Sheeped [beta 13: 09 януари] демек НОВО, 3D игра, в която оръжията са овце, кокошки, прасета и мозък! |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Sheeped [beta 13: 09 януари] демек НОВО, 3D игра, в която оръжията са овце, кокошки, прасета и мозък! |
![]()
Коментар
#1
|
|
Потребител ![]() Група: Модератор Коментари: 85 Регистриран: 20.11.06 Град: Благоевград Потребител № 206 ![]() |
тука следват малко глупости... Ако мога да опиша Sheeped с една дума, то смея да кажа, че тази дума е 'уникална'. Но защо? Ами, помислете си кога за последно сте играли игра, в която големоглави човечета са яхнали летящи колички. И разбира се, заради безопасността носят и каски. Но освен това, те се стрелят, може би защото са малки досадни комплексарчета... А с какво ли биха се обстрелвали тези герой? Какво ще кажете за добитък? Например овце, прасета, кокошки и дори мозък! Представете си удовлетворението от това да разбиете главата на някое от малките досадни приятелчета като размажете някоя кокошка по каската му! Е, Sheeped ще ви достави това удоволствие! ..край на глупостите Айде здрасти на всичкото хора у форума ![]() Съвсем случайно ако някой го интересува почнах малко по малко пак да работя по играта (то тия промени които ще видите ги направих преди 100 години ма нищо де). Та, айде пробвайте ако сте на кеф. ![]() ![]() ![]() Download Beta 12 (Old One) Download Beta 13 NEW Благодаря за времето и интереса ви! |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
Потребител ![]() Група: Модератор Коментари: 85 Регистриран: 20.11.06 Град: Благоевград Потребител № 206 ![]() |
Нивата са станали много хубви. ![]() ...като гледам си махал доста работи и дори музика и ефекти няма нито пък healthbar. Направи да има разлика в оръжията, че аз не забелязвам да се различават с нещо по между си освен визуално. Също ще е добре да можеш да си избираш кое от тях да използваш като ги вземеш. Играта подължава да ми насича. Не е нетърпимо, но се усеща когато се обърна към много обекти струпани на едно място. Първо, мерси за писането на коментара. Напоследък е рядкост някой да го направи... Сега, за аудиото - както казах в първия пост, тази седмица започвам записа му. А за healthbar-а - можеш да се ориентираш за това, колко ти е здравето, по дима, излизащ от двигателя. Мисля, че щеше да е накак пренатрупано, щото не можах да измисля накакъв дизайн, който да пасва на останалата част от HUD-a. За оръжията, определено има разлика. Едната разлика е във времето, необходимо да се respawn-е всяко отделно оръжие, като мозъкът се respawn-ва най-бързо, след това са кокошката, овцата и най-накрая е прасето. Другата разлика е във damage-а, който нанася всяко оръжие. Мозъкът взима 25% от здравето (т.е. 4 мозъка и противника е взривен), кокошката - 34% (т.е. 3 кокошки са достатъчни за взрив), овцата - 50% и накрая прасето - 100%. Просто не си играл достатъчно дълга, за да разбереш, че разлика има ;). А за избирането - може да се избира. Но трябва да го кажа някъде в самата игра, щото доста хора не могат да разберат, че е възможно. Но както и да е, смяната става с натискане на 'X' и 'Z'. За насичането - това ти е от PC-то. То и на мен ми сече, ама на който и друг PC да съм я пробвал никога не сече. Просто GM + стар PC = лаг. Радвам се, че нивата ти харесват ![]() |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 13:38:41, 06.07.25 |