Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Здравейте!
Това не е тема от вида: "Ще направя 3д MMORPG, което е по-яко от WoW!". (играта няма да включва мултиплеър) От Юни 2008 съм започнал работата по този огромен проект.Не съм сигурен кога ще е готов, но няма да е скоро. Новости в петото демо: -добавена е търговията. не че и преди не можеше да се търгува, но беше доста незавършена, а и сега е приведена към новата система за разговори, също така вече се показва цената на купуване и продаване и някои статове на посочения предмет -добавена е възможността да се взимат предмети от земята, които не са част от инветара -добавени са лекове - един възстановява 100 здраве -оправени са доста дребни бъгчета и недоразумения Новости в четвъртото демо: -има сгради, може да се влиза в две от тях -двойно по-бързо зареждане на картата -по-гладка игра Новости в третото демо: -могат да се изпълняват мисии - има една засега -разговори -избираеми отговори. Те ще играят доста важна роля. -кътсцени -щетата направена на врага зависи от оръжието, умението за съответното оръжие, атаката и устойчивостта на врага към видовете щета -по-голям инвентар -повече оръжия -няколко оправени съобщения за грешки -по-нисък ъгъл на камерата, така че се вижда повече от играта -оправен е графичен бъг на терена -отвесните скали не могат да бъдат изкачени мигновено -доста други дребни нещица Новости във второто демо: -по-реалистични текстури на терена -добавени са два вида пътя, които изглеждат по-добре от предишния -контролите са по-удобни от преди -много нови предмети, главно оръжия -героят вече се обръща постепенно към точката, към която ходи, вместо изведнъж да си сменя посоката -щетата вече зависи от умението и оръжието -вече е възможно да се трупат нива и да се влагат точки в уменията -камерата се обръща спрямо посоката на героя -и много други дребни неща Като цяло добавих голяма доза реализъм в играта и тя е по-приятна за игране, както и почти направих рпг системата(вдигане на нива, биене на гадини, умения, т.н.) Оправих и няколко графични бъга. Контроли за игра: -десен бутон за вървене до дадена точка или удряне на гад, ако тя е близко до мишката(използва дясното умение) -ляв бутон за атакуване на гадта пред героя(използва лявото умение) -q, w, e, r за превключване на дясното умение -колелце на мишката за превключване на лявото умение -b за превключване на вида на камерата и стрелките за въртенето й, когато е свободна -i отваря инвентара, а о - уменията -с контрол се тича цъкаемо В следващото демо: -нова гадина (най-вероятно, не зависи от мене, други правят моделите) -още куестове -още неща из картата -звуци, вероятно и музика -не всички хора ще стоят като статуи, някои ще се движат из селото -всякакви модели де що бъдат направени ще бъдат включени в играта - това включва гадини, оръжия, предмети по терена и тем подобни -разни дребни оправии на бъгове и нещица ![]() ![]() ![]() Редактор на карти за играта ![]() Линк за сваляне: http://www.box.net/shared/static/653yyt4ijt.zip История Цитат Множество войни из целия свят, разделящи го на приблизително два лагера и напрактика представящи една огромна световна война, известни под събирателното наименование Дългите войни и преначертали много граници, са приключили съвсем наскоро. Всички те са започнали поради различни причини, но в относително кратък период от време.
Играчът, оцелял след войната, наскоро е започнал работа като дипломат и вестоносец. Макар да не го осъзнава, му предстоят много избори, от които зависи съдбата на целия свят. Има възможността да спаси градове от опустошение, да сваля правителства на тирани и диктатори, да открие забравени от векове цивилизации, да изиграе ключова роля във връщането на загубени територии. С две думи историята е епична. След време ще разкрия още подробности. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
![]() |
10:09:11, 07-July-2009, Tuesday
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си губите таланта и времето като сте решили да правите 3Д игри на ГМ. Има 1000 други програми специално направени за 3Д игри. Да не говорим, че са в пъти по лесни за усвояване, по-удобни и лесни за използване, а графиката и физиката могат да се направят да са на много високо ниво.
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
11:25:25, 13-February-2010, Saturday
Коментар
#3
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си губите таланта и времето като сте решили да правите 3Д игри на ГМ. Има 1000 други програми специално направени за 3Д игри. Да не говорим, че са в пъти по лесни за усвояване, по-удобни и лесни за използване, а графиката и физиката могат да се направят да са на много високо ниво. 1.Главната причина да остана на гм - мързи ме да уча друг език за игри.(няма шега) 2.Доволен съм от изпълнението на играта.Има само два-три кусура, но те ще се оправят. 3.Направил съм играта сега, както си е, много хитро.Оная система за ефтини обекти е само върхът на айсберга.В скоро време ще направя така, че моделът на терена да се моделира само от tile-ове. 4.Ако се преместя на друг енджин, ще трябва да пиша към 2000 до 3000 реда код наново. ==========================================БЪМП!Малко повече информация: Напредвам все повече с играта, очаквам до лятото най-първата част да има вид.И тъй като още не съм решил много неща от геймплея, искам да ги кажа тук как се оформят, за да видя кое ви харесва, кое не и какво бихте искали да видите.Ето основните неща, по които имам колебания: 1.История: Самата история на играта не е линейна.Събитията до голяма степен ще зависят от действията на играча.Примерно не успява да отиде някъде навреме, съобщението остава недоставено и една голяма война просто не започва.Което и променя развитието на играта.Но ще има и неща, които не зависят от него и се случват горе-долу по едно и също време от началото на играта. 2.Време: А като стана дума за време - това е също трябва да се обмисли, понеже светът е друг, в смисъл континентите са други, познатите държави ги няма и т.н.Затова не знам дали няма да е фалшиво ако се запази сегашното деление на времето - най-вече месеците, броя на дните в тях и броя на дните в годината.Вие как предпочитате - да е напълно както сегашната система или да има примерно двеста дни в годината, петнадесет месеца, т.н.?Относно часовете и минутите, тях смятам да ги запазя. За сега не съм сигурен дали времето ще се променя по време на самата игра, примерно ако играеш много да става нощ, но като се замисля тази идея отпада.Първо понеже времето да тече твърде бързо е фалшиво, второ ако е 1:1 с реалното може нощта да минава дразнещо бавно.За сега ще минава само по време на дълги пътувания - когато героят отива от град на град примерно това му отнема седмица. 3.Вестници: За да разбере играчът какво става по света ще има вестници - купува си вестник отнякъде и вътре ще може да прочете не само по-значимите събития, но и други неща, примерно бисерите на местната власт или гаданията на някой пророк.За да не стават нещата много сложни ще има само един вестник с по две-три статии от един или два абзаца, който излиза всеки ден. 4.Карти: Отначало играчът няма да има пълна карта на света, само карта на района.По време на играта ще може да си купува различни карти на региони или цели страни.Така постепенно ще се събира информация за една цялостна карта на света, която ще прави сам и която ще се показва по време на пътуванията между градовете.Самите пътувания ще траят дни, но в реално време ще са обикновено няколко секунди, само колкото да се ориентира играчът.Всички карти ще бъдат достъпни по всяко време. 5.Езици: Той ще говори два езика, но в зависимост от развитието на играта ще има възможност да отива почти до всяка страна в света(страните няма да са много, към 20).Как ще се разбира с чужденците е проблемът.За тази цел ще има преводачи, но най-вече говоримите му езици ще бъдат доста разпространени и да кажем всеки трети ще може да каже нещо елементарно на езика му.Вестниците на чужд език няма да може да ги чете. 6.Търговия: Няма да има много какво да се купува/продава - никакви колби за мана/кръв/скорост/сила, т.н.Ще може да се купува само снаражение, вестници, карти и по-рядко някоя дрънкулка.Това за продаването смятам да е още по-ограничено - първо не всеки ще ти иска стоката, защото не приличаш на търговец, второ никой няма да иска вчерашния вестник, или пък който да е, нито пък картите.Ще се продава само снаражението и другите работи, които си купил или получил от мисии, а продаването ще бъде само на обикновените хора(цените варират при различните будали) - търговците няма да ти щат стоката. 7.Валута: За да не стават нещата прекалено сложни, ще има единна валута навсякъде - златни монети.Ще могат да бъдат харчени само за купуване и по-рядко при някакви сделки или мисии.Приходите ще идват като награда от спечелени мисии, продаденото на гражданите и само може би като заплата от някоя работа. 8.Трупане на нива/умения: Трупането на нива ще бъде по стандартния, изпитан начин - биеш се, трупаш нива и влагаш в умения.Преди смятах да бъде по-различно, но се отказах.Също така ще има и нещо като гладиаторски арени/школи по бойни изкуства, където ще можеш да подобряваш само едно умение или да научиш друго.Отначало играчът ще знае 5 умения от общо 15. 9.Врагове: Това е една от най-трудните части на играта - какви да бъдат гадовете.Понеже няма да е някаква фантастична игра, няма да има зомбита/дракони/скелети/тролове.Чудя се какви врагове да измисля, така че хем да са разнообразни, хем да не са толкова често срещани, хем да не са прекалено чудновати.Най-оригиналните ми идеи засега са огромни насекоми, нещо като динозаври и още едно същество, мязащо малко на медуза.Всякакви идеи са добре дошли.Разбира се, ще има и бандити, които само те чакат да дойдеш, за да те ограбят. 10.Босове: Тъй като нищо не ми идва наум, не смятам да има босове.Трудността на играта ще идва от обикновените гадове, изпълняването на мисиите и понякога сложни загадки какво точно трябва се прави. 11.Магии: Няма да има никакви магии, това вече е доста изтъркано. 12.Разговори: По време на разговорите, от време на време играчът само ще може да избира какво да каже(от няколко възможности)Ще може да говори едва ли не с всеки, с когото има възможност - понякога само ще си казват две приказки, друг път може да се окаже нещо наистина ценно или интересно(примерно историята на някое място)Също така от заговарянето на обикновени хора понякога героят ще получава мисии, които при изпълнение носят пари. 13.Дялове на играта/мисии: Играта ще бъде разделена на няколко глави, които не следват една след друга, заради нелинейната история.От своя страна всяка глава е разделена на около 10 до 20 части.Преминаването към следващата част обикновено е съпътствано със сменяне на местоположението на играча(пътуване)Всяка част има една огромна карта(рядко по-малка или повече на брой карти), като преминаването от една част в друга не е често.Също така играчът не може да се върне в предишна част.Картата се зарежда бавно, понеже има много неща в нея(около15-20сек).За щастие, освен при зареждането на играта, зареждането на друга карта става само при преминаването към следващата част.(а това преминаване си е един вид малък успех)Доколкото си спомням от предишни изчисления, ако се съотнесе големината на картата към височината на героя, тя е към километър широка и 600 метра дълга!В нея ще може да се побере едно селце с достатъчно място за трепане на гадове, или достатъчно голяма част от голям град. Във всяка глава има една основна мисия, която трябва да се изпълни - и при изпълняването се преминава към следващата глава, с нова голяма мисия. Това е общо взето, което ми се върти в главата.Кажете какво мислите за отделните точки.Всяко мнение е важно за мен - какво ще се хареса на играчите. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
яверт Скрита сила демо пет 21.01.2012 10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Namelesshero Замисъла е жесток! Играта ми харесва Среднове... 13:46:04, 19-February-2009, Thursday
coolediz Бива бива,дано играта ти да не е като слайдшоу,как... 13:55:47, 19-February-2009, Thursday
яверт Време е да съживим тази стара тема...
Първата карт... 20:38:40, 01-July-2009, Wednesday
koes007 Като за гейм мейкър е добре, но трябва да пооправи... 22:23:34, 01-July-2009, Wednesday
яверт Цитат(koes007 @ 23:23:34, 01-Jul... 16:35:02, 02-July-2009, Thursday
baner4ooo Амиии освен че е жестотко не знам друго какво да к... 09:39:47, 02-July-2009, Thursday
Пешо яверт, като професионалист от сега те съветвам да ... 18:06:24, 02-July-2009, Thursday
koes007 Аз не мисля така...
Графиката не винаги е всичко... 21:10:56, 02-July-2009, Thursday
яверт Първо, относно U3D,X3D, обмислял съм и тези вариан... 21:24:03, 02-July-2009, Thursday
koes007 Път??!?!??!?!
И пишеш че няма да П... 22:10:33, 02-July-2009, Thursday
Soviet Чесно да си кажа винаги съм искал да си направиме ... 23:13:10, 02-July-2009, Thursday
forsi Браво,@яверт,идеята на играта ми харесва! 23:17:25, 02-July-2009, Thursday
яверт Добре де, вината е моя, че не казах отначало, че т... 07:54:12, 03-July-2009, Friday
koes007 Не е трудно, да се нарисува текстура, на един сред... 13:15:15, 03-July-2009, Friday
Hella_from_Hell Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си гу... 10:09:11, 07-July-2009, Tuesday
baner4ooo Ако нещата които написа в този пост са такива какв... 11:49:37, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell На хартия звучи доста добре ама ти го имаш вече на... 11:55:15, 13-February-2010, Saturday
baner4ooo Hella, ако Яверт го имаше направено то щеше да е т... 12:07:03, 13-February-2010, Saturday
яверт Първо, благодаря за отговорите.
@банерчо - първо,... 12:24:43, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами очакваме играта тогава. 13:27:50, 13-February-2010, Saturday
яверт От оживената дискусия разбрах, че нямате никакви з... 14:04:48, 20-February-2010, Saturday
baner4ooo Добре Яверт, и аз съм доволен от това което си нап... 17:16:01, 20-February-2010, Saturday
яверт Вече писах относно демото.
Ето как изглежда график... 11:25:10, 21-February-2010, Sunday
Hella_from_Hell От това което показваш в момента се съмнявам някой... 12:37:09, 21-February-2010, Sunday
яверт По време на игра ще има след около седмица след ка... 16:56:12, 21-February-2010, Sunday
яверт Доста се забавих, но за сметка на това графиките с... 20:41:37, 07-March-2010, Sunday
baner4ooo Доста е добро . Очаквам играта с нетърпение. А бтл... 21:09:17, 07-March-2010, Sunday
Пешо Ама направи сенки и на текстурата! 01:41:15, 08-March-2010, Monday
яверт Относно първото видео - лагваше доста и бе с много... 11:32:41, 13-April-2010, Tuesday
Hella_from_Hell За какво видео изобщо става дума?
200-300 MB? Как... 12:08:28, 13-April-2010, Tuesday
яверт За демо видео на играта, нещо като трейлър.
По пр... 10:27:58, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Obvious отговор: 2 11:25:47, 23-April-2010, Friday
яверт Добре, само да знай, че като го погледнеш по-отнис... 11:32:37, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Няма ли по-добре да дадеш screenshot под ъгъла под... 12:43:33, 23-April-2010, Friday
Nikol4y Аз лично предпочитам 1. Някакси по ... гладко седи 19:50:39, 23-April-2010, Friday
яверт Вариант 2, гледан от нормална височина:
1 още изг... 20:31:53, 23-April-2010, Friday
Nikol4y И все пак предпочитам първия вариант . Много по-до... 22:29:24, 23-April-2010, Friday
яверт Вие хубаво гласувахте за първото, ама междувременн... 09:20:37, 30-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Ами още по-добре тогава. Тъкмо ще я направиш и по-... 12:15:23, 30-April-2010, Friday
Bloodcount Цитат(яверт @ 10:20:37, 30-April... 08:52:39, 01-May-2010, Saturday
яверт Едитора на втората минута ми изкарва синия екран. ... 14:46:01, 23-May-2010, Sunday
Hella_from_Hell И от кога ти го изкарва този син екран? Пробва ли ... 14:53:45, 23-May-2010, Sunday
яверт Ами след като почна да оцветявам терена, веднага щ... 10:32:47, 03-September-2010, Friday
g-man Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 13:26:18, 03-September-2010, Friday
Hella_from_Hell Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 15:10:06, 03-September-2010, Friday
яверт Въпреки, че напоследък съм доста зает, все още раб... 17:50:15, 27-September-2010, Monday
hristokoev А да попитам: има ли настроен UVW мапинг? Би трябв... 19:07:28, 27-September-2010, Monday
яверт Не ми стана много ясно от википедията какво е това... 19:44:22, 27-September-2010, Monday
hristokoev Еми аз няма да ти го обясня по-правилно, но ще се ... 19:50:43, 27-September-2010, Monday
яверт В такъв случай не намирам голяма разлика между UVW... 19:55:12, 27-September-2010, Monday
hristokoev Има текстури, които се "loop-ват", т.е. ... 19:57:25, 27-September-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 20:57:25, 27... 20:08:00, 27-September-2010, Monday
hristokoev Хмм, добре. Все пак, ако не съм нахален, да ти пок... 20:18:31, 27-September-2010, Monday
яверт Това е графиката на този етап. Предстои да направя... 10:41:39, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell На мен ми се струва че имаш бая още работа ама щом... 12:23:09, 16-October-2010, Saturday
hristokoev Smooth? Няма ли начин да бъде използван? Би трябва... 14:42:44, 16-October-2010, Saturday
яверт Цитат(hristokoev @ 15:42:44, 16... 14:54:08, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами защо не го направиш колкото за един screenshot... 19:21:24, 16-October-2010, Saturday
яверт Завършването на картата наближава, а с това и пуск... 13:05:56, 24-October-2010, Sunday
P.A.S._BG Щом на CoreDuo му е 1 FPS, то ние с старите щайги ... 17:36:24, 24-October-2010, Sunday
яверт Не гледай колко са кадрите на шота, то е защото им... 07:11:53, 25-October-2010, Monday
hristokoev Т.е. обектите, които са зад камерата, да не бъдат ... 16:37:53, 25-October-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 17:37:53, 25... 09:33:31, 27-October-2010, Wednesday
Hella_from_Hell Ех, защо бе... знаеш ли как щях да му се зарадвам ... 12:22:14, 27-October-2010, Wednesday
hristokoev А то как ще е? Отгоре?
Ако е, то може да няма ча... 15:43:04, 27-October-2010, Wednesday
яверт Съжалявам, никога не съм го предвиждал да е fps/tp... 21:15:20, 27-October-2010, Wednesday
gep_150 Хайде без промени ... отколко време го чакаме това... 21:54:55, 27-October-2010, Wednesday
яверт Днеска направих още един голям пробив - файловете ... 17:00:07, 31-October-2010, Sunday
gep_150 Значи догодина по това време може и да видим демот... 19:17:23, 31-October-2010, Sunday
яверт Направих рисуването на статичните модели. По карта... 17:41:48, 25-November-2010, Thursday
Hella_from_Hell Добре е като за начало.
Времето за зареждане на к... 16:50:50, 26-November-2010, Friday
яверт Не моделите бавят зареждането, а самият терен. Вис... 14:07:35, 28-December-2010, Tuesday
Hella_from_Hell Текстурите определено исглеждат по-добре въпреки, ... 23:11:48, 28-December-2010, Tuesday
яверт Цитат(Hella_from_Hell @ 23:11:48, 28... 17:53:42, 29-December-2010, Wednesday
DreeM1 Може ли нов линк ;? 00:26:26, 13-February-2011, Sunday
яверт Този не си ли работи?
http://www.mediafire.com/?8b... 19:12:28, 21-January-2012, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 20:12:20, 03.11.25 |