Първи парчета от Game Maker 8 |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Първи парчета от Game Maker 8 |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
Game Maker 8.0 ЩЕ има, както всички знаете, и ще се появи в края на август месец. Програмата ще има много важна функционалност: PNG с алфа канали. Ако не знаете какво е това - представляват графични файлове които съдържат информация за прозрачността на всеки пиксел.
Много благодарности на нашия колега от Холандия, Професор Марк Овърмарс, че най сетне се реши да имплементира тази поддръжка. За да не останете разораровани, релийзнахме едно малко приложение, което има за цел да ви покаже най голямата промяна в Game Maker 8.0: Редакторът за спрайтове и редакторът за изображения. Можете да си свалите програмата от тук: -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Иво Георгиев ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 887 Регистриран: 08.04.07 Потребител № 523 ![]() |
Голямата работа, един едитор. И за това от 7 към 8.
Такава програма може да се направи много по-добре. Ако не с генериране на код, който да се компилира, с полу-runtime. Пак ще е 5 пъти по-бързо от сега. Пример: голяма част от supertux е runtime и е имплементирана с интерпретирани скриптове. Айде напишете целия supertux и да видим дали ще е толкова лесно playable. Purple ми вървеше с 30 fps на системата ми, а supertux със 100, може би голям фактор за това е opengl /за windows става въпрос/. |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 04:57:30, 05.07.25 |