GMC Bulgaria

Здравейте ( Вход | Регистрация )

3 страници V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Time Loss Rpg, време беше да му дам име
Namelesshero
коментар 14:46:16, 30-December-2009, Wednesday
Коментар #1


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Последно демо:Final Demo
YoYoGames: Time Loss Instant Play

Последната версия със завършен енджин! Коментираите и критикувайте, че за знам какаво да правя преди да надграждам върху енджина.

Управление:
мърдане със стрелките
изваждане/прибиране на меча - space
удар с меча - left ctrl
разговор с човек, действие(взимане на нещо от земята примерно) - shift
при разговор за избор на опция - 1,2,3
покупка и продажба - ляв и десен бутон на мишката
B - стат на героя, оръжието и бутони за подобрение
N - куест лог
I - инвентар
Q - затваряна прозорец за покупка
ако случайно успеете да научите Bow Skill Level 2, Z за да превключите на огнена стрела

Характеристики на демото:
Началото на историята
4 мапа, селото,гората,лагер на ловците, FunRoom(там е нещо като битка, дръпнете ръчката и гледайте меле(може и да се присъедините))
20+ куеста
10+ гада за трепане
50+ предмета
4 оръжия - меч, лък, брадва, магии
Риболов
Скилове("B")
и други неща за който не се сещам...

Графики:
Изцяло мой, затова не очаквайте нещо блестящо biggrin.gif

To do:
-Magic
-пооправена състема за мърдане на героя
-меню
-нови гадове
-нови места
-оправяне на енджъна(с ваша помощ)


Полседната версия на демото е пусната, линка горе.

П.П. Би трябвало да е конвъртната за Виста


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 15:02:04, 30-December-2009, Wednesday
Коментар #2


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Има доста за дооправяне.Поне да беше завършил енджина.И освен това защо е топ-даун?Мразя топдаун shutup.gif Направи го изометрично.Което ме подсеща, в близките един-два месеца ще направя нещо като програмка, която снима 3д модел и го прави 2д изометричен.
Има три неща, които трябва да завършиш(по мое мнение), преди да пускаш следващото демо:
-система за разговори - много е досадно само да натискаш ентер и потискащият дефолт текстбокс на гм постоянно да те тормози от центъра на екрана, докато закрива една трета от него.Ако се затрудняваш, виж моя пример за рпг tongue.gif
-оправи сблъсъците - когато натиснах ентър на ония двамата говорещи си фермери те така ми се развикаха go away go away и и.н., едвам се отървах.Същото важи и за гадовете
-запазване/отваряне на играта.Какво е рпг без това tongue.gif
Не съм го играл много, но има потенциал.Само трябва да се работи здравата.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 15:15:28, 30-December-2009, Wednesday
Коментар #3


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Споменатите три са също във to do, но има доста други неща да дооправя и не ги добавих. Ще сложа и меню преди да пусна следващото демо. И сигурно ще е + нивото гора, където е пътя за града, и града... а ... е жалко че не харесваш топ-доун... аз така го планирах... то общо взето е въпрос на графики, ако се върне художника ми ще сменя стила, но засега си остава топ-доун... сорка smile.gif

П.П. Това със системата за разговор почти съм го оправил, планът е долу в правоъгълник да изписва опциите, който казваш, а отгоре да показва това, което ти отговарят. За по-далечен период планирам и гласове, но това по-късно.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Пешо
коментар 15:54:03, 30-December-2009, Wednesday
Коментар #4


Редовен бъбривко
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 661
Регистриран: 08.07.05
Град: Бургас
Потребител № 44



И не само.. Лошите са крайно дървени, контрола също. Защо трябва да спирам да се движа докато замахвам?! И защо нямам диагонали? Трябва да мислиш за перфектността на игрите! И за дизайна.

Като за начало, след като оправиш говоренето и колижъните, оправи и диагоналните движения. Както и меча. и графиката. Не съм фен на top-down стила, можеш да пробваш изометрия.. виж играта Earthbound (за SNES) - има страхотен стил.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 15:56:55, 30-December-2009, Wednesday
Коментар #5


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Oк ще го имам в предвид, какво разбираш под дървени? ако е свързано със графиката, не съм добър в това, а контрола на меча, там със замаха, ми е в to-do листата. Диагоналите също са планирани. Това е начално демо, направих го за да се види общо взето какво ще представлява играта.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Гост_dpaladin_*
коментар 22:05:53, 11-January-2010, Monday
Коментар #6





Гост






Ще се оправи...Ама можеше и да е по гадно(тва го казвам защото се заяздаш)....

Направи по яко инвентори и оправи магазините и всикчо...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 11:32:48, 30-January-2010, Saturday
Коментар #7


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Втората демо версия на играта е пусната, повече в първия ми пост.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baner4ooo
коментар 11:53:13, 30-January-2010, Saturday
Коментар #8


Не се знае какво иска
***

Група: Потребител
Коментари: 197
Регистриран: 04.02.09
Потребител № 1406



Добре е, харесва ми. Но направи поне малко повече ефекти да има, при удар към гадините да се получава някакво хварчене на кръв. И направи повечко дръвчета, тревички smile.gif . Добре се е получила иначе. Продължавай, искам да видя финалната версия.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 12:08:58, 30-January-2010, Saturday
Коментар #9


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Ако ти харесва кръв, излез в гората , намери бандитите и убии един, би трябвало да задоволиш жаждата за кръв ;) ок отхвърчане на кръв, отбелязах си.


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hella_from_Hell
коментар 12:10:52, 30-January-2010, Saturday
Коментар #10


Редовен бъбривко
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 782
Регистриран: 31.12.07
Град: Шумен
Потребител № 824



Добре си я започнал. Графиките са добре но сложи поне някакъв спрайт за трева че тоя зеления цвят само дразни. Също енергията на героя се слива с тревата когато остане на половина. Вземи я очертай с нещо.
Също ходя върху хората. Овцете (или каквото са там) минават върху диалога. Оправи им depth-а.

Като стана дума за диалога, тайминга е много зле. Два пъти пускам играта и 2 пъти не успявам да прочета какво ми казва дядката накрая (последния надпис се маха след 2 секунди), а след това дори не мога да разговарям с него. Направи да се маха чак като натисна бутон.

Контролите са неудобни за игра. Прибирането и ваденето на меча е излишно. Излиза се с esc? WTH? Направи pause menu.

Последно се бих с нещо като вълк или куче и умрях след като го бях убил вече.

Това видях от едно пускане на играта ама сигурно има и още бъгове. Също тея 2 ехе-та не ти трябват. Конвъртнатото за Виста ти стига. То върви на всички Windows-и.

Общо взето играта за сега е доста добре ама имаш да поправяш бая неща.
Успех по натаък. smile.gif


--------------------
Download my games (click an image for more information and downloading):

website: rbglifestyle.hit.bg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 12:19:59, 30-January-2010, Saturday
Коментар #11


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Вълците са си доста силни, добре е поне 2 ниво weapon Power преди да се биеш с тях, предполагам те е убило и с меча си го наръгал biggrin.gif

Диалога е доста бърз... трябва да го дооправя, взимам го в предвид

Всички хора ги правя солидни. Но за овцете... ще е малко бъгаво ако ги направя солидни, ще помисля по въпроса, взимам и това в предвид.

Очертавам всички барове, и ей сега ще дръпна някоя "Grass Texture" за бекграунд smile.gif

Мерси за коментара, трябва да знам какви са ми проблемите за да ги оправя smile.gif



--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
baner4ooo
коментар 12:24:35, 30-January-2010, Saturday
Коментар #12


Не се знае какво иска
***

Група: Потребител
Коментари: 197
Регистриран: 04.02.09
Потребител № 1406



Хела, добро мнение даваш. Но не съм съгласен с това че само зеленото дразни. Научнодоказано си е че зелената светлина и цвят, успокояват. Както го е направил зелено, не че дразни ами става скучно smile.gif . Иначе и на мен ми харесва играта. Ами сюжет ? Има ли история ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 12:31:09, 30-January-2010, Saturday
Коментар #13


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



Историята е кратка, някакъв маг те е хванал във "магическа дупкка" и те е прехвърлил от твоя свят във MerLand, странно кралство т.н. т.н. Планирам на края, след като магът те върне нещо да се обърка и вместо да те върне във твоето си време, да те прави във бъдещето(сиреч сега) и играта да завърши със героя, казвайки "What the Hell... not again!!!"


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Пешо
коментар 13:37:53, 30-January-2010, Saturday
Коментар #14


Редовен бъбривко
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 661
Регистриран: 08.07.05
Град: Бургас
Потребител № 44



току-що тествах отново. Меча отново се размахва дървено, а TOP-DOWN стила не ме кефи определено smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 13:42:06, 30-January-2010, Saturday
Коментар #15


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



eee аз мислих че змиите бяха дървени, затова ги разчлених biggrin.gif меча нз как да го направя по-недървен, ако го разчленя ще прилича на ... боздуган smile.gif


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 16:44:51, 30-January-2010, Saturday
Коментар #16


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Определено е по-добра от предишната версия, но има и още неща за направа:
-туториал - не знам контролите, наулучках ентера и шпацията.
-Показал си маната и кръвта, ама защо нищо не пише там?Поне някакви цифри?
-опита и нивата също липсват
-гадовете вървят един под други също така те атакуват изпод тебе.Това е много гадно.Кодовете не са толкова трудни:
Код
//collision event на гадта родител със себе си:
var k;k=50;
while(place_meeting(x,y,gadroditel)&&k>0)
{
k-=1;
x=x+lengthdir_x(1,point_direction(other.x,other.y,x,y));
y=y+lengthdir_y(1,point_direction(other.x,other.y,x,y));
}

-графиката е по-добра от преди, но с изометрична би била още по-добре.Меча не ми изглежда дървен, само го направи да се движи леко като вървиш.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 19:17:50, 28-February-2010, Sunday
Коментар #17


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



[/old]Целта на змийте е да се вият под краката ти biggrin.gif иначе за другите гадове ще приложа кода, мерси. Всичко със опит, нива, точки и т.н. се вижда като задържиш "B" - написах във първия пост на контроли. Аааа меча мърда - с по 2 пиксела напред и назад biggrin.gif Докато е демо няма да има тюториъл, най-много да сложа едно "Game Info" в началото на играта със всички контроли. Мерси за отговора smile.gif[old]

EDIT:

Здравейте отново !

Имам ъпдейт да съобщавам. Контролите са горе, ето новите неща:
контроли:
Q - затваряне на прозореца на магазина

други:
-възможност за завладяване на селото
-подобрено АI
-малко подобрен енджин
-още два-три предмета, и ново оръжие

Не съм разширявал самата карта, само съм подобрил енджъна ;)

снимка1
снимка2

Пълно демо(с музика):Time Loss(music 20 MB)
Направо играйте в YoYoGames: Time Loss Instant Play


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 19:42:42, 28-February-2010, Sunday
Коментар #18


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Първите ми впечатления:

-Графиката!Изглежда ще трябва да се примиря с това, че няма да бъде изометрична.Все пак е доста по-качествена от преди, има и сенки, която я прави доста реалистична smile.gif.Също така няма да е зле да видиш някой пример за светлина, динамични сенки.Ако се направи като хората, ще изглежда доста по-красиво.
-Когато отидох възможно най-близко до една вертикална ограда и реших да отида нагоре или надолу запецнах.За да решиш този проблем махни precise collision checking на героя и оградата, ако не си и се увери, че всички изображения на героя имат еднакъв размер, център и bounding box.
-През същата тази ограда мога да бия гадовете.Надявам се да не го оставиш така.
-Използваш вградените ефекти на гм, което много дразни.Става дума за когато убиваш врагове.Или си направи свои, по-хубави и по-малки, или не използвай въобще.
-За щастие гадините не отиват под героя, но пак се качват едни връз други и те обикалят, вместо да те атакуват.
-Езика - не забелязах някакви грешки, но речника от думи ти е малък.В смисъл в други рпгта използват доста по-разнообразни думи.Бих желал да видя версия на български. smile.gif
-Когато натисна esc, след като съм натиснал f1, ме пита дали наистина абсолютно съм убеден, че искам да изляза от играта.
-Не ми се пуска никаква музика?
-Ще кажа още впечатления след още игра.


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Namelesshero
коментар 19:52:13, 28-February-2010, Sunday
Коментар #19


Редовен потребител
***

Група: Потребител
Коментари: 242
Регистриран: 25.11.08
Град: Монтана
Потребител № 1377



collision_mask на героя е точна окръжност, перфектно центрирана за да няма проблеми. Ако се биеш в стената няма да минеш biggrin.gif
Това с биенето на гадовете го смятам за преимущество, въпреки че често гадоете също те бият през оградата. Това със обикалянето съм го настройл така нарочно, не е ли по-добре от колкото да спре?
Това с ефектите ще го сменя изцяло със кръв или ... парчета ;) но това по-късно...
За българска версия... ми сигурно ще направя, но си има доста работа .. а за музика трябва да си дръпнал пълната версия(20 МБ) ... ако не тръгра пробвай да натиснеш "Т" това би трябвало да сменя музиката.
Бъга със Esc oт F1 го знам, ще го оправя ;)
Щом ще я играеш още значи съм ти хванал вниманието, радвам се ;)


--------------------
Current project: Time Loss ~25%(95% programming, 8% level design, 7% story, 5% sound)

Трета демо версия тук:ЦъК


Background work: Farmer John's Second Farm Empire... 60%
Next demo version coming up on 75%(v. 0.75)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
яверт
коментар 20:35:37, 28-February-2010, Sunday
Коментар #20


Засмян тъпоъгълник :D
Икона на група

Група: Администратор
Коментари: 1790
Регистриран: 21.07.08
Град: Това е място, населено с много хора. FPS: 60
Потребител № 1116



Аз бих направил маскара квадратна, но ти си решаваш.Продължавам с идеите:
-Трябва да има някаква бърза анимация на вадене на меча(3 - 4 кадъра), не просто да се появява и да изчезва.
-Където се срещат три пътя не би трябвало да са разделени с черна линия.
-Ако не смяташ да се играе с мишката, направи често използваните клавиши z, x и c, не да натискам ту шпация, ту ентър, ту контрол.
-Трябва да има някакъв хъд с най-важните статистики, да показва кога имаш точки за влагане, както и да има бутони за отваряне на инветара, мисиите, т.н..
-Направи хората да се различават и физически, не само по цвета на дрехите - някой по-дебел, някой с сива/жълта/кафява коса, малко по-сплескана глава, може би и деца.Къщите също да са разнообразни, някои да са с комин, някои със сламен покрив, с малко по-сложни форми, с кладенци и насечени дърва наблизо.
-Не предполагах, че овцете не се спират на едно място. biggrin.gif Забавни са.Вълците пък повече ми приличат на крокодили.
-Досадно е всеки път да потвърждавам, когато използвам предмет от инветара.Па и почна да ме следва онова отдето си купувам, когато тръгнах.
-Описвай повече мисиите, какво да се направи.Онова докторът или каквото там беше нищо не ми говори.
-Добави някакви настройки, примерно дали да се показва онова фпс, дали да има музика, звуци, други дреболии.
-Добави и звуци от природата - блеенето на овцете, виенето на вълците, пръщенето на огъня, може би и някой кукуригащ петел. biggrin.gif
-Не разбрах как се излиза от селото.Или има само една карта?


--------------------
Цитат
Пешо:
4:53:46
Я недейти са карайти тука че да ни ва зашливйъ
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 страници V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



Олекотена версия Час: 17:00:44, 03.07.25