Набързо..., Срам ме е,че пускам четвърта поред тема ама...  | 
	 
	 
Здравейте ( Вход | Регистрация )
![]() ![]()  | 
	
Набързо..., Срам ме е,че пускам четвърта поред тема ама...  | 
	 
	 
			
			  18:05:49, 07-April-2011, Thursday
			
				 Коментар
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 30 Регистриран: 02.01.10 Град: Pleven Потребител № 1530  | 
       
			
			 
				Значи,например имам шест спрайта и искам първите три да се изредят САМО веднъж,а останалите да се повтарят до безкрайност...
				
				
				
			 
			
			
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  18:30:05, 07-April-2011, Thursday
			
				 Коментар
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Редовен потребител ![]() ![]() ![]() Група: Потребител Коментари: 102 Регистриран: 23.08.09 Град: Силистра. Потребител № 1490  | 
       
			
			 
				Поясни малко въпроса къде искаш да се изредят ?
				
				
				
			 
			
			-------------------- Влезте в новият ми сайт : http://term1nat0r.netne.net/  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  18:45:26, 07-April-2011, Thursday
			
				 Коментар
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 30 Регистриран: 02.01.10 Град: Pleven Потребител № 1530  | 
       
			
			 
				Просто искам когато се създаде Object,Sprite1 Sprite2 и Sprite 3 да се изредят само веднъж,а Sprite 4 Sprite5 и Sprite6 да се повтарят... 
			
			
					
		Пример: S1 S2 S3 S4 S5 S6 S4 S5 S6 S4... и така до безкрая. Всички да са на едно място,ако това си имал предвид.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  19:23:03, 07-April-2011, Thursday
			
				 Коментар
					#4
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Засмян тъпоъгълник :D Група: Администратор Коментари: 1790 Регистриран: 21.07.08 Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60 Потребител № 1116  | 
       
			
			 
				Използвай аларми: 
			
			в alarm 0 напиши sprite_index=sprite0; alarm[1]=след колко стъпки да се смени; alarm 1:sprite_index=sprite1; alarm[2]=след колко стъпки да се смени; alarm 2:sprite_index=sprite2; alarm[3]=след колко стъпки да се смени; alarm 3:sprite_index=sprite3; alarm[4]=след колко стъпки да се смени; alarm 4:sprite_index=sprite4; alarm[5]=след колко стъпки да се смени; alarm 5:sprite_index=sprite5; alarm[3]=след колко стъпки да се смени; и в create event сложи това: alarm[0]=1 -------------------- Цитат Пешо: 4:53:46 Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  21:40:23, 07-April-2011, Thursday
			
				 Коментар
					#5
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
        			 Новодошъл ![]() Група: Потребител Коментари: 30 Регистриран: 02.01.10 Град: Pleven Потребител № 1530  | 
       
			
			 Използвай аларми: в alarm 0 напиши sprite_index=sprite0; alarm[1]=след колко стъпки да се смени; alarm 1:sprite_index=sprite1; alarm[2]=след колко стъпки да се смени; alarm 2:sprite_index=sprite2; alarm[3]=след колко стъпки да се смени; alarm 3:sprite_index=sprite3; alarm[4]=след колко стъпки да се смени; alarm 4:sprite_index=sprite4; alarm[5]=след колко стъпки да се смени; alarm 5:sprite_index=sprite5; alarm[3]=след колко стъпки да се смени; и в create event сложи това: alarm[0]=1 Благодаря,ще пробвам.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  13:40:25, 27-April-2011, Wednesday
			
				 Коментар
					#6
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44  | 
       
			
			 
				яверт, забравяш за Time lines. В пъти по удобно е да се добави таймлайн и да се укаже в кой момент какво да става със спрайта.
				
				
				
			 
			
			--------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
| Олекотена версия | Час: 03:34:34, 04.11.25 |