Първи парчета от Game Maker 8 |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Първи парчета от Game Maker 8 |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
Game Maker 8.0 ЩЕ има, както всички знаете, и ще се появи в края на август месец. Програмата ще има много важна функционалност: PNG с алфа канали. Ако не знаете какво е това - представляват графични файлове които съдържат информация за прозрачността на всеки пиксел.
Много благодарности на нашия колега от Холандия, Професор Марк Овърмарс, че най сетне се реши да имплементира тази поддръжка. За да не останете разораровани, релийзнахме едно малко приложение, което има за цел да ви покаже най голямата промяна в Game Maker 8.0: Редакторът за спрайтове и редакторът за изображения. Можете да си свалите програмата от тук: -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Този gm6.3(официално наричан gm8) е още по-голяма издънка от предишния.Щом най-голямото подобрение е редактора за изображения, то въобще не си струва да го пускат.Има много безплатни програми за обработване на изображения, които са много по-добри от този редактор.Свалям го само ако лицензионното споразумение е върнато в нормалния си вид, което естествено няма да стане.Чудя се защо въобще си играят да го развиват, след като разликите са минимални и се броят на пръсти.
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#3
|
|
![]() Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 37 Регистриран: 19.01.07 Град: Варна, Каварна - с Лаптопа Потребител № 303 ![]() |
Пропускате че рънъра вече ще е на С++ (което 100% не е в GM 6).
Също едитора в GM 6 и 7 не поддържа алфа канали. В GM 7 вкараха support за PNG backgrounds ама спрайтовете пак си бяха същите. Програми за едитване на PNG колкото щеш... ама самия ти GM като не чете алфа (не image_alpha) какво правим тогава???? Губим доста информация от картинката. Трябва да конвертвам. Показвам за какво говоря: Един и същ файл в GM 6 и 7, и GM8 Едитора. Модела е от една от моите игри и е 24 bit PNG! Ето резултатите в GM 6 и 7: ![]() Ето ги в едитора за GM 8: ![]() За да я подкарам като хората в GM 6 трябваше да я конвертвам или на БМП или на ГИФ. Мога да дам още примери ама много картинки ще станат. Идеята е че вече ще могат да се ползват истински алфа ефекти (shadows, glows, gun fire, гладки ръбове, блур) а не да си играя нарочно да са ми със solid color или solid outline за да задоволи GM. И най-вече спокойно да си бачкам с моделите а не да конвертвам. Сами виждате разликата. GM 6 и 7 се изложиха (отгоре) GM 6 и 7 просто махат цвета какъвто е най-долния ляв пиксел. Да не споменавам че остават кофти пиксели доста често след тоя процес. Това е тотално друго нещо от алфа канал. Според мен тия подобрения ще са добри. Нямам търпения да излезе GM 8 и да си я купя (ДА!). ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 05:29:44, 05.07.25 |