Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Time Loss Rpg, време беше да му дам име |
14:46:16, 30-December-2009, Wednesday
Коментар
#1
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина. Управление: мърдане със стрелките изваждане/прибиране на меча - space удар с меча - left ctrl разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift при разговор за избор на опция - 1,2,3 покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение N - куест лог I - инвентар Q - затваряна прозорец за покупка ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела Характеристики на демото: Началото на историята 4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините)) 20+ куеста 10+ гада за трепане 50+ предмета 4 оръжия - меч, лък, брадва, магии Риболов Скилове("B") и други неща за който не се сещам... Графики: Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо -Magic -пооправена състема за мърдане на героя -меню -нови гадове -нови места -оправяне на енджъна(с ваша помощ) Полседната версия на демото е пусната, линка горе. П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
![]() |
15:02:04, 30-December-2009, Wednesday
Коментар
#2
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Има доста за дооправяне.Поне да беше завършил енджина.И освен това защо е топ-даун?Мразя топдаун
Има три неща, които трябва да завършиш(по мое мнение), преди да пускаш следващото демо: -система за разговори - много е досадно само да натискаш ентер и потискащият дефолт текстбокс на гм постоянно да те тормози от центъра на екрана, докато закрива една трета от него.Ако се затрудняваш, виж моя пример за рпг -оправи сблъсъците - когато натиснах ентър на ония двамата говорещи си фермери те така ми се развикаха go away go away и и.н., едвам се отървах.Същото важи и за гадовете -запазване/отваряне на играта.Какво е рпг без това Не съм го играл много, но има потенциал.Само трябва да се работи здравата. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
15:15:28, 30-December-2009, Wednesday
Коментар
#3
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Споменатите три са също във to do, но има доста други неща да дооправя и не ги добавих. Ще сложа и меню преди да пусна следващото демо. И сигурно ще е + нивото гора, където е пътя за града, и града... а ... е жалко че не харесваш топ-доун... аз така го планирах... то общо взето е въпрос на графики, ако се върне художника ми ще сменя стила, но засега си остава топ-доун... сорка
П.П. Това със системата за разговор почти съм го оправил, планът е долу в правоъгълник да изписва опциите, който казваш, а отгоре да показва това, което ти отговарят. За по-далечен период планирам и гласове, но това по-късно. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
15:54:03, 30-December-2009, Wednesday
Коментар
#4
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 |
И не само.. Лошите са крайно дървени, контрола също. Защо трябва да спирам да се движа докато замахвам?! И защо нямам диагонали? Трябва да мислиш за перфектността на игрите! И за дизайна.
Като за начало, след като оправиш говоренето и колижъните, оправи и диагоналните движения. Както и меча. и графиката. Не съм фен на top-down стила, можеш да пробваш изометрия.. виж играта Earthbound (за SNES) - има страхотен стил. -------------------- |
|
|
|
15:56:55, 30-December-2009, Wednesday
Коментар
#5
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Oк ще го имам в предвид, какво разбираш под дървени? ако е свързано със графиката, не съм добър в това, а контрола на меча, там със замаха, ми е в to-do листата. Диагоналите също са планирани. Това е начално демо, направих го за да се види общо взето какво ще представлява играта.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
| Гост_dpaladin_* |
22:05:53, 11-January-2010, Monday
Коментар
#6
|
|
Гост |
Ще се оправи...Ама можеше и да е по гадно(тва го казвам защото се заяздаш)....
Направи по яко инвентори и оправи магазините и всикчо... |
|
|
|
11:32:48, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#7
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Втората демо версия на играта е пусната, повече в първия ми пост.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
11:53:13, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#8
|
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 198 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 |
Добре е, харесва ми. Но направи поне малко повече ефекти да има, при удар към гадините да се получава някакво хварчене на кръв. И направи повечко дръвчета, тревички
|
|
|
|
12:08:58, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#9
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Ако ти харесва кръв, излез в гората , намери бандитите и убии един, би трябвало да задоволиш жаждата за кръв ;) ок отхвърчане на кръв, отбелязах си.
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
12:10:52, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#10
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
Добре си я започнал. Графиките са добре но сложи поне някакъв спрайт за трева че тоя зеления цвят само дразни. Също енергията на героя се слива с тревата когато остане на половина. Вземи я очертай с нещо.
Също ходя върху хората. Овцете (или каквото са там) минават върху диалога. Оправи им depth-а. Като стана дума за диалога, тайминга е много зле. Два пъти пускам играта и 2 пъти не успявам да прочета какво ми казва дядката накрая (последния надпис се маха след 2 секунди), а след това дори не мога да разговарям с него. Направи да се маха чак като натисна бутон. Контролите са неудобни за игра. Прибирането и ваденето на меча е излишно. Излиза се с esc? WTH? Направи pause menu. Последно се бих с нещо като вълк или куче и умрях след като го бях убил вече. Това видях от едно пускане на играта ама сигурно има и още бъгове. Също тея 2 ехе-та не ти трябват. Конвъртнатото за Виста ти стига. То върви на всички Windows-и. Общо взето играта за сега е доста добре ама имаш да поправяш бая неща. Успех по натаък. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
12:19:59, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#11
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Вълците са си доста силни, добре е поне 2 ниво weapon Power преди да се биеш с тях, предполагам те е убило и с меча си го наръгал
Диалога е доста бърз... трябва да го дооправя, взимам го в предвид Всички хора ги правя солидни. Но за овцете... ще е малко бъгаво ако ги направя солидни, ще помисля по въпроса, взимам и това в предвид. Очертавам всички барове, и ей сега ще дръпна някоя "Grass Texture" за бекграунд Мерси за коментара, трябва да знам какви са ми проблемите за да ги оправя -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
12:24:35, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#12
|
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 198 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 |
Хела, добро мнение даваш. Но не съм съгласен с това че само зеленото дразни. Научнодоказано си е че зелената светлина и цвят, успокояват. Както го е направил зелено, не че дразни ами става скучно
|
|
|
|
12:31:09, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#13
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Историята е кратка, някакъв маг те е хванал във "магическа дупкка" и те е прехвърлил от твоя свят във MerLand, странно кралство т.н. т.н. Планирам на края, след като магът те върне нещо да се обърка и вместо да те върне във твоето си време, да те прави във бъдещето(сиреч сега) и играта да завърши със героя, казвайки "What the Hell... not again!!!"
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
13:37:53, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#14
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 |
току-що тествах отново. Меча отново се размахва дървено, а TOP-DOWN стила не ме кефи определено
-------------------- |
|
|
|
13:42:06, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#15
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
eee аз мислих че змиите бяха дървени, затова ги разчлених
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
16:44:51, 30-January-2010, Saturday
Коментар
#16
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Определено е по-добра от предишната версия, но има и още неща за направа:
-туториал - не знам контролите, наулучках ентера и шпацията. -Показал си маната и кръвта, ама защо нищо не пише там?Поне някакви цифри? -опита и нивата също липсват -гадовете вървят един под други също така те атакуват изпод тебе.Това е много гадно.Кодовете не са толкова трудни: Код //collision event на гадта родител със себе си: var k;k=50; while(place_meeting(x,y,gadroditel)&&k>0) { k-=1; x=x+lengthdir_x(1,point_direction(other.x,other.y,x,y)); y=y+lengthdir_y(1,point_direction(other.x,other.y,x,y)); } -графиката е по-добра от преди, но с изометрична би била още по-добре.Меча не ми изглежда дървен, само го направи да се движи леко като вървиш. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
19:17:50, 28-February-2010, Sunday
Коментар
#17
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
[/old]Целта на змийте е да се вият под краката ти
EDIT: Здравейте отново ! Имам ъпдейт да съобщавам. Контролите са горе, ето новите неща: контроли: Q - затваряне на прозореца на магазина други: -възможност за завладяване на селото -подобрено АI -малко подобрен енджин -още два-три предмета, и ново оръжие Не съм разширявал самата карта, само съм подобрил енджъна ;) снимка1 снимка2 Пълно демо(с музика):Time Loss(music 20 MB) Направо играйте в YoYoGames: Time Loss Instant Play -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
19:42:42, 28-February-2010, Sunday
Коментар
#18
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Първите ми впечатления:
-Графиката!Изглежда ще трябва да се примиря с това, че няма да бъде изометрична.Все пак е доста по-качествена от преди, има и сенки, която я прави доста реалистична -Когато отидох възможно най-близко до една вертикална ограда и реших да отида нагоре или надолу запецнах.За да решиш този проблем махни precise collision checking на героя и оградата, ако не си и се увери, че всички изображения на героя имат еднакъв размер, център и bounding box. -През същата тази ограда мога да бия гадовете.Надявам се да не го оставиш така. -Използваш вградените ефекти на гм, което много дразни.Става дума за когато убиваш врагове.Или си направи свои, по-хубави и по-малки, или не използвай въобще. -За щастие гадините не отиват под героя, но пак се качват едни връз други и те обикалят, вместо да те атакуват. -Езика - не забелязах някакви грешки, но речника от думи ти е малък.В смисъл в други рпгта използват доста по-разнообразни думи.Бих желал да видя версия на български. -Когато натисна esc, след като съм натиснал f1, ме пита дали наистина абсолютно съм убеден, че искам да изляза от играта. -Не ми се пуска никаква музика? -Ще кажа още впечатления след още игра. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
19:52:13, 28-February-2010, Sunday
Коментар
#19
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
collision_mask на героя е точна окръжност, перфектно центрирана за да няма проблеми. Ако се биеш в стената няма да минеш
Това с биенето на гадовете го смятам за преимущество, въпреки че често гадоете също те бият през оградата. Това със обикалянето съм го настройл така нарочно, не е ли по-добре от колкото да спре? Това с ефектите ще го сменя изцяло със кръв или ... парчета ;) но това по-късно... За българска версия... ми сигурно ще направя, но си има доста работа .. а за музика трябва да си дръпнал пълната версия(20 МБ) ... ако не тръгра пробвай да натиснеш "Т" това би трябвало да сменя музиката. Бъга със Esc oт F1 го знам, ще го оправя ;) Щом ще я играеш още значи съм ти хванал вниманието, радвам се ;) -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
20:35:37, 28-February-2010, Sunday
Коментар
#20
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Аз бих направил маскара квадратна, но ти си решаваш.Продължавам с идеите:
-Трябва да има някаква бърза анимация на вадене на меча(3 - 4 кадъра), не просто да се появява и да изчезва. -Където се срещат три пътя не би трябвало да са разделени с черна линия. -Ако не смяташ да се играе с мишката, направи често използваните клавиши z, x и c, не да натискам ту шпация, ту ентър, ту контрол. -Трябва да има някакъв хъд с най-важните статистики, да показва кога имаш точки за влагане, както и да има бутони за отваряне на инветара, мисиите, т.н.. -Направи хората да се различават и физически, не само по цвета на дрехите - някой по-дебел, някой с сива/жълта/кафява коса, малко по-сплескана глава, може би и деца.Къщите също да са разнообразни, някои да са с комин, някои със сламен покрив, с малко по-сложни форми, с кладенци и насечени дърва наблизо. -Не предполагах, че овцете не се спират на едно място. -Досадно е всеки път да потвърждавам, когато използвам предмет от инветара.Па и почна да ме следва онова отдето си купувам, когато тръгнах. -Описвай повече мисиите, какво да се направи.Онова докторът или каквото там беше нищо не ми говори. -Добави някакви настройки, примерно дали да се показва онова фпс, дали да има музика, звуци, други дреболии. -Добави и звуци от природата - блеенето на овцете, виенето на вълците, пръщенето на огъня, може би и някой кукуригащ петел. -Не разбрах как се излиза от селото.Или има само една карта? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
05:48:20, 28-May-2010, Friday
Коментар
#21
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
[old]1)Анимация, добре, записах си ;)
2)Трябва да си разширя tile set-a ще го оправя по някое време ;) 3)Хъд, и това си записах 4)Различни хора, ок 5)Хаха, чесно казано, най-много ай съм сложил в овцете.. странно нали, те принципни нищо не правят 6)А да трябва да махна това със оставащия магазин ... а text-box-овете дето се показват ще ги премахна напълно.. скоро 7)Това за доктора трябва сам да го разгадаеш... сигурен ли си че си говорил със всички? Всъщност трябва да говориш с овцепазача два пъти, но за да говориш с него втори път трябва да намериш една друга "улика" 8)Има време и за настройки 9)Звуци, веднага казвам на композитора ;) 10)Има втора карта, просто отиди в долен десен ъгъл на селото - един път води до там Радвам се че овцете ти харесват Нова версия! Сега със лък, 2 нови места, и други новости, проверете първия пост! -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
11:18:27, 28-May-2010, Friday
Коментар
#22
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 |
Тая игра е много готина, само не ми хареса английския език. Ако беше на български до сега да съм я врътнал. Графиката е супер и тя много ми харесва. Ще поиграя още малко въпреки английския език, може пък и да и стигна края.
Намерих еднин бъг, но незнам как става. Проблема е че при второто пускане на играта не мога да говоря с никой човек. Добре че си оставил F5 / F6 и ти направих сейф точно когото играта е бъгната: Тъкмо ще пробвам хоста на g-man. Ъъъъъ? -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
|
12:53:44, 28-May-2010, Friday
Коментар
#23
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Хмм... от сейфа нищо не получавам. Ти си пред овцете, аз си говора с който искам... а стой! Меча! Не можеш да говориш със меча вдигнат! Да това ти е проблема...
Разгледах ти сеифа, задръж 'B' и си разпредели learning points и weapon points, не си ги използвал, имаш 15 LP, ако ги направиш на HP ставаш със 110 HP, а трите WP ги слагай при оръжието за weapon power или повече щета, или повече сила на удара. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
13:12:53, 28-May-2010, Friday
Коментар
#24
|
|
![]() BEST ENTRY award - зад.1/2008 Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 |
Наистина е било от меча. Как можах да не се сетя
-------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
|
13:14:31, 28-May-2010, Friday
Коментар
#25
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Цитат Не можеш да говориш със меча вдигнат! Не можеш ли да си поговориш с някого чрез оръжията? Ще видя играта по-късно, че направих голям пробив в разработката на Соклория. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
13:23:34, 28-May-2010, Friday
Коментар
#26
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Беше програмирано да се говори и със меч в ръка... но изглежда странно... представи си някой да тръгне към тебе с нож и да те пита "Ей, ко стаа бро?"
Цитат направих голям пробив в разработката на Соклория. Ей, очаквам с нетърпение ;) -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
16:38:29, 28-May-2010, Friday
Коментар
#27
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Прегледах играта. Бих могъл да повторя доста от нещата, които казах предният път и не са направени, обаче ще кажа само тези, които ми направиха впечатление:
-хъда - какво му е толкова трудното да изчертаеш един правоъгълник в горната част на екрана? Хъдът е минимум за едно рпг. -в хъда трябва да се сложат нивото и опита и да се напише кое какво е. Не се подразбира. Когато се посочи едно от тези неща с мишката, да му се изписва стойността. -когато натисна шпация, мечът се появява от нищото. Трябва да има анимация на изваждане и прибиране. -някои гадини минават една над друга, което убива всякакъв реализъм. -не пише как да придобия ново умение. -не пише и колко злато имам, нито как да го взема. Затова и не можах да се излекувам. Лекарът трябва да го сложиш на по видно място, не забутан в миша дупка. -овцете този път се спират, но мисля, че ще е по-добре ако се тресат по-малко или въобще не се тресат. -не е зле вече да направиш няколко мисии. -играта вече си има атмосфера. Графиката и музиката подхождат на играта. А за създаването на изометрична графика си има полезна програмка на име "Движи се". -продължавай в същия дух. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
17:34:45, 28-May-2010, Friday
Коментар
#28
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Ето отговорите ми:
-за хъд - Всичката информация която искаш я има точно и ясно като натиснеш и задържиш "B", ниво, опит, колко опит за следващото, хп, максхп, мана, LP-точки за учение, точки на оръжието, статистика на оръжието... това видя ли го? -да добра идея е да добавя анимация ;) -мислех гадините да си останат така, но след като си подобрих мърдащия енджин, ще ги направя да не преминават през себе си. Но змиите си остават така, все пак са пълзящи -Златото си го има много едро изписано в инвентара най-отгоре. Чудно, всички RPG-та дето съм играл все така им се изписва златото... -тресенето на овцете би трябвало да е анимация за мърдане... леле колко съм зле в анимиранетооо... -че то си има мисии. Основната ти мисия е да разбереш къде си(Quest Log - General Info). Доктора, който е забутан, също е участник в мисия. (сега ще зема да я разкажа). Той е бил изгонен от селото, защото са го обвинили в пласиране на овци на бандитите. Той е невинен, и се е завърнал скришом в селото. Този който е виновен за неговото изгонване, е пазачът на вълците, който е бандит под прикритие. Той е разкарал доктора за да може да завземе селото по-лесно. Ти трябва да събереш улики от трима човека, и да говориш с пазача на вълците. Тогава решаваш дали ще защитиш доктора, или ще завземеш селото. Твоето решение е важно за репутацията ти към краля или бандитите. Ако защитиш доктора, той заема старото си място, в центъра на селото, и е по-достъпен.... е доволен ли си, разкрих дългия куест "мисия"... -В историята на играта пише "И единственото което си спомя е че е бил изометричен едно време"; втората версия ще е изометрична, в първата си се изгубил ... другаде ;) -Мерси, дано не ми омръзне ;) -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
18:09:42, 31-January-2011, Monday
Коментар
#29
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Цитат -за хъд - Всичката информация която искаш я има точно и ясно като натиснеш и задържиш "B", ниво, опит, колко опит за следващото, хп, максхп, мана, LP-точки за учение, точки на оръжието, статистика на оръжието... това видя ли го? Видях го. Ама го направи като обикновено рпг. Къде другаде си видял да се задържа/натиска клавиш, за да се покажат подробностите? Това става чрез натискането на бутон от хъда, а на самия хъд също си има доволно много количество информация. Пък и изглежда някак недовършено само три хелтбара директно нарисувани върху земята. Работиш ли още по това нещо? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
14:49:49, 14-February-2011, Monday
Коментар
#30
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
[old]
Много неща имам да показвам, но скоро, скоро. Хъд вече си има, там пише колко живот, колко мана, колко ехп имаш и колко ти остава, има съобщения за прибран предмет, съндъци за предмети, оръжия, доспехи и т.н. Нови гадове, подобрена система на гадовете(вече си имат *parents*) и много други неща. Даже имам и въпроси да питам за "родителите" ... В момента доизпипвам системата за магии, после ще дооправя "quick bar"-а. Нали се сещаш, това със 1-10 за скилове, магии, отвари и т.н. Надявам се демото да е готово до половин месец(ако се напрегна може и по-рано) и после ще има "векилата революция" в която ще добавя всички предмети, всички куестове, местностите, и то за 2-3 месеца цялата игра е готова [/old] Е ето дойде моментът да покажа и завършека на енджина. Очаквам последните критики и коментари, за да го доизпипам напълно, и почвам да надграждам -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
20:24:33, 14-February-2011, Monday
Коментар
#31
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Някакъв туториал няма ли? Не мога да се ориентирам кое как става.
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
22:43:07, 14-February-2011, Monday
Коментар
#32
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Ето от това се плашех... fps-a... трябва доста да си преориентирам кода, защото яде много процесор. Не знам защо не ти се явява хъда... би трябвало да нямаш проблем с него...
За тюториъл... е всичко е стандартно, виж контролите при Options - Keyboard configuration, и прави каквото си искаш, говоти със хора, изпълнявай куестове, избиваи гадовете, играта е open-world, няма нужда от тюториал. EDIT: Хъд-ът се скрива когато говориш, или когато натиснеш "B". Иначе винаги трябва да е долу на екрана. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
08:37:29, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#33
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
А как пускам магии?
Иначе за скоростта едно от най-важните неща е да имаш малко обекти по картата. И 100 могат да причинят значително забавяне. Освен това гледай колкото се може по-малко обекти да имат кълижън евент. Това също бави. Примерно играчът да има кълижън евент с гадовете и стените вместо обратното. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
13:46:13, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#34
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Човек ти ме объркваш... провери контролите, M за книгата с магиите,ctrl за да мериш гадината по която стреляш(змиите не могат да бъдат ударени с мереща се магия, защото са малки и пълзящи) , Z за ползване на магията, Space за махане на магията. Почти същия принцип като при едно обикновенно оръжие.
Ще поработя сериозно по оправяне на FPS-a, защото в момента е отчайващо нисък на машините със по-малко от 3Ghz, което е много лошо. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
19:04:45, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#35
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
Графиката си я подобрил май или така ми се струва? Добре изглежда за сега. Май доста неща си направил.
При мен ми прави 19-25 FPS средно. В момент използвам това: Intel Pentium Dual @ 1.73GHz 1.73GHz RAM: 2GB вградено видео без собствен RAM - Mobile Intel GMA X3100 Има някои нещица за оправяне. Например Когато съм в първия shop още и преди да се махне текста с говоренето посоча item, героят застава отгоре върху обяснителното поле на item-a. Също дава грешка като умреш. Добави някакъв бутон да се skip-ва текста по-бързо за да не се чака, а също и да не изчезва когато му кефне когато няма опция за отговор. Не ми стана чсно ка се използват тея итеми долу в ляво на hud-а. Пише уж да натисна 1, 2, 3, 4 за всеки един ама нищо не става. Като стана дума като посоча нещо от hud-a с мишката текста се показва, но не и показалеца на мишката и се налага да гадая къде. Като изключим че има дребни нещица за оправяне останалото ми се вижда доста добре направено на задоволително ниво. Продължавай в същия дух. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
19:29:18, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#36
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Значи FPS-a е много голям проблем, трябва да си пренапиша кода. Само за справка, върви със 30-35 на лаптопа, който има 5 Ghz двуядрен.(по 2.4 на ядро) Дава грешка при умиране? Това трябва да се провери.... Текстът се скипва със Space EDIT: Ето един факт: Сигурен съм че играта яде само CPU, защото без проблеми върви на видео 64 мб, и на 128мб рам, и даже знам защо яде процесор. Само във един Step се извършват над 50 for цикъла от различните контролни обекти. Някаква идея как да пренеса някой от тези цикли към рам-та? Или как да съкратя процесор за рам памет? -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
22:22:34, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#37
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Значи там ми пишеше "магия 5 натисни клавиш 7 да я използваш". Сложил съм си на бутона в хъда магия, натискам 7, нищо. Като натисна Z, как да посоча коя от всичките в хъда да ползвам?
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
22:31:16, 15-February-2011, Tuesday
Коментар
#38
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
За жалост не съм ти отключил всички магии. Това си е работа на бета тестърите
Кажи малко за геймплея де, остави магиите В хъда има въпросчета нали? Е ако е въпросче значи не си сложил магия там. Като влезеш в менюто със магии, натисни на някоя магия със десен бутон и тя се появява на хъда, като и се изрисува имигжа. Така може да я избираш. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
09:41:25, 16-February-2011, Wednesday
Коментар
#39
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
В хъда има въпросчета нали? Е ако е въпросче значи не си сложил магия там. Като влезеш в менюто със магии, натисни на някоя магия със десен бутон и тя се появява на хъда, като и се изрисува имигжа. Така може да я избираш. Това го измислих. Всички въпросчета си запълних с магии, които не са сиви, ами разноцветни. Обаче не можах да използвам никоя. Ще кажа повече, като играя играта отново, а това не зная кога ще стане. Днеска примерно имам само към 3 часа свободно време. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
18:27:05, 16-February-2011, Wednesday
Коментар
#40
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
И аз това казах ама никой не ми отговори на това.
Имам item-и на първите 4 slot-а ама нищо не става като се мъча да ги използвам като натискам 1,2,3 или 4. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
21:45:41, 16-February-2011, Wednesday
Коментар
#41
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Сега като пуснах играта ми излезна следната грешка:
action 4 game start menu_contr file does not exist Гледам, че доста неща си оправил, най-вече анимацията на меча и онези линии в пътеките, което ме подсеща - направи диагонални изображения на пътките или направо направи да се рисуват полигони по paths(ресурсът в гм) - така ще могат да са напълно прави или невероятно криви, което ще допринесе за релизма на играта. Не можах да говоря с хората и съответно да си купя нещо за възстановяване, нито пък мога да ползвам магията за това. Като натисна f1 и после esc направо ме праща в главното меню; ако ползваш евенти за проверката на esc, използвай key pressed вместо key или ако използваш код keyboard_check_pressed вместо keyboard_check Онези скорпиони или мравки дето са в горния десен ъгъл са почти незабелижими, но за сметка на това ти дърпат fpsто много надолу, ако всеки един е отделен обект(а съм сигурен, че е така) Ако имаш над 50 70 обекта, вече самата бройка обекти, не кода в тях, почва да забавя играта. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
22:33:09, 16-February-2011, Wednesday
Коментар
#42
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Ок значи за иконките ...
1)Основното ти оръжие 2)Въстановяване на HP - трябва да имаш храна във теб, която да консумираш 3)Същото като хп, но става въпрос за мана 4)става въпрос за endurance - издръжливост С хората не може да се говори, ако: Имаш меч в ръката Имаш лък в ръката Имаш брадва в ръката Имаш действаща магия Не знам за броя на обекти, но знам че ако оставя само контролните обекти и героя в една стая, то фпс-а се увеличава със 1-2... Как да пренастроя кода да се преориентира към рамта, или това е невъзможно? -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
10:35:43, 17-February-2011, Thursday
Коментар
#43
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
FPS не зависи толкова много от броя обекти от колкото какви действия има в обектите.
В някои от игрите ми има повече от 2000 обекта в room. Преклено много tiles по терена също могат да причинят доста FPS лаг. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
14:24:44, 17-February-2011, Thursday
Коментар
#44
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Има около 20 tiles на един руум. Не е от това. Предполагам че е от многото операции във контролните обекти, те имат ужастно много for, with, switch цикли, да не говорим за АИ-то, което ползва instance_nearest много пъти...
Тааа възможно ли е да се прехвърлят процесите върху рам паметта? Явно не, защото никой не засяга темата... -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
17:30:17, 17-February-2011, Thursday
Коментар
#45
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
Чесно казано не ми се е налагало да го правя така че не съм и наясно как стоят нещата с ползването на рам.
btw, тези твоите ключови обекти можеш да ги замениш с празен обект и когато примерно се появят във view-то ти или когато си в контакт с тях, тези "празни" обекти да се заменят с съответните ключови такива. Това е само примерно. Не те знам как си си правил нещата но може и да не се получи ако имаш променливи зависещи от обектите на терена и такива подобни. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
18:09:43, 17-February-2011, Thursday
Коментар
#46
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Трудно ми е да кажа кое бави, но покажеш ли съмнителният код, сигурно ще мога да ти помогна да го оптимизираш.
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
22:46:30, 17-February-2011, Thursday
Коментар
#47
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Давам извадки от кода на един от главните контролни обекти, този който товари най-много. Това е горе-долу енджина ми за инвентар... дано разбереш нещо че съм го писал само аз да си го разбирам.
CODE //предмети(код за изравняване на стоиностите)
for(i=0; i<maxslots; i+=1){ if(slot_amount[i]!=snskinsamount&&slot_item[i]=2&&snskinslot=1){ slot_amount[i]=snskinsamount }//За всеки итем има по едно такова(итемите са над 50 сега, и ще бъдат над 200... } //оръжия for(wi=0; wi<=wmaxslots; wi+=1){ if(wslot_equip[wi]!=rswordequip&&wslot_item[wi]=51){ if(rswordequip>0 && wslot_numb[wi]=equip_numb){ wslot_equip[wi]=rswordequip } if(rswordequip=0){ wslot_equip[wi]=rswordequip } }//за всяко оръжие прави тази проверка, дали оръжието е екипирано. има 20 оръжия, ще има над 50 //за всеки итем и оръжие, това е въвеждащия код, който го слага на определен слот. if(snskinslot=0&&snskinsamount>0){ for(i=0; i<=maxslots; i+=1){ if(slot_item[i]=0){ snskinslot=1 slot_item[i]=2 slot_amount[i]=snskinsamount exit } } } //кода за изпразване на слот for(i=0; i<maxslots; i+=1){ if(snskinsamount=0&&slot_item[i]=2){ slot_item[i]=0 snskinslot=0 } } Това се изпълва за всеки итем всеки степ от играта. Всеки итем си има индефикатор (2 за змииски кожи, 3 за вълчи, 51 за ръждив меч и т.н.) Не мога да си представя как да съкратя кода. Най-много да го огранича, и да му давам да го изпълнява по-рядко. Оптимизацията ми изглежда трудна, но ще бъде наложителна. -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
09:03:36, 18-February-2011, Friday
Коментар
#48
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
Не мога да разбера защо се изпълнява всяка стъпка, нима е толкова наложително? Първият може да се изпълнява еднократно при вземане/купуване/продаване/използване/изваждане на предмет от инветара(не съм много сигурен каква му е целта). Вторият също би могъл само при смяна на оръжието. Последните два би трябвало да се изпълняват само при взимане и махане на предмет съответно.
Аз бих направил така: бих сложил всяка от четирите части в отделна функция, като за аргумент бих поставил само нещата, които зависят от предметите и бих викал тези функции само когато е нужно. Ако е толкова наложително всичко да се изпълнява непрекъснато, няма да е фатално да използваш аларми: Код //create
alarm[0]=room_speed/5+1; alarm[1]=room_speed/4+1; alarm[2]=room_speed/3+1; alarm[3]=room_speed/2+1; //alarm0 //първи код alarm[0]=room_speed/2; //alarm1 //втори код alarm[1]=room_speed/2; //alarm2 //трети код alarm[2]=room_speed/2; //alarm3 //четвърти код alarm[3]=room_speed/2; -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
15:49:28, 19-February-2011, Saturday
Коментар
#49
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 |
Първо, ще нападна Hella и Nameless hero: Прочистете си стъпките. изпълнявайте си кодовете САМО КОГАТО Е НУЖНО! Помнете резултата. Идеята е процесора да се ползва възможно най-малко! Рам има достатъчно. Да си направите един масив който да помни повече не е никакъв проблем. Прочетете малко за PERFORMANCE.
-------------------- |
|
|
|
17:05:24, 19-February-2011, Saturday
Коментар
#50
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 |
FPS не зависи толкова много от броя обекти от колкото какви действия има в обектите. Определено зависи от броя на обектите. Като намалих обектите с няколко стотин - без да намалявам количеството изпълняван код - средното fps се качи с към 10 до 15! Всеки обект всяка стъпка прави много проверки и изчисления за смяна на спрайта, за новата позиция в зависимост от friction, speed, gravity, за синхронизиране на hspeed/vspeed и direction/speed много са. И всичкото това се изпълнява в нещо като степ евент. Един обект по-малко = вероятно над сто реда код, който се изпълнява всяка стъпка, по-малко. Разбира се, като ги деактивираш не се изпълнява този код. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
|
23:10:04, 19-February-2011, Saturday
Коментар
#51
|
|
![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 |
E, да ама като няма нищо в тея обекти едва ли ще забележиш някаква сериозна промяна (освен ако не са няколко десетки хиляди). Това имах в предвид като го казах онова.
Ако си наблъскал в step-а на всеки един обект да се цикли нещо постоянно и сложиш стотина от тях, естествено е че ще ти бави. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
|
14:42:24, 20-February-2011, Sunday
Коментар
#52
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 |
Ок хора, таз събота се разработих цял ден, и доста пооправих кода. FPS-a на лаптопа държи 50-55, а преди беше на 30-35(2.4х2 Ghz). Сега ще дооправя и другата половина от кода, и нещата ще се оправят драстично. Ще добавя и деактивация на обекти, и ще върви на 35 фпс дори на компютри със 1.6 Ghz. Мерси за препоръките
-------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
|
![]() ![]() |
| Олекотена версия | Час: 20:20:13, 24.12.25 |