Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо ![]() -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Първите ми впечатления:
-Графиката!Изглежда ще трябва да се примиря с това, че няма да бъде изометрична.Все пак е доста по-качествена от преди, има и сенки, която я прави доста реалистична ![]() -Когато отидох възможно най-близко до една вертикална ограда и реших да отида нагоре или надолу запецнах.За да решиш този проблем махни precise collision checking на героя и оградата, ако не си и се увери, че всички изображения на героя имат еднакъв размер, център и bounding box. -През същата тази ограда мога да бия гадовете.Надявам се да не го оставиш така. -Използваш вградените ефекти на гм, което много дразни.Става дума за когато убиваш врагове.Или си направи свои, по-хубави и по-малки, или не използвай въобще. -За щастие гадините не отиват под героя, но пак се качват едни връз други и те обикалят, вместо да те атакуват. -Езика - не забелязах някакви грешки, но речника от думи ти е малък.В смисъл в други рпгта използват доста по-разнообразни думи.Бих желал да видя версия на български. ![]() -Когато натисна esc, след като съм натиснал f1, ме пита дали наистина абсолютно съм убеден, че искам да изляза от играта. -Не ми се пуска никаква музика? -Ще кажа още впечатления след още игра. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 21:28:38, 03.07.25 |