Както се очакваше, gm8 |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Както се очакваше, gm8 |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
![]() Сори.Явно няма да има gm8. Видях го и имаше само две новости: 1.Подобрен спрайт едитор. 2.Подобрен едитор за код.(и няколко нови dnd) Нищо, което да ме впечатли.Освен това, новостите в gm8 са по-малко и от тези в gm7(не съм гледал за нови функции).По-лошо от това може да е само gm9. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() I'm The Evil Admin ![]() Група: Администратор Коментари: 541 Регистриран: 14.11.04 Потребител № 3 ![]() |
Наистина няма, кой знае какви ЯВНИ промерни, но все пак помнете, че целия рънър е пренаписан, а и има много промени и оптимизации, които просто или се пропускат или няма как да се включат в changelog-a или не ги включват за да не затруват с техническа информация, която, за обикновения потребител, е непонятна (все пак GM е за хора, които не са се занимавали с програмиране).
@NightelfShadow Едитора няма как да знае дали една променлива е неинициализирана или не. Тя може да е сетната в друг евент или друг обект да я сетва при създаването на този и т.н. и т.н. -------------------- Si hoc non legere potes tu asinus es!
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 05:13:17, 06.07.25 |