Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Здравейте!
Това не е тема от вида: "Ще направя 3д MMORPG, което е по-яко от WoW!". (играта няма да включва мултиплеър) От Юни 2008 съм започнал работата по този огромен проект.Не съм сигурен кога ще е готов, но няма да е скоро. Новости в петото демо: -добавена е търговията. не че и преди не можеше да се търгува, но беше доста незавършена, а и сега е приведена към новата система за разговори, също така вече се показва цената на купуване и продаване и някои статове на посочения предмет -добавена е възможността да се взимат предмети от земята, които не са част от инветара -добавени са лекове - един възстановява 100 здраве -оправени са доста дребни бъгчета и недоразумения Новости в четвъртото демо: -има сгради, може да се влиза в две от тях -двойно по-бързо зареждане на картата -по-гладка игра Новости в третото демо: -могат да се изпълняват мисии - има една засега -разговори -избираеми отговори. Те ще играят доста важна роля. -кътсцени -щетата направена на врага зависи от оръжието, умението за съответното оръжие, атаката и устойчивостта на врага към видовете щета -по-голям инвентар -повече оръжия -няколко оправени съобщения за грешки -по-нисък ъгъл на камерата, така че се вижда повече от играта -оправен е графичен бъг на терена -отвесните скали не могат да бъдат изкачени мигновено -доста други дребни нещица Новости във второто демо: -по-реалистични текстури на терена -добавени са два вида пътя, които изглеждат по-добре от предишния -контролите са по-удобни от преди -много нови предмети, главно оръжия -героят вече се обръща постепенно към точката, към която ходи, вместо изведнъж да си сменя посоката -щетата вече зависи от умението и оръжието -вече е възможно да се трупат нива и да се влагат точки в уменията -камерата се обръща спрямо посоката на героя -и много други дребни неща Като цяло добавих голяма доза реализъм в играта и тя е по-приятна за игране, както и почти направих рпг системата(вдигане на нива, биене на гадини, умения, т.н.) Оправих и няколко графични бъга. Контроли за игра: -десен бутон за вървене до дадена точка или удряне на гад, ако тя е близко до мишката(използва дясното умение) -ляв бутон за атакуване на гадта пред героя(използва лявото умение) -q, w, e, r за превключване на дясното умение -колелце на мишката за превключване на лявото умение -b за превключване на вида на камерата и стрелките за въртенето й, когато е свободна -i отваря инвентара, а о - уменията -с контрол се тича цъкаемо В следващото демо: -нова гадина (най-вероятно, не зависи от мене, други правят моделите) -още куестове -още неща из картата -звуци, вероятно и музика -не всички хора ще стоят като статуи, някои ще се движат из селото -всякакви модели де що бъдат направени ще бъдат включени в играта - това включва гадини, оръжия, предмети по терена и тем подобни -разни дребни оправии на бъгове и нещица ![]() ![]() ![]() Редактор на карти за играта ![]() Линк за сваляне: http://www.box.net/shared/static/653yyt4ijt.zip История Цитат Множество войни из целия свят, разделящи го на приблизително два лагера и напрактика представящи една огромна световна война, известни под събирателното наименование Дългите войни и преначертали много граници, са приключили съвсем наскоро. Всички те са започнали поради различни причини, но в относително кратък период от време.
Играчът, оцелял след войната, наскоро е започнал работа като дипломат и вестоносец. Макар да не го осъзнава, му предстоят много избори, от които зависи съдбата на целия свят. Има възможността да спаси градове от опустошение, да сваля правителства на тирани и диктатори, да открие забравени от векове цивилизации, да изиграе ключова роля във връщането на загубени територии. С две думи историята е епична. След време ще разкрия още подробности. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
![]() |
| Гост_koes007_* |
22:10:33, 02-July-2009, Thursday
Коментар
#2
|
|
Гост |
Път??!?!??!?!
И пишеш че няма да ПРАВИШ MMO по яко от WoW... А не, че няма да правиш ММО... Трябва да се пояснява... |
|
|
|
яверт Скрита сила демо пет 21.01.2012 10:17:15, 19-February-2009, Thursday
Namelesshero Замисъла е жесток! Играта ми харесва Среднове... 13:46:04, 19-February-2009, Thursday
coolediz Бива бива,дано играта ти да не е като слайдшоу,как... 13:55:47, 19-February-2009, Thursday
яверт Време е да съживим тази стара тема...
Първата карт... 20:38:40, 01-July-2009, Wednesday
koes007 Като за гейм мейкър е добре, но трябва да пооправи... 22:23:34, 01-July-2009, Wednesday
яверт Цитат(koes007 @ 23:23:34, 01-Jul... 16:35:02, 02-July-2009, Thursday
baner4ooo Амиии освен че е жестотко не знам друго какво да к... 09:39:47, 02-July-2009, Thursday
Пешо яверт, като професионалист от сега те съветвам да ... 18:06:24, 02-July-2009, Thursday
koes007 Аз не мисля така...
Графиката не винаги е всичко... 21:10:56, 02-July-2009, Thursday
яверт Първо, относно U3D,X3D, обмислял съм и тези вариан... 21:24:03, 02-July-2009, Thursday
Soviet Чесно да си кажа винаги съм искал да си направиме ... 23:13:10, 02-July-2009, Thursday
forsi Браво,@яверт,идеята на играта ми харесва! 23:17:25, 02-July-2009, Thursday
яверт Добре де, вината е моя, че не казах отначало, че т... 07:54:12, 03-July-2009, Friday
koes007 Не е трудно, да се нарисува текстура, на един сред... 13:15:15, 03-July-2009, Friday
Hella_from_Hell Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си гу... 10:09:11, 07-July-2009, Tuesday
яверт Цитат(Hella_from_Hell @ 11:09:11, 07... 11:25:25, 13-February-2010, Saturday
baner4ooo Ако нещата които написа в този пост са такива какв... 11:49:37, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell На хартия звучи доста добре ама ти го имаш вече на... 11:55:15, 13-February-2010, Saturday
baner4ooo Hella, ако Яверт го имаше направено то щеше да е т... 12:07:03, 13-February-2010, Saturday
яверт Първо, благодаря за отговорите.
@банерчо - първо,... 12:24:43, 13-February-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами очакваме играта тогава. 13:27:50, 13-February-2010, Saturday
яверт От оживената дискусия разбрах, че нямате никакви з... 14:04:48, 20-February-2010, Saturday
baner4ooo Добре Яверт, и аз съм доволен от това което си нап... 17:16:01, 20-February-2010, Saturday
яверт Вече писах относно демото.
Ето как изглежда график... 11:25:10, 21-February-2010, Sunday
Hella_from_Hell От това което показваш в момента се съмнявам някой... 12:37:09, 21-February-2010, Sunday
яверт По време на игра ще има след около седмица след ка... 16:56:12, 21-February-2010, Sunday
яверт Доста се забавих, но за сметка на това графиките с... 20:41:37, 07-March-2010, Sunday
baner4ooo Доста е добро . Очаквам играта с нетърпение. А бтл... 21:09:17, 07-March-2010, Sunday
Пешо Ама направи сенки и на текстурата! 01:41:15, 08-March-2010, Monday
яверт Относно първото видео - лагваше доста и бе с много... 11:32:41, 13-April-2010, Tuesday
Hella_from_Hell За какво видео изобщо става дума?
200-300 MB? Как... 12:08:28, 13-April-2010, Tuesday
яверт За демо видео на играта, нещо като трейлър.
По пр... 10:27:58, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Obvious отговор: 2 11:25:47, 23-April-2010, Friday
яверт Добре, само да знай, че като го погледнеш по-отнис... 11:32:37, 23-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Няма ли по-добре да дадеш screenshot под ъгъла под... 12:43:33, 23-April-2010, Friday
Nikol4y Аз лично предпочитам 1. Някакси по ... гладко седи 19:50:39, 23-April-2010, Friday
яверт Вариант 2, гледан от нормална височина:
1 още изг... 20:31:53, 23-April-2010, Friday
Nikol4y И все пак предпочитам първия вариант . Много по-до... 22:29:24, 23-April-2010, Friday
яверт Вие хубаво гласувахте за първото, ама междувременн... 09:20:37, 30-April-2010, Friday
Hella_from_Hell Ами още по-добре тогава. Тъкмо ще я направиш и по-... 12:15:23, 30-April-2010, Friday
Bloodcount Цитат(яверт @ 10:20:37, 30-April... 08:52:39, 01-May-2010, Saturday
яверт Едитора на втората минута ми изкарва синия екран. ... 14:46:01, 23-May-2010, Sunday
Hella_from_Hell И от кога ти го изкарва този син екран? Пробва ли ... 14:53:45, 23-May-2010, Sunday
яверт Ами след като почна да оцветявам терена, веднага щ... 10:32:47, 03-September-2010, Friday
g-man Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 13:26:18, 03-September-2010, Friday
Hella_from_Hell Цитат(яверт @ 11:32:47, 03-Septe... 15:10:06, 03-September-2010, Friday
яверт Въпреки, че напоследък съм доста зает, все още раб... 17:50:15, 27-September-2010, Monday
hristokoev А да попитам: има ли настроен UVW мапинг? Би трябв... 19:07:28, 27-September-2010, Monday
яверт Не ми стана много ясно от википедията какво е това... 19:44:22, 27-September-2010, Monday
hristokoev Еми аз няма да ти го обясня по-правилно, но ще се ... 19:50:43, 27-September-2010, Monday
яверт В такъв случай не намирам голяма разлика между UVW... 19:55:12, 27-September-2010, Monday
hristokoev Има текстури, които се "loop-ват", т.е. ... 19:57:25, 27-September-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 20:57:25, 27... 20:08:00, 27-September-2010, Monday
hristokoev Хмм, добре. Все пак, ако не съм нахален, да ти пок... 20:18:31, 27-September-2010, Monday
яверт Това е графиката на този етап. Предстои да направя... 10:41:39, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell На мен ми се струва че имаш бая още работа ама щом... 12:23:09, 16-October-2010, Saturday
hristokoev Smooth? Няма ли начин да бъде използван? Би трябва... 14:42:44, 16-October-2010, Saturday
яверт Цитат(hristokoev @ 15:42:44, 16... 14:54:08, 16-October-2010, Saturday
Hella_from_Hell Ами защо не го направиш колкото за един screenshot... 19:21:24, 16-October-2010, Saturday
яверт Завършването на картата наближава, а с това и пуск... 13:05:56, 24-October-2010, Sunday
P.A.S._BG Щом на CoreDuo му е 1 FPS, то ние с старите щайги ... 17:36:24, 24-October-2010, Sunday
яверт Не гледай колко са кадрите на шота, то е защото им... 07:11:53, 25-October-2010, Monday
hristokoev Т.е. обектите, които са зад камерата, да не бъдат ... 16:37:53, 25-October-2010, Monday
яверт Цитат(hristokoev @ 17:37:53, 25... 09:33:31, 27-October-2010, Wednesday
Hella_from_Hell Ех, защо бе... знаеш ли как щях да му се зарадвам ... 12:22:14, 27-October-2010, Wednesday
hristokoev А то как ще е? Отгоре?
Ако е, то може да няма ча... 15:43:04, 27-October-2010, Wednesday
яверт Съжалявам, никога не съм го предвиждал да е fps/tp... 21:15:20, 27-October-2010, Wednesday
gep_150 Хайде без промени ... отколко време го чакаме това... 21:54:55, 27-October-2010, Wednesday
яверт Днеска направих още един голям пробив - файловете ... 17:00:07, 31-October-2010, Sunday
gep_150 Значи догодина по това време може и да видим демот... 19:17:23, 31-October-2010, Sunday
яверт Направих рисуването на статичните модели. По карта... 17:41:48, 25-November-2010, Thursday
Hella_from_Hell Добре е като за начало.
Времето за зареждане на к... 16:50:50, 26-November-2010, Friday
яверт Не моделите бавят зареждането, а самият терен. Вис... 14:07:35, 28-December-2010, Tuesday
Hella_from_Hell Текстурите определено исглеждат по-добре въпреки, ... 23:11:48, 28-December-2010, Tuesday
яверт Цитат(Hella_from_Hell @ 23:11:48, 28... 17:53:42, 29-December-2010, Wednesday
DreeM1 Може ли нов линк ;? 00:26:26, 13-February-2011, Sunday
яверт Този не си ли работи?
http://www.mediafire.com/?8b... 19:12:28, 21-January-2012, Saturday![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 20:13:25, 03.11.25 |