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

Километраж и дири след колата :)
g-man
коментар 10:48:42, 14-May-2010, Friday
Коментар #1


Потребител
**

Група: Потребител
Коментари: 73
Регистриран: 14.02.08
Град: Svishtov
Потребител № 860



Това е едно малко примерче от мен в което има километраж дирислед колата и басик кар контрол smile.gif


Link: - изтрит заради нарушено авторство.


--------------------
Projects
Web
freefile.net46.net
Design by:
gep_150
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Отговори
TALANTO
коментар 18:58:45, 14-May-2010, Friday
Коментар #2


BEST ENTRY award - зад.1/2008
Икона на група

Група: VIP
Коментари: 597
Регистриран: 19.04.07
Град: Kюстендил
Потребител № 539



Нямам нищо против теб, но мога само лошо да говоря за твоя пример.
1. Използваш прекалено много обекти за следите от гуми. И това ще бави играта ти на по-слаби компютри моя процесор е 2 x 2.2GHz и неможах да смъкна fps-а под 30, но повярвайми на много хора ще бави. Използвай Surfaces, макар че на ГМ 6 бяха бъгави и не можах да ги разуча напълно, те са за тази цел.
Изгледай това видео!
2. Тревата - отново много обекти при това спрайт с размери 32x32, ако държиш да са обекти, направи ги много по-големи. Но най-добрия вариант е tiles.
3. Защо следите излизат от средата на колата (естествено заради оригина), но направи илюзия че гумите са си на мястото.
4. Много променливи използваш, макар че не съм ти чел кодовете съм сигурен че доста може да се спести.
5. И последно, но не е чек толкова важно - колата минава през сградата. И още - много голяма текстура си избрал. Абе тая сграда защо лежи?

Това е за сега, подобри примера и дай пак да го видим.

едит:
6. Какво е това d3d дето си го използвал има си draw_sprite_ext() и background-и.


--------------------
"Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Пишете в тази тема


Closed TopicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 12:05:21, 04.07.25