Gmc 2009, Състезанието се увеличава до 20 юли! |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Gmc 2009, Състезанието се увеличава до 20 юли! |
![]() ![]()
Коментар
#1
|
|
![]() I'm The Evil Admin ![]() Група: Администратор Коментари: 541 Регистриран: 14.11.04 Потребител № 3 ![]() |
СЪСТЕЗАНИЕТО СЕ УВЕЛИЧАВА С ОЩЕ ЕДИН МЕСЕЦ!
Крайната дата е 20 ЮЛИ, 2009 GMC2009 • Основни Изисквания: 1. Графика - основната тема на графиката трябва да са хексагони. По-надолу в поста ще намерите примерни картинки (заедно с алфа канали ако имате нужда) които можете да използвате или по които да направите собствени. ! ВНИМАНИЕ ! Когато рисувате свои хексагони внимавайте за съотношението ширина:височина! Трябва да са перфектни хексагони или изометрични такива. 2. Играта трябва да има: Главно меню, настройки, собствен highscore (да не се използва стандартния изглед на GM т.е. а се използват собсвени draw действия), подходящ на графиката интерфейс 3. Играта трябва да е на английски или български и да не съдържа правописни грешки (При наличието на минимален брой грешки точките няма да бъдат намалявани). Цялото текстово съдържание трябва да е на ниво - никакви глупости (позволен е хумора, в случай че това е темата на играта, макар и да не виждам нищо смешно в хексагоните ![]() 4. Завършеност - играта трябва да е напълно завършена във всеки един аспект. Без недовършени стаи, бутони и т.н. 5. Игрите се предават open-source т.е. се предава както компилирано .exe така и .gm6/.gmk файла заедно със папка includes в случай, че има добавени външни файлове към .exe-то • Изисквания за бонус точки: 1. Плавни движения. Точки ще се дават също и за детайлни анимации независимо дали са от графична или кодова гледна точка. 2. Задължителните изисквания не включват звукови ефекти и музика. Ще бъдат давани бонус точки за наличието на такива САМО ако ефектите/музиката пасват на стила игра и не са изровени "просто от някъде". Ако ще добавяте звук, се постарайте да е качествен. 3. Яснота, подреденост, "simplicity" на кода. 4. Achievments - няма да се дават много точки, но все пак е предимство присъствието на такива 5. Оригиналност - ще се дават точки за оригинални идеи - пренаправянето на стари жанрове и начини на игра не се считат за такива (например типичен Breakout, но с хексагонални фигури няма да получи бонус точки) 6. Разнообразие - ако решите всичките ви основни елементи да са просто разноцветни хексагони определено няма да получите бонус точки за разнообразие • Забрани и друга информация: 1. Забранени са всякакви чужди ресурси (графика, скриптове) с изключение на музика, звукови ефекти и ".dll"-и . Абсолютно всякаква графика, скриптове (в случай че са open-source скриптове могат да се използват, но с изричното посочване на страницата откъдето са взети) и т.н. трябва да са написани собственоръчно от Вас и никой друг. 2. Работата в екип е забранена. Един проект - един участник. 3. Забранени са Includes. Ако искате да добавяте файлове трябва да ги добавяте динамично - без включени файлове в .exe-то. 4. Администраторите си запазват правата да дисквалифицират участник по свое усмотрение • За участие: 1. Пускате мнение ТУК, че ще участвате за да имаме точна представа за броя участници. Всякакви други мнения ще бъдат ИЗТРИТИ! Ако искате тема в която да обсъждате състезанието можеше да направите такава в секция "Всичко останало". 2. Нужно е да изпратите e-mail (със завършения проект) преди крайния срок, който съдържа: - Username-а ви в GMCBulgaria - Прикача се както компилирано .exe така и .gm6/.gmk файла заедно със папка includes в случай, че има добавени външни файлове към .exe-то - E-mail-ът се изпраща на: gmbulgaria@gmail.com • Друга информация: - Както ще забележите Ви даваме 2 месеца за проектите. Очакваме да предадете сериозни, довършени и *polished* проекти. Начало: 15.04.2009 Краен срок: 20.07.2009 E-mail: gmbulgaria@gmail.com Успех!
Прикачени файлове
-------------------- Si hoc non legere potes tu asinus es!
|
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() I'm The Evil Admin ![]() Група: Администратор Коментари: 541 Регистриран: 14.11.04 Потребител № 3 ![]() |
Предполагам повечето от вас са разбрали идеята за хексагони по грешен начин. Не е задължително ВСИЧКО да е хексагони. Дори главните герои/елементи не е задължително да са хексагони. Важна е идеята/темата - движение, разположение и/или др. Ще ви дам прости примери - стандартната игра на Змия/Шах, но с хексагонални движения или изометричен хексагонален пъзел с изометрично (разбира се) движение на елементите за да се докосват еднакви цветове и т.н. Разбира се, трябва впечатляващо изпълнение за да се изкара голям резултат понеже не са особено оригинални идеите.
Още отначало мислех да Ви дам подобни примери, но се отказах за да не спъвам креативността Ви. Не Ви съветвам да правите игра по някои от тези примери понеже ще трябва много добро изпълнение и допълнителни оригинални идеи. Помислете добре. ПС: Казвам отново - не Ви съветвам да правите игри по тези примери, освен ако сте сигурни, че изпълнението Ви ще бъде наистина добро. -------------------- Si hoc non legere potes tu asinus es!
|
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 07:55:56, 05.07.25 |