Код за автоматично регулиране на нива, Има ли ? |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Код за автоматично регулиране на нива, Има ли ? |
10:31:44, 13-April-2010, Tuesday
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 102 Регистриран: 23.08.09 Град: Силистра. Потребител № 1490 |
Значи има ли код, който прави автоматично нивата на определен размер на роома . Имам 15 тилес да слага автоматично кадето си ще (само да е достъпно да може да се мине) и върху тилес да слага инвизибъл wall . ???
И като се мине нивото да прави друго автоматично . Да стане нещо като на Пешо Супер Мариото . http://gmc.pi-dev.com/index.php?showtopic=1953 -------------------- Влезте в новият ми сайт : http://term1nat0r.netne.net/ |
|
|
|
![]() |
10:39:44, 14-April-2010, Wednesday
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Целия този код го слагаш в криейт евента на нов обект, а този обект го слагаш в стаята.
Единственото, което трябва да разбереш: var k,s,v,gr,zona,dosega;k=ширината на блока;s=броя на блокчетата надлъжно;v=броя на блокчетата на височина; var skokx,skoky;skokx=максимално възможно разстояние, което може да се скочи по х;skoky=максимална височина на скока; . . . { case 1: instance_create(i*k,j*k,обект за земя); if zemq[i,max(j-1,0)]==0 { if zemq[max(i-1,0),j]==0 tile_add(бекграунд с тайовете,позицията на тайла за горен ляв ъгъл,k,k,i*k,j*k,10000); else if zemq[min(i+1,s),j]==0 tile_add(бекграунд с тайовете,позицията на тайла за горен десен ъгък,k,k,i*k,j*k,10000); else tile_add(бекграунд с тайовете,позицията на тайла за горна част,k,k,i*k,j*k,10000); } else tile_add(бекграунд с тайовете,позицията на тайла за земя,k,k,i*k,j*k,10000); break; case 2:instance_create(i*k,j*k,обект за вода);if random(100)<1 instance_create(i*k,j*k,обект за риба); break; case 3:instance_create(i*k,j*k,обект за асансьор);break; case 4:instance_create(i*k,j*k,обект за шип);break; } Само трябва да заместиш написаното на кирилица. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
term1nat0r Код за автоматично регулиране на нива 10:31:44, 13-April-2010, Tuesday
яверт Това което си написал, е прекалено общо. Дай малко... 10:47:37, 13-April-2010, Tuesday
term1nat0r Ами имам tiles :
И тези тилес да се разпределят ... 11:04:06, 13-April-2010, Tuesday
яверт Първо, това не са тайлове, а отделни бекграунди. В... 11:27:03, 13-April-2010, Tuesday
term1nat0r Нещо такова : 11:48:36, 13-April-2010, Tuesday
яверт Само възвишения ли искаш? Прекалено лесно. Я напра... 11:51:00, 13-April-2010, Tuesday
term1nat0r ETO 12:26:16, 13-April-2010, Tuesday
яверт Точно сто реда, най-много час работа:
Код//махни о... 19:22:24, 13-April-2010, Tuesday
term1nat0r Този код е страшен нищо немога да разбера . Опитах... 22:41:28, 13-April-2010, Tuesday
term1nat0r for(i=0;i<s;i+=1)for(j=0;j<v;j+=1)Obj_Platfo... 11:28:19, 14-April-2010, Wednesday
яверт ЦитатСамо трябва да заместиш написаното на кирилиц... 17:10:37, 14-April-2010, Wednesday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 19:04:06, 24.12.25 |