Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Скрита сила демо пет 21.01.2012, Триизмерната ролева игра |
![]()
Коментар
#1
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Здравейте!
Това не е тема от вида: "Ще направя 3д MMORPG, което е по-яко от WoW!". (играта няма да включва мултиплеър) От Юни 2008 съм започнал работата по този огромен проект.Не съм сигурен кога ще е готов, но няма да е скоро. Новости в петото демо: -добавена е търговията. не че и преди не можеше да се търгува, но беше доста незавършена, а и сега е приведена към новата система за разговори, също така вече се показва цената на купуване и продаване и някои статове на посочения предмет -добавена е възможността да се взимат предмети от земята, които не са част от инветара -добавени са лекове - един възстановява 100 здраве -оправени са доста дребни бъгчета и недоразумения Новости в четвъртото демо: -има сгради, може да се влиза в две от тях -двойно по-бързо зареждане на картата -по-гладка игра Новости в третото демо: -могат да се изпълняват мисии - има една засега -разговори -избираеми отговори. Те ще играят доста важна роля. -кътсцени -щетата направена на врага зависи от оръжието, умението за съответното оръжие, атаката и устойчивостта на врага към видовете щета -по-голям инвентар -повече оръжия -няколко оправени съобщения за грешки -по-нисък ъгъл на камерата, така че се вижда повече от играта -оправен е графичен бъг на терена -отвесните скали не могат да бъдат изкачени мигновено -доста други дребни нещица Новости във второто демо: -по-реалистични текстури на терена -добавени са два вида пътя, които изглеждат по-добре от предишния -контролите са по-удобни от преди -много нови предмети, главно оръжия -героят вече се обръща постепенно към точката, към която ходи, вместо изведнъж да си сменя посоката -щетата вече зависи от умението и оръжието -вече е възможно да се трупат нива и да се влагат точки в уменията -камерата се обръща спрямо посоката на героя -и много други дребни неща Като цяло добавих голяма доза реализъм в играта и тя е по-приятна за игране, както и почти направих рпг системата(вдигане на нива, биене на гадини, умения, т.н.) Оправих и няколко графични бъга. Контроли за игра: -десен бутон за вървене до дадена точка или удряне на гад, ако тя е близко до мишката(използва дясното умение) -ляв бутон за атакуване на гадта пред героя(използва лявото умение) -q, w, e, r за превключване на дясното умение -колелце на мишката за превключване на лявото умение -b за превключване на вида на камерата и стрелките за въртенето й, когато е свободна -i отваря инвентара, а о - уменията -с контрол се тича цъкаемо В следващото демо: -нова гадина (най-вероятно, не зависи от мене, други правят моделите) -още куестове -още неща из картата -звуци, вероятно и музика -не всички хора ще стоят като статуи, някои ще се движат из селото -всякакви модели де що бъдат направени ще бъдат включени в играта - това включва гадини, оръжия, предмети по терена и тем подобни -разни дребни оправии на бъгове и нещица ![]() ![]() ![]() Редактор на карти за играта ![]() Линк за сваляне: http://www.box.net/shared/static/653yyt4ijt.zip История Цитат Множество войни из целия свят, разделящи го на приблизително два лагера и напрактика представящи една огромна световна война, известни под събирателното наименование Дългите войни и преначертали много граници, са приключили съвсем наскоро. Всички те са започнали поради различни причини, но в относително кратък период от време.
Играчът, оцелял след войната, наскоро е започнал работа като дипломат и вестоносец. Макар да не го осъзнава, му предстоят много избори, от които зависи съдбата на целия свят. Има възможността да спаси градове от опустошение, да сваля правителства на тирани и диктатори, да открие забравени от векове цивилизации, да изиграе ключова роля във връщането на загубени територии. С две думи историята е епична. След време ще разкрия още подробности. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() |
![]()
Коментар
#2
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 242 Регистриран: 25.11.08 Град: Монтана Потребител № 1377 ![]() |
Замисъла е жесток! Играта ми харесва
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)
Трета демо версия тук:ЦъК Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60% Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)... |
|
|
Гост_coolediz_* |
![]()
Коментар
#3
|
Гост ![]() |
Бива бива,дано играта ти да не е като слайдшоу,както е в клипа.
|
|
|
![]()
Коментар
#4
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Време е да съживим тази стара тема...
Първата карта е завършена!!! ![]() ![]() ![]() След повече от година разработка, най-накрая мога да почна същинската част по играта. Ето едно екранче, да видите как изглежда на този етап: ![]() Кажете си мнението за графиката, моля, да знам дали да я подобрявам.(текстурата на играча със сигурност) п.п. работата по тактики и стратегии се влачи много, заради конкуренцията -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
Гост_koes007_* |
![]()
Коментар
#5
|
Гост ![]() |
Като за гейм мейкър е добре, но трябва да пооправиш шейдинг-а...
|
|
|
![]()
Коментар
#6
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Амиии освен че е жестотко не знам друго какво да кажа.Играта ти както на снимката така и по сюжета си личи че ще е уникална!Искам да те попитам за историята.Това ли щее всичко?Доразвил ли си я докраи на лист с химикал.Илии....това което си постнал накратко ще бъде историята.Защото само с тези няколко реда сюжет ме разби
![]() ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#7
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
но трябва да пооправиш шейдинг-а... Какво точно е шейдинг?Въобще не съм запознат с терминологията на 3D графиката. @baner4o:Историята съм я доразвил, но не докрай(в смисъл не съм се впускал в подробностти).Но няма да я издавам все още, да не развалям изненадата ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#8
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
яверт, като професионалист от сега те съветвам да сложиш край на d3d_* функциите, и да се преориентираш към някой сериозен енджин за 3Д графика, като например XTREME3D/Ultimate3D! Дръж на качеството. Потърси тези 3Д енджини в официалния форум на Game Maker и виж какво предлагат като възможности.
Играта ти ще изглежда в пъти по-добре с онези енджини. Просто приятелски съвет. ![]() -------------------- |
|
|
Гост_koes007_* |
![]()
Коментар
#9
|
Гост ![]() |
Аз не мисля така...
Графиката не винаги е всичко! Обмисли добре проекта, многото ефекти, и HQ графиката, могат да докарат лаг, а ако Хоста на сървъра е със слаб нет - комбинацията лаг от графика + лаг от нет, е неописуема!!! ЕДИТ: Килима не е на средата, което го прави грозно ![]() |
|
|
![]()
Коментар
#10
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Първо, относно U3D,X3D, обмислял съм и тези варианти.
Преди да започна сериозно да правя играта, обмислих три варианта за графиката:да е изометрична(двуизмерна), триизмерна с d3d и триизмерна с някакъв друг енджин.Нямам намерение да създавам 8 до 16 изображения само за стоенето на героя( ![]() ![]() Така че решението за d3d е окончателно. Второ, какъв е тоя хост, какъв е тоя сървър, играта няма да бъде мрежова, не се тревожи за това. Освен това къде го видя тоя килим?Да не би да имаш впредвид пътя към сградата на замъка? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
Гост_koes007_* |
![]()
Коментар
#11
|
Гост ![]() |
Път??!?!??!?!
И пишеш че няма да ПРАВИШ MMO по яко от WoW... А не, че няма да правиш ММО... Трябва да се пояснява... |
|
|
![]()
Коментар
#12
|
|
![]() Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 38 Регистриран: 05.05.09 Потребител № 1447 ![]() |
Чесно да си кажа винаги съм искал да си направиме тука един групов проект а именно изометрично ммо, не че аз ше праа нещо по кодинга и тем подобни... ама с графиката мога да помогна
![]() -------------------- Чакам the best MMO което някога ще съществува http://www.youtube.com/watch?v=VHpjE4FQlO8
|
|
|
![]()
Коментар
#13
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 54 Регистриран: 25.09.08 Град: Бургас Потребител № 1358 ![]() |
Браво,@яверт,идеята на играта ми харесва!
-------------------- FeeBrick - The new breakout game! Demo released!
|
|
|
![]()
Коментар
#14
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Добре де, вината е моя, че не казах отначало, че това няма да е мрежова игра.Мислех си, че се подразбираше.
@koes007-да, онова червеното е път.Изглежда ще трябва да го подобря, щом причинява объркване. @soviet - като си навит, изпрати едно лс и ще го обсъдим. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
Гост_koes007_* |
![]()
Коментар
#15
|
Гост ![]() |
Не е трудно, да се нарисува текстура, на един средновековен, каменен път...
Според мен ще изглежда по добре, този път който е сега, повече ще си подходи за някаква зала, в замъка. |
|
|
![]()
Коментар
#16
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си губите таланта и времето като сте решили да правите 3Д игри на ГМ. Има 1000 други програми специално направени за 3Д игри. Да не говорим, че са в пъти по лесни за усвояване, по-удобни и лесни за използване, а графиката и физиката могат да се направят да са на много високо ниво.
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#17
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Добре изглежда... като за ГМ обаче. Вие хора си губите таланта и времето като сте решили да правите 3Д игри на ГМ. Има 1000 други програми специално направени за 3Д игри. Да не говорим, че са в пъти по лесни за усвояване, по-удобни и лесни за използване, а графиката и физиката могат да се направят да са на много високо ниво. 1.Главната причина да остана на гм - мързи ме да уча друг език за игри.(няма шега) 2.Доволен съм от изпълнението на играта.Има само два-три кусура, но те ще се оправят. 3.Направил съм играта сега, както си е, много хитро.Оная система за ефтини обекти е само върхът на айсберга.В скоро време ще направя така, че моделът на терена да се моделира само от tile-ове. 4.Ако се преместя на друг енджин, ще трябва да пиша към 2000 до 3000 реда код наново. ![]() ==========================================БЪМП!Малко повече информация: Напредвам все повече с играта, очаквам до лятото най-първата част да има вид.И тъй като още не съм решил много неща от геймплея, искам да ги кажа тук как се оформят, за да видя кое ви харесва, кое не и какво бихте искали да видите.Ето основните неща, по които имам колебания: 1.История: Самата история на играта не е линейна.Събитията до голяма степен ще зависят от действията на играча.Примерно не успява да отиде някъде навреме, съобщението остава недоставено и една голяма война просто не започва.Което и променя развитието на играта.Но ще има и неща, които не зависят от него и се случват горе-долу по едно и също време от началото на играта. 2.Време: А като стана дума за време - това е също трябва да се обмисли, понеже светът е друг, в смисъл континентите са други, познатите държави ги няма и т.н.Затова не знам дали няма да е фалшиво ако се запази сегашното деление на времето - най-вече месеците, броя на дните в тях и броя на дните в годината.Вие как предпочитате - да е напълно както сегашната система или да има примерно двеста дни в годината, петнадесет месеца, т.н.?Относно часовете и минутите, тях смятам да ги запазя. За сега не съм сигурен дали времето ще се променя по време на самата игра, примерно ако играеш много да става нощ, но като се замисля тази идея отпада.Първо понеже времето да тече твърде бързо е фалшиво, второ ако е 1:1 с реалното може нощта да минава дразнещо бавно.За сега ще минава само по време на дълги пътувания - когато героят отива от град на град примерно това му отнема седмица. 3.Вестници: За да разбере играчът какво става по света ще има вестници - купува си вестник отнякъде и вътре ще може да прочете не само по-значимите събития, но и други неща, примерно бисерите на местната власт или гаданията на някой пророк.За да не стават нещата много сложни ще има само един вестник с по две-три статии от един или два абзаца, който излиза всеки ден. 4.Карти: Отначало играчът няма да има пълна карта на света, само карта на района.По време на играта ще може да си купува различни карти на региони или цели страни.Така постепенно ще се събира информация за една цялостна карта на света, която ще прави сам и която ще се показва по време на пътуванията между градовете.Самите пътувания ще траят дни, но в реално време ще са обикновено няколко секунди, само колкото да се ориентира играчът.Всички карти ще бъдат достъпни по всяко време. 5.Езици: Той ще говори два езика, но в зависимост от развитието на играта ще има възможност да отива почти до всяка страна в света(страните няма да са много, към 20).Как ще се разбира с чужденците е проблемът.За тази цел ще има преводачи, но най-вече говоримите му езици ще бъдат доста разпространени и да кажем всеки трети ще може да каже нещо елементарно на езика му.Вестниците на чужд език няма да може да ги чете. 6.Търговия: Няма да има много какво да се купува/продава - никакви колби за мана/кръв/скорост/сила, т.н.Ще може да се купува само снаражение, вестници, карти и по-рядко някоя дрънкулка.Това за продаването смятам да е още по-ограничено - първо не всеки ще ти иска стоката, защото не приличаш на търговец, второ никой няма да иска вчерашния вестник, или пък който да е, нито пък картите.Ще се продава само снаражението и другите работи, които си купил или получил от мисии, а продаването ще бъде само на обикновените хора(цените варират при различните будали) - търговците няма да ти щат стоката. 7.Валута: За да не стават нещата прекалено сложни, ще има единна валута навсякъде - златни монети.Ще могат да бъдат харчени само за купуване и по-рядко при някакви сделки или мисии.Приходите ще идват като награда от спечелени мисии, продаденото на гражданите и само може би като заплата от някоя работа. 8.Трупане на нива/умения: Трупането на нива ще бъде по стандартния, изпитан начин - биеш се, трупаш нива и влагаш в умения.Преди смятах да бъде по-различно, но се отказах.Също така ще има и нещо като гладиаторски арени/школи по бойни изкуства, където ще можеш да подобряваш само едно умение или да научиш друго.Отначало играчът ще знае 5 умения от общо 15. 9.Врагове: Това е една от най-трудните части на играта - какви да бъдат гадовете.Понеже няма да е някаква фантастична игра, няма да има зомбита/дракони/скелети/тролове.Чудя се какви врагове да измисля, така че хем да са разнообразни, хем да не са толкова често срещани, хем да не са прекалено чудновати.Най-оригиналните ми идеи засега са огромни насекоми, нещо като динозаври и още едно същество, мязащо малко на медуза.Всякакви идеи са добре дошли.Разбира се, ще има и бандити, които само те чакат да дойдеш, за да те ограбят. 10.Босове: Тъй като нищо не ми идва наум, не смятам да има босове.Трудността на играта ще идва от обикновените гадове, изпълняването на мисиите и понякога сложни загадки какво точно трябва се прави. 11.Магии: Няма да има никакви магии, това вече е доста изтъркано. 12.Разговори: По време на разговорите, от време на време играчът само ще може да избира какво да каже(от няколко възможности)Ще може да говори едва ли не с всеки, с когото има възможност - понякога само ще си казват две приказки, друг път може да се окаже нещо наистина ценно или интересно(примерно историята на някое място)Също така от заговарянето на обикновени хора понякога героят ще получава мисии, които при изпълнение носят пари. 13.Дялове на играта/мисии: Играта ще бъде разделена на няколко глави, които не следват една след друга, заради нелинейната история.От своя страна всяка глава е разделена на около 10 до 20 части.Преминаването към следващата част обикновено е съпътствано със сменяне на местоположението на играча(пътуване)Всяка част има една огромна карта(рядко по-малка или повече на брой карти), като преминаването от една част в друга не е често.Също така играчът не може да се върне в предишна част.Картата се зарежда бавно, понеже има много неща в нея(около15-20сек).За щастие, освен при зареждането на играта, зареждането на друга карта става само при преминаването към следващата част.(а това преминаване си е един вид малък успех)Доколкото си спомням от предишни изчисления, ако се съотнесе големината на картата към височината на героя, тя е към километър широка и 600 метра дълга!В нея ще може да се побере едно селце с достатъчно място за трепане на гадове, или достатъчно голяма част от голям град. Във всяка глава има една основна мисия, която трябва да се изпълни - и при изпълняването се преминава към следващата глава, с нова голяма мисия. Това е общо взето, което ми се върти в главата.Кажете какво мислите за отделните точки.Всяко мнение е важно за мен - какво ще се хареса на играчите. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#18
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Ако нещата които написа в този пост са такива каквито са и в играта ще имаш голям успех. За пръв път виждам някои толкова много да се занимава да прави такава игра. И защо пък чак до лятото трябва да се чака за тази игра. Стегни се и се позанимавай повечко за да е готова по-рано, играе ми се.
Защо сам си измисляш континенти и държави. Направи ги по-добре като тези в нашия реален свят. Ще е добре да сложиш анимации в играта когато става някакво действие. Историята трябва да я обработиш, или да я постнеш тук. Не си казал по сценарии ли се развива всичко или то просто ти е в главата и от време на време доразвиваш някакви нови идей. Помисли над историята. Аз бях като теб и все си измислях разни историики за игри, и като не си записвах нещата ми се губеха. Всичко каквото ти е на акъла си го записвай и после когато я правиш да си го четеш и по него да си правиш нещата. А не така. От историята нищо не разбрах. |
|
|
![]()
Коментар
#19
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
На хартия звучи доста добре ама ти го имаш вече направено или...? Защото от празни приказки полза няма. Другото което е това ми се вижда доста работа така, че кажи да ли се очаква да излезе в близките година две.
И аз имам много неща в главата ама само 1% от тях могат да бъдат осъществени някога. По този случей, познавах двама ентусиасти, които се бяха хванали да правят 3Д racing ММО, влачиха го повече от 2 години и се отказаха, а хем бяха бая талантиви и в играта определено щеше да има хляб. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#20
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Hella, ако Яверт го имаше направено то щеше да е тук, като Демо.Но това са му само плановете. Аз съм играл тази игра. Веднъж той ми я беше пращал. Но не знам какво пречеше тука да се постне. На мен ми хареса когато я играх но, има още много да прави, ако си решил да правиш това което написа, Яверт.
|
|
|
![]()
Коментар
#21
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Първо, благодаря за отговорите.
@банерчо - първо, до лятото няма да е готова цялата, само първите карти.Защо толкова се бавя?Защото имам и други проекти, по които работя.Ако работя само по този ще си умра от скука.Освен това бях прочел някъде, че ако се занимаваш само с едно нещо по цял ден непрекъснато, то все някога ти омръзва.И понеже не искам да прекъсвам този проект, си взимам почивки от него.Даже вече донякъде съм усетил силата на това правило. Света си го измислям аз, за да мога да го пригодя изцяло за целите на играта - историята да бъде завладяваща.Иначе не мога да да си измислял кое как се е случило и защо положението сега е такова.Просто като почна с нов свят имам невероятна гъвкавост да правя каквото си ща.Историята няма да пускам, за да не развалям изненадата.Но световната карта може и да я пусна по някое време.А иначе това, което съм го намислил, трудно ще го забравя, защото вече го мисля от години.Но все пак ще го запиша някъде. @Хела - повечето от тези неща не са направени, но не виждам какво би ми попречило да ги направя.Най-трудната част от енджина е направена.Останало е като детска игра.И това не са празни приказки, дълго време съм ги обмислял.Сега само ги показвам да видя какво мислите. Жалко за изоставената игра само че вече минах времето, когато беше по-вероятно да се откажа.Обаче имам и друга застраховка срещу отказването - предварително планирам играта.Първо решавам какво ще има в нея, после правя план как да го направя и чак тогава се заемам с правенето.Това е удивително ефективна техника.Прилагал съм я и преди върху този проект, прилагам я и върху другия ми проект.И този пост е част от техниката - сега събирам данни как да изглежда играта като завършена, за да знам какво да правя. И не, няма да има демо преди да е напълно готова.Защо ли?Защото ще развали изненадата от много неща.Само ще има няколко бета тестери. Най-вече ме интересува какво не ви харесва в изброените неща и какво още бихте искали да видите. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#22
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Ами очакваме играта тогава.
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#23
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
От оживената дискусия разбрах, че нямате никакви забележки относно точките и следователно ще бъдат такива в играта.
В най-скоро време ще дам нови екранчета - старите са твърде грозни - и може би второ видео, този път по-добро. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#24
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Добре Яверт, и аз съм доволен от това което си написал по-горе, в твоите точки. А кога може да се очаква първото Демо ?
|
|
|
![]()
Коментар
#25
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Вече писах относно демото.
Ето как изглежда графиката в момента: ![]() Харесва ли ви? Сенките ще ги оправя да не са толкова квадратни. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#26
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
От това което показваш в момента се съмнявам някой да се впечетли особено.
Дай някой SS по време на игра поне. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#27
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Поради невъзможност да работя по играта известно време, ще има екранчета от играта най-вероятно преди другият петък. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#28
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Доста се забавих, но за сметка на това графиките са доста по-добри.Трябваше да направя компромис с качеството, за да не се окаже играта гигабайти.По предварителни изчисления ще е най-много 300 до 400 мегабайта.Освен това смених подхода към оцветяването на терена - преди използвах нещо като от даден бекграунд да се определена част от него на всяко квадратче.Сега използвам един доста по-голям бекграунд като текстура за целия терен, което мисля е по-добрия подход.
Ето как най-вероятно ще изглежда: ![]() Остава ми съвсем малко да довърша това, след това правя украсяващи обекти и ще направя да имат сенки да направи играта по-истинска. По някое време след априлската ваканция ще има второ видео, независимо колко ще лагва, да видите играта в движение.А не дълго след това смятам да пусна нещо като техническо демо - няма да е свързано със историята на играта, но ще покаже възможностите й. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#29
|
|
Не се знае какво иска ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 197 Регистриран: 04.02.09 Потребител № 1406 ![]() |
Доста е добро
![]() |
|
|
![]()
Коментар
#30
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 ![]() |
Ама направи сенки и на текстурата!
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#31
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Относно първото видео - лагваше доста и бе с много ниско качество, за нищо не става.
Относно второто - ще дойде не след дълго, и аз не зная кога. Надявам се да е до края на месеца Бихте ли си свалили играта ако е 200 до 300 мегабайта? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#32
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
За какво видео изобщо става дума?
200-300 MB? Какво си слагал толкова вътре? -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#33
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
За демо видео на играта, нещо като трейлър.
По предварителни изчисления всички карти общо ще са към 200мб, една е 1,3 мб, ще гледам да намаля размера. Получава се така, защото използвам texturemap, вместо всяко квадратче да рисува част от голяма текстура. ================================================================ Кой стил графика предпочитате? 1. ![]() 2. ![]() На мене ми харесват и двата стила, в смисъл такъв че и двата ще подхождат на играта, и сега не мога да се реша кой да използвам. На вас кой ви харесва повече? Демо видео ще има, когато оправя терена и анимациите. Почти веднага след това tech demo. Отделно от него ще има и трейлър, но по-късно. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#34
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Obvious отговор: 2
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#35
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Добре, само да знай, че като го погледнеш по-отниско, както ще е в играта, изглежда размазано. А номер 1 е така, както ще изглежда в играта, само че сенките ще са по-плавни. И ако се наложи, ще понаглася цветовете.
Очаквам още мнения . . . -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#36
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Няма ли по-добре да дадеш screenshot под ъгъла под който ще стои камерата? Както и някакъв обек за сравнение за да се види долу-горе колко голяма ще изглежда резолюцията на текстурата по време на игра срванено с големината на обектите в играта.
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#37
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 208 Регистриран: 08.08.08 Град: Varna Потребител № 1163 ![]() |
Аз лично предпочитам 1. Някакси по ... гладко седи
![]() -------------------- Just Николчу... :)
|
|
|
![]()
Коментар
#38
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Вариант 2, гледан от нормална височина:
![]() 1 още изглежда горе-долу така;и той е от нормална височина. Знайте, че което изберете, ще го подобря да изглежда по-добре. Само на вторият вариянт текстурата пак ще си е така разтеглена :/ Освен това отчитам и моя глас. В сряда започвам със системата, събрала най-много гласове, а дотогава ще се занимавам с друг проект. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#39
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 208 Регистриран: 08.08.08 Град: Varna Потребител № 1163 ![]() |
И все пак предпочитам първия вариант . Много по-добре е !
-------------------- Just Николчу... :)
|
|
|
![]()
Коментар
#40
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Вие хубаво гласувахте за първото, ама междувременно открих, че на това чудо му е пуснат сорса. Остава само да добавя няколко неща и ще е идеалното решение. Само сравнете терена оттам с терена от предишните шотове.
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#41
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Ами още по-добре тогава. Тъкмо ще я направиш и по-бързо.
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#42
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 29 Регистриран: 17.04.10 Потребител № 1572 ![]() |
Вие хубаво гласувахте за първото, ама междувременно открих, че на това чудо му е пуснат сорса. Остава само да добавя няколко неща и ще е идеалното решение. Само сравнете терена оттам с терена от предишните шотове. EPIC! Този едитор на терени изглежда много добре, надявам се да ти помогне с разработката на играта. Наистина до момента проекта изглежда много добре. Успех! |
|
|
![]()
Коментар
#43
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Едитора на втората минута ми изкарва синия екран. :( Щеше ми се да го използвам, но изглежда ще трябва да се върна към избрания вариант.
Обнових първия пост с още подробности за историята. След време ще напиша повече. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#44
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
И от кога ти го изкарва този син екран? Пробва ли да си ъпдейтнеш видео драйверите?
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#45
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Ами след като почна да оцветявам терена, веднага щом пооцветя известна част ми го дава. 100% съм сигурен, даже и в синия екран, който се показа за две три секунди прочетох, че е заради недостатъчно виртуална памет. Просто динамично се създават бакграунди и няма достатъчно виртуална памет за тях. Опитах се да го пооптимизирам, но нищо не излезе.
Всъщност работя по тази игра: ![]() Основните пречки, които ги имаше някога, са преодоляни, и сега е повече въпрос на време и воля техническото демо а и цялата игра да излезе. Но понеже трябва да пренапиша някои неща, което ще отнеме доста време, да попитам: можете ли да почакате още малко, или да давам техническо демо(било то и не пълно) възможно най-скоро? -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#46
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 73 Регистриран: 14.02.08 Град: Svishtov Потребител № 860 ![]() |
Ами след като почна да оцветявам терена, веднага щом пооцветя известна част ми го дава. 100% съм сигурен, даже и в синия екран, който се показа за две три секунди прочетох, че е заради недостатъчно виртуална памет. Просто динамично се създават бакграунди и няма достатъчно виртуална памет за тях. Опитах се да го пооптимизирам, но нищо не излезе. Всъщност работя по тази игра: ![]() Основните пречки, които ги имаше някога, са преодоляни, и сега е повече въпрос на време и воля техническото демо а и цялата игра да излезе. Но понеже трябва да пренапиша някои неща, което ще отнеме доста време, да попитам: можете ли да почакате още малко, или да давам техническо демо(било то и не пълно) възможно най-скоро? Увеличи Виртуалната памет ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#47
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Но понеже трябва да пренапиша някои неща, което ще отнеме доста време, да попитам: можете ли да почакате още малко, или да давам техническо демо(било то и не пълно) възможно най-скоро? Какъв е смисълът да пускаш нещо ако знаеш, че няма да се хареса? По добре го наярави като трябва, че да привлечеш внимание и хората да очакват играта ти с интерес. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#48
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Въпреки, че напоследък съм доста зает, все още работя по играта. В момента доуправям сенките, като може би и са готови, а след това ще направя да не се вижда външният свят когато си в сграда. Не очаквам кой знае какво затруднение с това, понеже вече съм правил нещо подобно.
А щом приключа с левъл едитора, остава само да пригодя играта към него и техническото демо ще е готово. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#49
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
А да попитам: има ли настроен UVW мапинг? Би трябвало да има нещо такова, защото терена ще изглежда супер дори с текстура 128x128.
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#50
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Не ми стана много ясно от википедията какво е това чудо uvwmap
![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#51
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
Еми аз няма да ти го обясня по-правилно, но ще се опитам. UVW е начина, по който текстурата ще стои върху модела. Например
на модел на човешко тяло. Окото стои където трябва да е, затова се използва UVW mapping, unwrap и т.н.. Същото сигурно е и тук. Ако "начина, по който стои текстурата" се промени, да е малко "по-нагъсто", т.е. да се получат дори малко повече детайли, ще е много по-добре ![]() А и не знам какво си търсил.. Wikipedia - UVW Mapping ; UV Mapping -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#52
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
В такъв случай не намирам голяма разлика между UVW и UV mapping. Мога да направя текстурата да се повтаря на всеки 4 квадратчета вместо на всеки 16, но така пък повтарянето ще си личи повече.
-------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#53
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
Има текстури, които се "loop-ват", т.е. при повтарянето си не си личат.. Имам изключително много в наличие! Ако се интерисуваш - пиши в скайп, за да не спамя повече.
![]() UVW - Мисля, че се отнася нещо катo XYZ; UV - XY.. т.е. при UVW има и височина.. координатите на модела не се променят, само координатите на текстурата върху модела.. Така го разбирам аз ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#54
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Има текстури, които се "loop-ват", т.е. при повтарянето си не си личат.. Имам изключително много в наличие! Ако се интерисуваш - пиши в скайп, за да не спамя повече. biggrin.gif UVW - Мисля, че се отнася нещо катo XYZ; UV - XY.. т.е. при UVW има и височина.. координатите на модела не се променят, само координатите на текстурата върху модела.. Така го разбирам аз biggrin.gif За нещастие такова нещо в ГМ. Но за сметка на това ме подсети да използвам detailmapping - нищо, че ще се наложи да използвам още един модел за терен. А повтарящите текстури не са ми проблем - създавам шум, превръщам го в сиви нюанси, които после ги оцветявам в определен цвят - получава се доста добре. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#55
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
Хмм, добре. Все пак, ако не съм нахален, да ти покажа някои текстури, включително с отделно други текстури, които включват "реално" преливане между една и друга текстура.
http://img839.imageshack.us/slideshow/webp...dirt2grassa.png -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#56
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
![]() Това е графиката на този етап. Предстои да направя по-хубави текстури и не толкова остри сенки, другото ми харесва. За графиката обаче ще мисля по-късно. Сега предстои да направя тестовата карта и да пипна още няколко неща по самата игра, като например влагане на точките. В общи линии не остава много. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#57
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
На мен ми се струва че имаш бая още работа ама щом като казваш, че не оставало много...
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#58
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
Smooth? Няма ли начин да бъде използван? Би трябвало да може..
-------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#59
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Smooth? Няма ли начин да бъде използван? Би трябвало да може.. Цитат Това е графиката на този етап. Предстои да направя по-хубави текстури и не толкова остри сенки, другото ми харесва. Цитат На мен ми се струва че имаш бая още работа ама щом като казваш Ако сега сменя текстурите и направя замазване на сенките сигурно ще мислиш другояче, но нещата ще са си същите. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#60
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Ами защо не го направиш колкото за един screenshot. В смисъл не всички текстури ама поне да имаме на представа как би изглеждало... или ти не си го тествал още?
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#61
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
![]() Завършването на картата наближава, а с това и пускането на техническото демо. Картата като релеф е (почти) готова, остава да се поставят моделите, което е фасулска работа. Вече съм решил, че ще има няколко технически дема, тъй като тепърва ще добавям нови неща в играта. Сегашното ще включва повечето основни елементи от играта - разхождане из нивото, разговаряне със хората, изпълняване на мисии, трепане на гадове, купуване и продажба на инветар и някои други нещица. Преди да го пусна най-вероятно ще добавя още, като например качване на нива*, влагане на точки опит в уменията, запис и зареждане на играта. Самата карта е огромна, към 320 по 240 реални метра, което прави 76 800 квадратни метра. Но за това си има цена - размерът й се очертава да бъде около 500 KB** Не само това, ами и се зарежда около минута, надявам се ще успея да оптимизирам това време по някакъв начин. Но главният ми пририотет е да няма (почти) никакъв лаг. Всичко де що е статично, включително и самата земя, в играта става на един модел, което ускорява рисуването на света. Друго по-важно нещо е, че ще пусна и редактор на карти. Точно така, ще можете сами да си правите карти за играта, докато я развивам. Засега е малко ограничен и неинтуитивен, но това лесно се оправя. *всъщност рпг системата е завършена, но иска да се оправи **цялата игра ще има до към 150 карти - това прави 73 MB само картите - отсега почвайте да си чистите компютрите ![]() Краткосрочните ми цели след пускането на демото са: -създаването на библиотека, която позволява да се използва zlib.dll, което пък се използва за архивиране/разархивиране на файлове, без да се пуска отделен процес. Не откривам топлата вода, ползва се и в комерсиални игри. Със тази благинка се надявам, че картите ще станат до два пъти по-малки на размер. -чрез surfacefix.dll да създам статични сенки на обектите. Това ще доведе до даже още по-голям реализъм. -ще използвам още една библиотека - cleanmem.dll - за да оптимизирам използването на RAM по време на игра А и щом тези неща са готови продължавам да работя по състезанието. ;) -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#62
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 88 Регистриран: 29.05.08 Град: Montana Потребител № 1014 ![]() |
Щом на CoreDuo му е 1 FPS, то ние с старите щайги да забравяме да го пробваме тогава :D
|
|
|
![]()
Коментар
#63
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Не гледай колко са кадрите на шота, то е защото има към 400 обекта, повечето от които рисуват триизмерен модел. Не бях помислил колко ще лагва ако искам целия терен да се вижда едновременно.
Иначе като се рисува част по част, както ще е в играта, всичко си върви идеално. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#64
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
Т.е. обектите, които са зад камерата, да не бъдат рендвани? Би било глупаво, ако ренднеш цялата карта наведнъж.. и да обикаляш с камерата около нея..
EDIT: LOD (Long Distance) модели ще правиш ли? Това също ще увеличи FPS и то доста.. т.е. това е low-poly версия на оригинала, която се рендва, чак когато разстоянито между играча и обекта е повече от 1000м, например. -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#65
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Т.е. обектите, които са зад камерата, да не бъдат рендвани? Точно това правя. А LOD няма как да се приложи тука, това не ти е FPS ;) -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#66
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Ех, защо бе... знаеш ли как щях да му се зарадвам ако беше от първо лице или поне от 3то с камерата на гърба. =)
-------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#67
|
|
![]() Потребител ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 56 Регистриран: 22.06.09 Град: Сборище Потребител № 1471 ![]() |
А то как ще е? Отгоре?
![]() Ако е, то може да няма чак такъв смисъл да е 3D.. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Коментар
#68
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Съжалявам, никога не съм го предвиждал да е fps/tps. Изгледът ще е като на диабло. Но ако ми помогнете с кода може и да го променя.
![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#69
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 241 Регистриран: 27.04.08 Град: София Потребител № 959 ![]() |
Хайде без промени ... отколко време го чакаме това и сега да муправиш генерална реконструкция, нема нужда ...
-------------------- Ученик:Единно Средно Технологично Училеще по Електронни Системи към Техническия Университет гр.София
За първа година в 10 клас ![]() ![]() ![]() -Block Mine - 100% completed Линк към играта -Block Heap - 50 % completed Линк към играта -Block Maze - 90 % completed Линк към играта -Falling Asteroids - 50 % completed Тука вече няма линк.-Проекта е непубликуван- -Block Circle TD - 20 % completed-stopped for now- -nMemories - 15 % completed[/size][/color]-working on it- |
|
|
![]()
Коментар
#70
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Днеска направих още един голям пробив - файловете на теренът вече се зареждат, засега отнема малко по-малко от 3 минути; въз основа на тази информация в играта се правят модели на терена. Понеже не използвам стотици обекти за целта, като се рисува върви на близо 60 фпс. Обаче не става за снимка, понеже съотношението между играча и света е двойно по-голямо от нормалното: пътечките са големи колкото улици с четири платна, а поточетата трябва да се преплуват. Което обаче си има и добрата страна, защото така картата излиза по-голяма: 576 на 432 метра, което е близо 250 000 квадратни метра или 0,25 квадратни километра.
След като направя следните неща, най-вероятно ще пусна демото: -преправяне и завършване на картата -някои промени по оръжията и броните -оправяне на биенето на гадовете -промени по рпг системата -други дребни промени Като само първото и третото са по-времеемки. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#71
|
|
![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 241 Регистриран: 27.04.08 Град: София Потребител № 959 ![]() |
Значи догодина по това време може и да видим демото ...
Все пак у хубаво поне, че се занимаваш ![]() -------------------- Ученик:Единно Средно Технологично Училеще по Електронни Системи към Техническия Университет гр.София
За първа година в 10 клас ![]() ![]() ![]() -Block Mine - 100% completed Линк към играта -Block Heap - 50 % completed Линк към играта -Block Maze - 90 % completed Линк към играта -Falling Asteroids - 50 % completed Тука вече няма линк.-Проекта е непубликуван- -Block Circle TD - 20 % completed-stopped for now- -nMemories - 15 % completed[/size][/color]-working on it- |
|
|
![]()
Коментар
#72
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Направих рисуването на статичните модели. По картата всъщност не остава много работа - да поставя гадове, няколко човека, от които да купува и да взима мисии и да пооправя релефа, където е необходимо. По-сериозните неща - теренът и анимациите - вече са направени. Останалото е лесно в сравнение с тях. Всъщност се притеснявам само за въвеждането на новите разговори, но и това не е толкова сериозно, ============== Обнових и системата за разговори. Още една крачка към пускането на демото. Оставащите неща са ясни: играчът да може да налага гадините и от това да вдига нива е едното; направено е вече само иска да се обнови съобразно някои други промени, които направих през последните три месеца. Второто е придаване на мисии/променливи. Случаят е подобен на предния с тази разлика, че след като въведох разговорите това ще ми е по-лесно. И не на последно място да поставя други хора и гадове из картата. Ъпдейт, вижте първия пост. Прочетете първият пост внимателно, печелите обезателно. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#73
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Добре е като за начало.
Времето за зареждане на картата е малко притеснително като се има в предвид, че все още няма почти никакви обекти на нея. Ако не друго поне FPS-а е прилично добър за сега (50-60) Управлението изглежда добре. Надявам се да подобриш графиката както на HUD-а така и на самата игра, когато я завършиш. Изглежда някак примитивно за в момента. Пътеките изглеждат прекалено огромни сравнение с човека. Също ето тези графични бъгове по терена. Не знам дали а само при мен или планираш да ги оправяш по-късно. ![]() -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#74
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Не моделите бавят зареждането, а самият терен. Височината на всеки квадрат от мрежата трябва да бъде заредена. А това си е доста, като се има предивд големината на картата. Само ако картата се претъпка буквално с обекти ще се усети някакво забавяне в зареждането. Тепърва ще правя и подобрявам графиката, сега след като съм поприключил с игралната част. Но първо ще пипна управлението на играча, защото не ми харесва как се е получило на този етап.
Дема ще има горе долу през седмица - всеки път, като направя съществени промени, които си струват да бъдат видяни. Ново демо, вижте първия пост. ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#75
|
|
![]() Редовен бъбривко ![]() Група: Администратор Коментари: 782 Регистриран: 31.12.07 Град: Шумен Потребител № 824 ![]() |
Текстурите определено исглеждат по-добре въпреки, че все още са на квадрати.
Направил си въртене на камерата или само така ми се струва? От една страна е добре но от друга ти се завива свят като цъкаш тук таме много рязко. И въпреки това отнема доста дълго време да се завърти ако се обърнеш да вървиш на обратната посока. -------------------- Download my games (click an image for more information and downloading):
![]() website: rbglifestyle.hit.bg |
|
|
![]()
Коментар
#76
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Текстурите определено исглеждат по-добре въпреки, че все още са на квадрати. Направил си въртене на камерата или само така ми се струва? От една страна е добре но от друга ти се завива свят като цъкаш тук таме много рязко. И въпреки това отнема доста дълго време да се завърти ако се обърнеш да вървиш на обратната посока. Има въртене, направих го по-бавно, мисля, че и tps view няма да е много трудно да се постигне. Графичният бъг също го оправих. -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]()
Коментар
#77
|
|
Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 12 Регистриран: 27.01.11 Потребител № 1637 ![]() |
Може ли нов линк ;?
|
|
|
![]()
Коментар
#78
|
|
![]() Засмян тъпоъгълник :D ![]() Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116 ![]() |
Този не си ли работи?
http://www.mediafire.com/?8bdqohd663x5dst При мене действа. нова версия размерите на файловете на картите са по-малки от една втора от преди съответно зареждането на картата е към двойно по-бързо (половин минута само вече че и по-малко) също отделните части от терена се строят по-бързо, така че играта е по-гладка така, отново има ново демо ![]() на пръсти се броят нещата, които остават, за да бъде заършен енджина: -поддръжка на дълги стени -покачване на здраве, сила, ловкост и вероятно издръжливост -отключване на умения -хора, които се разкарват наляво надясно -запис и зареждане -преминаване от една карта в друга -невъзможност да се ходи по прекалено стръмен терен -усъвършенствана система за бой с гадове също така ще има и разни други ефекти като сняг, дъжд, рекички, трева, повявана от вятъра(дано) след това почвам да правя самите нива ![]() -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ |
|
|
![]() ![]() |
Олекотена версия | Час: 11:34:28, 15.09.25 |