Как се използва Move To Contact  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Как се използва Move To Contact  | 
	 
	 
| Гост_gosholosho_* | 
			
			  18:03:13, 30-August-2011, Tuesday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	
| 
        	
				
        			 Гост  | 
       
			
			 
				Здравейте!От скоро започнах да се занимавам platform-ени игри.В началото не знаех как да използвам дори gravity-то,но бързо се научих от един tutorial,случаино намерен в интернет.От него разбрах почти всичко от което имах нужда.Разбрах и за какво горе-долу служи Move to contact,за да се получава правилен сблъсак не зависимо от скоростта.Проблемът е в това,че не схванах напълно как се използват посоката(direction) и максимума(maximum),които ги пише в action-а.Ще съм ви много благодарен ако ми обясните,защото не искам да ползвам в играта си функции,които не разбирам.Предварително в благодаря. 
			
			
					
		Съжалявам ако съм допуснал правописни гешки.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  08:00:22, 31-August-2011, Wednesday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116  | 
       
			
			 
				mtc придвижва героя до сблъсък с най-близкия обект - обаче го придвижва само в посока direction - примерно ако посоката ти е 270(надолу), то тази функция няма да го придвижва до стени вляво и вдясно от него. Максимумът определя колко пиксела най-много може да бъде придвижен героят - примерно ако е 5, то той няма да бъде придвижен до земята ако е 10 пиксела над нея, а ще се задейства като стигне 5 или по-малко пиксела.
				
				
				
			 
			
			-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
| Гост_gosholosho_* | 
			
			  11:48:49, 31-August-2011, Wednesday
			
				 Коментар
					#3
					
				
			 
		 | 
	
| 
        	
				
        			 Гост  | 
       
			
			 
				Пак благодаря :Д.
				
				
				
			 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 03:30:52, 04.11.25 |